Pizzadeeg bewaren in diepvries?
Pagina 1 van 1
Pizzadeeg bewaren in diepvries?
Vandaag heb ik zelf pizza gemaakt. Omdat ik de saus zelf van verse tomaten wilde maken, heb ik gekozen voor Koopmans Pizzadeeg. BlonT als ik ben, heb ik de hele pak in één keer vermengd met 250 ml water en 2 eetlepels olijfolie. Gevolg; Vanaf nu kan ik nog tot in den treure pizza's maken en eten, want ik heb veel te veel deeg over. En weggooien vind ik dan weer zo zonde. Dus mijn vraag is; Kan het deeg ingevroren worden?
Dit is het wat ik heb gebruikt;
Dit is het wat ik heb gebruikt;
Gast- Gast
Re: Pizzadeeg bewaren in diepvries?
Vind je dat veel ja? Ik maak daar altijd 2 pizza's van, en dan is het op
Gast- Gast
Pippa schreef:Vind je dat veel ja? Ik maak daar altijd 2 pizza's van, en dan is het op
Ja, eigenlijk wel. Maar zo te lezen niet heel erg normaal, haha.
Gast- Gast
Ik doe soms een pizzabodem maken met een mengsel van olie, italiaanse kruiden, zout en knoflook en dat over de bodem verdelen. Als het dan klaar is kan je er stukjes van maken en gewoon als hartig koekje eten. misschien een idee om te proberen?
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Heel goed idee, Tuttebel. Het restant aan pizzadeeg staat nu, vermengd met veel kruiden, in hartvorm in de oven. Ik herinnerde me namelijk dat ik dat vaak, bij mijn salade, gekruide pizzapuntjes kreeg van de pizzeria. Dus morgen eet ik salade met een gekruid stukje brood. Thanks for the tip!
Gast- Gast
Om nog even om je eerste vraag in te gaan over het bewaren in de diepvries. Dit kan gewoon hoor! Ik maak vaak deeg zonder pakket en bewaar dit ook wel in de vriezer. Ik zou het niet te lang bewaren maar het kan wel!
Gast- Gast
Joan schreef:Om nog even om je eerste vraag in te gaan over het bewaren in de diepvries. Dit kan gewoon hoor! Ik maak vaak deeg zonder pakket en bewaar dit ook wel in de vriezer. Ik zou het niet te lang bewaren maar het kan wel!
Dan weet ik dat voor de volgende keer. Dank voor het antwoord!
Dit is er trouwens van het deeg geworden;
Deeg vol met kruiden en bovenop een laagje geraspt kaas. Heerlijk voor morgen bij de salade die ik gepland heb.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goede pizzadeeg
» Pizzadeeg invriezen?
» Vlees uit de diepvries vraag
» wat ligt er allemaal in jouw diepvries?
» garnalen uit de diepvries..
» Pizzadeeg invriezen?
» Vlees uit de diepvries vraag
» wat ligt er allemaal in jouw diepvries?
» garnalen uit de diepvries..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: