Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Losbandig seksleven als je kinderen hebt

+4
Susan
RYW
JD
TGR
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Losbandig seksleven als je kinderen hebt - Pagina 2 Empty Re: Losbandig seksleven als je kinderen hebt

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:00

Lilith schreef:
_Leaf_ schreef:
RYW schreef:
Gekje schreef:
Lilith schreef:Mijn seksleven is mijn zaak, daar hebben mijn kinderen niets mee te maken en ze krijgen er niets van mee. Ik vind dus ook niet dat je je daaraan aan hoeft te passen.

Mee eens smile

Ik ook. Ze hoeven het niet te zien, en ik hoef geen halve sm-kelder, maar omdat ik nou toevallig moeder ben verander ik niet gelijk in een kuis bloempje. Mijn zoons hoeven later niet te denken dat hun moeder maar 2x seks heeft gehad, ooit.

Maar doe het ook niet zoals mijn ouders....Fervente swingers en goh verrassend, gingen ze toch ineens scheiden...En ze hadden het toch zoooo leuk....Ahum.

Maar was dat anders geweest als ze níet zouden swingen?

Dat denk ik wel ja. Nu ging er ineens een wereld voor mijn moeder open en er kwam jaloezie en teveel losbandigheid bij kijken en dat heeft uiteindelijk wel het hele huwelijk de das om gedaan. Ik durf zelfs te stellen dat ze dan wellicht nooit waren gaan scheiden, dan waren de verschillen niet zo aan het licht gekomen...

Mijn ouders hebben nooit een geheim van hun seksleven gemaakt, ik ben al met ik weet niet wat geconfronteerd want al het speelgoed werd niet bepaald goed opgeborgen....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Losbandig seksleven als je kinderen hebt - Pagina 2 Empty Re: Losbandig seksleven als je kinderen hebt

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:12

RYW schreef:
Lilith schreef:
_Leaf_ schreef:
RYW schreef:
Gekje schreef:
Lilith schreef:Mijn seksleven is mijn zaak, daar hebben mijn kinderen niets mee te maken en ze krijgen er niets van mee. Ik vind dus ook niet dat je je daaraan aan hoeft te passen.

Mee eens smile

Ik ook. Ze hoeven het niet te zien, en ik hoef geen halve sm-kelder, maar omdat ik nou toevallig moeder ben verander ik niet gelijk in een kuis bloempje. Mijn zoons hoeven later niet te denken dat hun moeder maar 2x seks heeft gehad, ooit.

Maar doe het ook niet zoals mijn ouders....Fervente swingers en goh verrassend, gingen ze toch ineens scheiden...En ze hadden het toch zoooo leuk....Ahum.

Maar was dat anders geweest als ze níet zouden swingen?

Hoe dan ook, er zo enthousiast mee te koop lopen dat je dochters het weten, dat is gewoon genant. Je zou over 10 jaar maar het kind zijn van die Oh Oh Cherso-types, dan schaam je je toch plaatsvervangend dood als je dat terugziet?
Nou, ik kan me voorstellen dat je er als je kinderen volwassen zijn geen geheim meer van maakt. Waarom zou je ook?

Leaf: ok, dat snap ik idd. Maar waren ze daar nog maar pas mee begonnen dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:15

Je hoeft er als ouder niet preuts over te doen, maar je hoeft er ook niet mee te koop te lopen. Dat heb ik zelf iig als heel vervelend ervaren....

Ze begonnen daarmee en toen ging het van kwaad tot erger, het was echt de doodssteek voor hun huwelijk. Ze deden het nog niet zo lang nee en het resulteerde rechtstreeks in een scheiding en een moeder die zichzelf halfnaakt op hyves zette...Dat was haar definitie van er geen geheim van maken....

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:17

_Leaf_ schreef:
Mijn ouders hebben nooit een geheim van hun seksleven gemaakt, ik ben al met ik weet niet wat geconfronteerd want al het speelgoed werd niet bepaald goed opgeborgen....

Met alle respect voor je ouders natuurlijk, maar als ik in jou schoenen stond dan had ik het moeilijk van mijn netvlies af kunnen krijgen. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:21

Bitterkoek_ schreef:
_Leaf_ schreef:

Met alle respect voor je ouders natuurlijk, maar als ik in jou schoenen stond dan had ik het moeilijk van mijn netvlies af kunnen krijgen. :shock:
Maar misschien is dat voor mensen die heel preuts worden opgevoed schokkender om te ontdekken dan voor mensen die heel vrij (wat seks betreft) worden opgevoed.

Ik ben wel heel preuts opgevoed. Maar ben daarnaast ook alleen door mijn moeder opgevoed. Ik heb de link tussen seks en mijn moeder dus nooit gelegd. Toen ik alle verhalen later hoorde vond ik dat niet schokkend. Misschien ook omdat ik het hoofdstuk ' moeder' toen al had afgesloten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:23

Bitterkoek_ schreef:
_Leaf_ schreef:

Tja, alles went, raar genoeg...De laatste periode van hun huwelijk sliepen ze in mijn bed en in mijn kamer dus. Recent heb ik weer bij mijn vader geslapen en pas op de 3e dag dat ik me voor mijn spiegel stond op te maken kwam ik erachter dat er een zweepje aan de spiegel hing....

In de bovenste la lagen 2 dildo's van formaat xxxxl....Tussen mijn kleren. En in de auto van mijn moeder lag ook nog een dubieus apparaat....Oh en boven op de printer lag een massagestaaf. Uhuh, massagestaaf...

Het zal vast wel verschil hebben gemaakt dat ik heel vrij ben opgevoed en ik ben zelf ook absoluut niet preuts, maar als kind van is het noooooit leuk om dit soort dingen te weten of te zien...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 11:28

Ahw Leaaf....

Losbandig seksleven als je kinderen hebt - Pagina 2 Hug__by_Defies

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 11:31

_Leaf_ schreef:
Bitterkoek_ schreef:
_Leaf_ schreef:

Tja, alles went, raar genoeg...De laatste periode van hun huwelijk sliepen ze in mijn bed en in mijn kamer dus. Recent heb ik weer bij mijn vader geslapen en pas op de 3e dag dat ik me voor mijn spiegel stond op te maken kwam ik erachter dat er een zweepje aan de spiegel hing....

In de bovenste la lagen 2 dildo's van formaat xxxxl....Tussen mijn kleren. En in de auto van mijn moeder lag ook nog een dubieus apparaat....Oh en boven op de printer lag een massagestaaf. Uhuh, massagestaaf...

Het zal vast wel verschil hebben gemaakt dat ik heel vrij ben opgevoed en ik ben zelf ook absoluut niet preuts, maar als kind van is het noooooit leuk om dit soort dingen te weten of te zien...

Oh my... in de auto?

Wat zeg ik..... in jouw bed?

Ik probeer me even voor te stellen dat ik seks zou hebben in het bed van één van mijn zoons. Brrrr.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 11:33

Hoe dat zou zijn.... Ik vermoed, RYW, nogal krap.

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 11:38

Nou, ze hebben inmiddels geen ledikantje meer Very Happy dat zou echt supersupersuperziek zijn, ze hebben nu gewone eenpersoons bedjes... maar dan nog, met ééntje van 1.90 en ééntje van 1.75 is dat alsnog heel krap denk ik.

Plus, die Spidermanposter word ik ook niet bepaald wild van Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 11:45

Had je nou maar een dochter.... Dan kon je wegzwijmelen bij Zac Afron en Hello Kitty? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 11:49

Trisha schreef:Had je nou maar een dochter.... Dan kon je wegzwijmelen bij Zac Afron en Hello Kitty? Very Happy

Hahaha, ik heb zo het vermoeden dat de Sahel er niks bij zou zijn Very Happy

Alhoewel Iejoor toch iets heel woest erotisch heeft Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood ma 20 dec 2010 - 22:39

Wat erg voor je Leaf..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:57

Ach ja, what can I say? Het tijdperk dat ik dat soort dingen echt heel erg vond is inmiddels wel voorbij. Nu ben ik alleen nog verbaasd en kan ik er wel om lachen als ik zoiets zie. Ik ben erachter dat ik wel echt een kind van hippieouders ben en dat mijn tolerantiegrens heel hoog ligt, soms te hoog...Maar ik verveel me iig nooit wat dit soort dingen betreft;)

Gast
Gast

Bericht  Moon di 21 dec 2010 - 8:24

Zo.. leaf! pff..

Hoewel mijn ouders altijd heel discreet zijn geweest en nog, hoef ik het verder ook helemaal niet te weten. Ik vind het een 'vies' idee.. Ik zit ook helemaal niet te wachten op informatie daarover van hun laat staan een speeltje of iets dergelijks te vinden.

Met vriendinnen/vrienden prima maar mijn ouders .. nee!
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:06

Nou, Leaf, je bent zelf iig ook redelijk schaamteloos. Door je opvoeding en ouders?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:14

Trisha schreef:Nou, Leaf, je bent zelf iig ook redelijk schaamteloos. Door je opvoeding en ouders?

Dat zal er vast aan hebben bijgedragen, toch vind ik niet dat ik veel schaamtelozer ben dan de rest van de mensen in mijn omgeving;) Ik laat geen dildo's rondslingeren iig...En mijn stage in een verzorgingstehuis heeft me geleerd dat poep en plas heel menselijk is....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:20

Nee maar dude je bent echt wel heel erg openhartig :p Of ben ik echt zo verschrikkelijk preuts?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:57

Trisha schreef:Nee maar dude je bent echt wel heel erg openhartig :p Of ben ik echt zo verschrikkelijk preuts?

Nou dat laatste sowieso wel een beetje:D Die gesprekken die ik met jou voer, voer ik met al mijn vriendinnen en jij bent de enige die er niet zo goed tegen kan;) Maar ik vertel wel graag in detail ja.... lol!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: