Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

+12
Ezzer
Liadan
Dora
Parisienne
Flip Fluitketel
LMCurious
Mel
meisjesmama
duckie
Bruintje Beer
loesje
Floor
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes - Pagina 2 Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 0:53

BeeGee schreef:Bij de makro heb je regelmatig goede aanbiedingen rondom de luiers.
Vaak betaal je dan voor een doos 21,00 en daar zitten dan 2 grote pakken in.

Ik gebruik zelf pampers en wissels soms af met kruitvat.

Die dozen koop ik hier vaak gewoon bij Deen, zijn dan 17 euro voor een doos.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes - Pagina 2 Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Annie24 wo 27 jul 2011 - 1:44

Wij gebruiken overdag Kruidvat en als we weggaan of 's nachts Pampers.

Wat betreft billendoekjes hebben we in het begin van een aantal merken 1 pakje geprobeerd en we zijn uiteindelijk blijven hangen bij de Etos doekjes. Maar de één wil ze nat, de ander droog, met een luchtje, zonder luchtje, noem maar op. Ik was iig blij dat ik niet meteen zo'n voordeel aanbieding had gekocht.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 1:52

Ik koop altijd de doekjes bij de hema, 3 pakken voor 3 euro. Zelf vind ik deze heel fijn. Al blijven ze wel vaak aan elkaar zitten als ik er 1 uit wil pakken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 2:03

_MamaRosa_ schreef:Ik koop altijd de doekjes bij de hema, 3 pakken voor 3 euro. Zelf vind ik deze heel fijn. Al blijven ze wel vaak aan elkaar zitten als ik er 1 uit wil pakken.

Dat vind ik echt rotdingen :P
Die zijn heel droog en krijg de billen niet fatsoenlijk schoon, nee geef mij maar de pampersbillendoekjes smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 2:18

Wij hebben altijd Pampers.
We hebben veel boekjes van de Etos vol waardoor je een groot pak voor 8.59 hebt.
Dat scheelt echt heel veel.

Verder wacht ik meestal op de bonnen van Lekker in het Leven.

Qua doekjes hebben wij vanalles al gehad.
Hema, Zwitsal en Pampers.

Pampers vinden wij het fijnste.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 2:33

Snoepy87 schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik koop altijd de doekjes bij de hema, 3 pakken voor 3 euro. Zelf vind ik deze heel fijn. Al blijven ze wel vaak aan elkaar zitten als ik er 1 uit wil pakken.

Dat vind ik echt rotdingen :P
Die zijn heel droog en krijg de billen niet fatsoenlijk schoon, nee geef mij maar de pampersbillendoekjes smile

Die vind ik dan juist weer te nat naar mijn zin, haha!

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 29 jul 2011 - 22:45

Even een tip. Bij AH heb ik net 6,29 betaald voor 1 pak luiers. Ze stonden in de aanbieding voor 6,99 per stuk en ik heb er een 10 % kortingssticker opgeplakt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 1:04

Ik reken het gewoon altijd uit wat ik kwijt ben per luier. Voor een pak van 80 luiers (nummer 4) betaal je bij het kruidvat 12,99. Dat is dus 0,16 per luier. Een meestal heb je van Pampers de aanbieding 2 pakken (nummer 4, 70 luiers per pak) voor 30 euro. En dat is dus 0,21 per luier. Kruivat blijft dus altijd ver de goedkoopste dan Pampers ook al zijn ze in de aanbieding

Ik vind de lotiondoekjes van de Kruidvat ook erg fijn. Ze hebben ook vaak een goede aanbieding 6 pakken voor 6 euro

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: