Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

+4
Lejow
blondje1313
Caramba
Rush
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Rush wo 27 jul 2011 - 2:26

Hahaha ik wilde hier net plaatsen dat hij ook maar direct een nummertje met Pitbull gedaan heeft :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:51

Ik vind dat Pitbull overal een hit van maakt en ik vind al die nummers nog leuk ook :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Lejow wo 27 jul 2011 - 4:02

Birgit schreef:Ik vind dat Pitbull overal een hit van maakt en ik vind al die nummers nog leuk ook :-)

+1
Als ik Shake Senora draai, sta ik altijd helemaal uit mn dak te gaan in mijn eentje... Het maakt zelfs de afwas leuk whaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 4:06

Lejow schreef:
Birgit schreef:Ik vind dat Pitbull overal een hit van maakt en ik vind al die nummers nog leuk ook :-)

+1
Als ik Shake Senora draai, sta ik altijd helemaal uit mn dak te gaan in mijn eentje... Het maakt zelfs de afwas leuk whaha
Als het zelfs de afwas leuk maakt... Mijn kraamzorg die het huishouden deed is weg, zal ik de dweil/strijk/was klaarzetten en het nummer downloaden voor je? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Lejow wo 27 jul 2011 - 4:08

ProudMama schreef:
Lejow schreef:
Birgit schreef:Ik vind dat Pitbull overal een hit van maakt en ik vind al die nummers nog leuk ook :-)

+1
Als ik Shake Senora draai, sta ik altijd helemaal uit mn dak te gaan in mijn eentje... Het maakt zelfs de afwas leuk whaha
Als het zelfs de afwas leuk maakt... Mijn kraamzorg die het huishouden deed is weg, zal ik de dweil/strijk/was klaarzetten en het nummer downloaden voor je? :P

Zeg... je kan ook overdrijven he..
Tis dat S en J zo leuk zijn, dus ik vergeef het je angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  luenca wo 27 jul 2011 - 4:29

achja, was te verwachten , jennifer is niet zo goed in huwelijken standhouden, moet ze maar niet iedere keer halsoverkop trouwen, scheelt een hoop gerompslomp , maarja huwelijken zijn in amerika allang niet meer voor altijd..... het is net zo gewoon als samenwonen ofzo nerd
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:56

shygirl87 schreef:achja, was te verwachten , jennifer is niet zo goed in huwelijken standhouden, moet ze maar niet iedere keer halsoverkop trouwen, scheelt een hoop gerompslomp , maarja huwelijken zijn in amerika allang niet meer voor altijd..... het is net zo gewoon als samenwonen ofzo nerd

Ze zijn toch zo´n 7 jaar getrouwd geweest dus het klinkt naar mijn mening niet als iets dat nooit gewerkt heeft. In Amerika zien ze een huwelijk als meer dan samenwonen. Ze vinden het ook apart dat wij hier niet zo nodig moeten trouwen. Daarnaast strand volgens mij hier ook 1 op de 3 huwelijken ofzo? Wij zijn daar volgens mij echt niet zo veel meer succesvol dan Amerika in hoor.

@ CBL; Leuk nummer, kende ik nog niet. Maar ik vind het idd een geweldige zanger! Deze draai ik als ik vrolijk wil worden Very Happy:


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 10:14

Birgit schreef:Ik vind dat Pitbull overal een hit van maakt en ik vind al die nummers nog leuk ook :-)

Ik ook, swingt lekker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 10:16

shygirl87 schreef:achja, was te verwachten , jennifer is niet zo goed in huwelijken standhouden, moet ze maar niet iedere keer halsoverkop trouwen, scheelt een hoop gerompslomp , maarja huwelijken zijn in amerika allang niet meer voor altijd..... het is net zo gewoon als samenwonen ofzo nerd

Idd ja. Overigens kan Anthony er ook wat van door na 1 week gescheiden te zijn van zijn ex al met Jennifer te trouwen. Daar is trouwen net als boodschappen doen, is je pak suiker leeg, dan koop je een nieuwe, is je broek versleten, dan koop je een nieuwe/betere.

Zussie, leuk nr idd he

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  luenca do 28 jul 2011 - 10:52

Caribbeanlover schreef:
shygirl87 schreef:achja, was te verwachten , jennifer is niet zo goed in huwelijken standhouden, moet ze maar niet iedere keer halsoverkop trouwen, scheelt een hoop gerompslomp , maarja huwelijken zijn in amerika allang niet meer voor altijd..... het is net zo gewoon als samenwonen ofzo nerd

Idd ja. Overigens kan Anthony er ook wat van door na 1 week gescheiden te zijn van zijn ex al met Jennifer te trouwen. Daar is trouwen net als boodschappen doen, is je pak suiker leeg, dan koop je een nieuwe, is je broek versleten, dan koop je een nieuwe/betere.


ja dat bedoel ik, maar jenn zou toch beter moeten weten na 3 keer? of is die anthony ook al vaker dan 2 x getrouwd. waren jenn en marc ook nog maar net n week bij elkaar dan toen ze trouwden of lag hij nog in scheiding met zn ex :shock:
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:28

Precies 1 week nadat hij officieel gescheiden was trouwde hij Jennifer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:32

Caribbeanlover schreef:Precies 1 week nadat hij officieel gescheiden was trouwde hij Jennifer.

Dat lijkt wel snel, maar scheidingen kunnen ook jaren duren.


Maar goed in het geval van Marc Antony heb ik me daar niet in verdiept.


Ik weet ook niet zo goed wat ik in dit topic doe eigenlijk, het zal mn reet roesten dat ze uit elkaar zijn... Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:42

Zusje, dat is Anthony toch niet in dat nr?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar. - Pagina 2 Empty Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum