Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.
+4
Lejow
blondje1313
Caramba
Rush
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Anthony
Wist ik niet, ik loop achter!
Wist ik niet, ik loop achter!
Gast- Gast
Re: Marc Anthony en Jennifer Lopez uit elkaar.
Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Ze was toch vreemdgegaan?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat schreef:Rush schreef:Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Nee, HIJ toch? (Kan het me niet voorstellen trouwens, ik vind em best lelijk.. )
Gast- Gast
Youandi schreef:Spetterdespat schreef:Rush schreef:Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Nee, HIJ toch? (Kan het me niet voorstellen trouwens, ik vind em best lelijk.. )
Ik dacht echt dat ik laatst hoorde van J-Lo
Caramba- Ratel
Nee zij, als het goed is.Youandi schreef:Spetterdespat schreef:Rush schreef:Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Maar ik las ook dat hij het niet kon verkroppen dat zij succesvoller was/is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Spetterdespat schreef:Youandi schreef:Spetterdespat schreef:Rush schreef:Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Dat geloof jij dan gelijk?
Gast- Gast
Ik begreep dat hij haar teveel claimde en dat ze daar niet meer tegen kon.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Spetterdespat schreef:Youandi schreef:Spetterdespat schreef:Rush schreef:Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Had ze je gebeld of gepingd?
Gast- Gast
Rush schreef:Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Nou als dat waar is vind ik dat raar. Hij is lelijk haha.
Een week na zijn scheiding trouwde hij al met haar! Zij kan er ook wat van btw.
Gast- Gast
@ Bazinga, hoorden het op de radio, vandaar
Caramba- Ratel
We kunnen wel een roddelblad beginnen hier. Iedereen heeft andere geruchten en sappige details.
Gast- Gast
Dit staat op Showbiznews:
Nu Jennifer Lopez en Marc Anthony hebben laten weten te gaan scheiden, ontstaan er steeds meer geruchten over de reden van de breuk. Nu weet een bron aan US Weekly vertellen dat Marc het sexy imago van zijn vrouw maar niets vond.
"Hij zorgde ervoor dat ze zich verschrikkelijk over zichzelf voelde als ze een sexy outfit wilde aantrekken," vertelt de bron. Ook werd Marc regelmatig woedend wanneer Jennifer een sexy fotoshoot deed. Dit vond hij namelijk erg ongepast voor de 41-jarige moeder.
De videoclip van Jennifer's nieuwste single, waarin de latina met naaktmodel William Levy te zien is, zal dan vast de druppel zijn geweest...
Nu Jennifer Lopez en Marc Anthony hebben laten weten te gaan scheiden, ontstaan er steeds meer geruchten over de reden van de breuk. Nu weet een bron aan US Weekly vertellen dat Marc het sexy imago van zijn vrouw maar niets vond.
"Hij zorgde ervoor dat ze zich verschrikkelijk over zichzelf voelde als ze een sexy outfit wilde aantrekken," vertelt de bron. Ook werd Marc regelmatig woedend wanneer Jennifer een sexy fotoshoot deed. Dit vond hij namelijk erg ongepast voor de 41-jarige moeder.
De videoclip van Jennifer's nieuwste single, waarin de latina met naaktmodel William Levy te zien is, zal dan vast de druppel zijn geweest...
Gast- Gast
Zolang ze niks met William heeft geflikt maakt het toch niks uit.
Gast- Gast
Ja, maak dat Marc maar wijs..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kwam er ook pas vorige week achter. Las het in een tijdschrift bij de kapper.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Oh vinden jullie het ook zo erg? Heb wel een traantje gelaten.
Gast- Gast
Odilia schreef:Oh vinden jullie het ook zo erg? Heb wel een traantje gelaten.
Ja ik ook .
Birgit, goed he!
Gast- Gast
Rush schreef:Nee zij, als het goed is.Youandi schreef:Spetterdespat schreef:Rush schreef:Hij had het er moeilijk mee dat ze zo mooi is toch?
Nee, HIJ toch? (Kan het me niet voorstellen trouwens, ik vind em best lelijk..
Maar ik las ook dat hij het niet kon verkroppen dat zij succesvoller was/is.
Haha jezus wat een onzin allemaal zeg. Zij succesvoller. Misschien maar hij is echt niet niet-succesvol hoor. Misschien niet hier in NL maar hij is toch wel een groot Spaanstalige zanger, hij maakt heeerlijke salsamuziek .
En al die andere onzin geloof ik ook weinig van eerlijk gezegd. Hij zou haar claimen, zij zou te mooi zijn, 1 van beide zou vreemdgegaan zijn... Whatever... Soms gaan dingen gewoon niet meer en ze hebben zich beide niet echt geuit over het hoe en waarom, slechts dat ze op een normale manier uit elkaar gaan, zonder ruzie en dat ze het beste willen voor de kinderen. Ik vind het jammer, ik vond ze altijd zo'n leuk stel.
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat zij in hem zag en vond het ook geen mooi stel samen.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Rapunzel schreef:Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat zij in hem zag en vond het ook geen mooi stel samen.
+1
Gast- Gast
Hmmm alleen die 2 laatste pagina's waren toch wel voldoende geweest om te verwijderen? Nu is bijna alles weg.
Caramba- Ratel
Ik heb alle offtopic berichten verwijderd om niet opnieuw in dezelfde discussie, die tevens offtopic is, terug te vallen. Ik hoop dat jullie je hier ook bij neer kunnen leggen.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
https://www.youtube.com/watch?v=SmM0653YvXU
Zusje, idd hij is ook niet bepaald onbekend. Beiden zijn hier niet zovaak meer te zien, zij ietsje meer dat wel.
Dit nr van hem met Pitbull vind ik erg leuk, catchy, maar weet niet of die hier al eens op tv is geweest. Dan nog, hij zingt best goed vind ik en met zonnebril op ziet hij er niet slecht uit,maar dan moet hij die niet afzetten .
Zusje, idd hij is ook niet bepaald onbekend. Beiden zijn hier niet zovaak meer te zien, zij ietsje meer dat wel.
Dit nr van hem met Pitbull vind ik erg leuk, catchy, maar weet niet of die hier al eens op tv is geweest. Dan nog, hij zingt best goed vind ik en met zonnebril op ziet hij er niet slecht uit,maar dan moet hij die niet afzetten .
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ex Marc Dutroux komt vrij
» Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!
» Help elkaar zoeken!
» Hoe lang bij elkaar?
» Op elkaar lijken
» Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!
» Help elkaar zoeken!
» Hoe lang bij elkaar?
» Op elkaar lijken
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: