Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Ga naar beneden

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Empty Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 8:40

Vandaag heb ik zelf pizza gemaakt. Omdat ik de saus zelf van verse tomaten wilde maken, heb ik gekozen voor Koopmans Pizzadeeg. BlonT als ik ben, heb ik de hele pak in één keer vermengd met 250 ml water en 2 eetlepels olijfolie. Gevolg; Vanaf nu kan ik nog tot in den treure pizza's maken en eten, want ik heb veel te veel deeg over. En weggooien vind ik dan weer zo zonde. Dus mijn vraag is; Kan het deeg ingevroren worden?

Dit is het wat ik heb gebruikt;
Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Pizzabodem-italiaans

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Empty Re: Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 8:43

Vind je dat veel ja? Ik maak daar altijd 2 pizza's van, en dan is het op laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Empty Re: Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 8:47

Pippa schreef:Vind je dat veel ja? Ik maak daar altijd 2 pizza's van, en dan is het op laughcry

Ja, eigenlijk wel. Maar zo te lezen niet heel erg normaal, haha. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Empty Re: Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Bericht  tuttebel za 10 maa 2012 - 8:56

Ik doe soms een pizzabodem maken met een mengsel van olie, italiaanse kruiden, zout en knoflook en dat over de bodem verdelen. Als het dan klaar is kan je er stukjes van maken en gewoon als hartig koekje eten. misschien een idee om te proberen?
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Empty Re: Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 9:37

Heel goed idee, Tuttebel. Het restant aan pizzadeeg staat nu, vermengd met veel kruiden, in hartvorm in de oven. Ik herinnerde me namelijk dat ik dat vaak, bij mijn salade, gekruide pizzapuntjes kreeg van de pizzeria. Dus morgen eet ik salade met een gekruid stukje brood. smile Thanks for the tip! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Empty Re: Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:41

Om nog even om je eerste vraag in te gaan over het bewaren in de diepvries. Dit kan gewoon hoor! Ik maak vaak deeg zonder pakket en bewaar dit ook wel in de vriezer. Ik zou het niet te lang bewaren maar het kan wel! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Empty Re: Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:46

Joan schreef:Om nog even om je eerste vraag in te gaan over het bewaren in de diepvries. Dit kan gewoon hoor! Ik maak vaak deeg zonder pakket en bewaar dit ook wel in de vriezer. Ik zou het niet te lang bewaren maar het kan wel! smile

Dan weet ik dat voor de volgende keer. smile Dank voor het antwoord! smile

Dit is er trouwens van het deeg geworden;

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  63996_267790699967449_100002095630219_630319_1978845236_n Deeg vol met kruiden en bovenop een laagje geraspt kaas. Heerlijk voor morgen bij de salade die ik gepland heb. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pizzadeeg bewaren in diepvries?  Empty Re: Pizzadeeg bewaren in diepvries?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum