Beter seksleven door scheren schaamhaar
+6
_Femme
Shisha
Marin
VeryCherry
Bimbam
Rush
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Beter seksleven door scheren schaamhaar
AMSTERDAM - Vrouwen hebben betere seks als ze hun schaamhaar scheren. 80 % van de vrouwen en 40 % van de mannen verwijdert (gedeeltelijk) hun schaamhaar.
De Vlaamse seksuologe Kaat Bollen vroeg voor haar wetenschappelijke onderzoek bijna 5000 mannen en vrouwen naar de scheergewoontes van hun intieme delen.
Gemak
Vrouwen geven aan, indien hun schaamstreek geschoren is, zich beter op hun gemak te voelen tijdens orale seks en hierdoor genieten ze ook meer. Eén derde vrijt minder vaak indien het ‘beneden’ niet goed bijgehouden is. Ook de heren (34%) voelen zich een stuk mannelijker door te scheren.
Slechts 5% van de dames laat alles 'puur natuur'. Meisjes beginnen al vanaf hun 14e met het bijhouden van hun schaamstreek. Opvallend dat mannen tussen de 40 en 50 jaar enorm aan het 'wieden' slaan. Meer dan de helft houdt in deze leeftijdscategorie de boel bij.
7 % van de mannen ziet liever dat vrouwlief alles laat groeien. Bij de dames is dit een stuk hoger: één op de vijf.
Trend
Ook het geloof is een belangrijke reden om zich helemaal te ontharen van onderen. Moslims bijvoorbeeld moeten zich om de 40 dagen volledig scheren om helemaal rein te zijn.
De laatste trend schijnt nu weer het behouden van een beetje schaamhaar te zijn, echter deze bereikt maar mondjesmaat nog het publiek.
Zo, weten jullie dat ook weer!
De Vlaamse seksuologe Kaat Bollen vroeg voor haar wetenschappelijke onderzoek bijna 5000 mannen en vrouwen naar de scheergewoontes van hun intieme delen.
Gemak
Vrouwen geven aan, indien hun schaamstreek geschoren is, zich beter op hun gemak te voelen tijdens orale seks en hierdoor genieten ze ook meer. Eén derde vrijt minder vaak indien het ‘beneden’ niet goed bijgehouden is. Ook de heren (34%) voelen zich een stuk mannelijker door te scheren.
Slechts 5% van de dames laat alles 'puur natuur'. Meisjes beginnen al vanaf hun 14e met het bijhouden van hun schaamstreek. Opvallend dat mannen tussen de 40 en 50 jaar enorm aan het 'wieden' slaan. Meer dan de helft houdt in deze leeftijdscategorie de boel bij.
7 % van de mannen ziet liever dat vrouwlief alles laat groeien. Bij de dames is dit een stuk hoger: één op de vijf.
Trend
Ook het geloof is een belangrijke reden om zich helemaal te ontharen van onderen. Moslims bijvoorbeeld moeten zich om de 40 dagen volledig scheren om helemaal rein te zijn.
De laatste trend schijnt nu weer het behouden van een beetje schaamhaar te zijn, echter deze bereikt maar mondjesmaat nog het publiek.
Zo, weten jullie dat ook weer!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Beter seksleven door scheren schaamhaar
Het zijn ook altijd dezelfde mensen die dit soort topics plaatsen
Gast- Gast
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Nou. Kijk.
Ik zal het even uitleggen. Er is wel eens een topic geweest over het seksleven enzo, dat soms de vrouwen wel vaker willen of andersom. Of ronduit ontevreden zijn.
En bij deze dan een tip
Ik zal het even uitleggen. Er is wel eens een topic geweest over het seksleven enzo, dat soms de vrouwen wel vaker willen of andersom. Of ronduit ontevreden zijn.
En bij deze dan een tip
Rush- Lady Post-a-lot
Aha, nu hebben jullie mijn geheim ontdekt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Gelukkig ben ik heel tevreden
Trouwens kaal bij mannen vind ik lelijk...
Dan hebben ze vaak nog wel ...aanwijs en haar op hun benen, dat ziet er dan toch niet uit!
Trouwens kaal bij mannen vind ik lelijk...
Dan hebben ze vaak nog wel ...aanwijs en haar op hun benen, dat ziet er dan toch niet uit!
Gast- Gast
Huh, wat voor aanwijs Daisy?
Rush- Lady Post-a-lot
Dat lijkt mij heel logisch.
M'n schaamhaar scheren doe ik ook alleen als ik seks heb (of in bikini ga). Vind het zelf ook prettiger dat ik netjes beneden ben tijdens orale seks. Dat geeft toch meer zelfvertrouwen en hoeft hij niet te flossen.
M'n schaamhaar scheren doe ik ook alleen als ik seks heb (of in bikini ga). Vind het zelf ook prettiger dat ik netjes beneden ben tijdens orale seks. Dat geeft toch meer zelfvertrouwen en hoeft hij niet te flossen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat aanhangsel wat mannen tussen hun benen hebben
Gast- Gast
Hahahah. Ja, nee. Kaal bij mannen vind ik ook afschuwelijk.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahahah. Ja, nee. Kaal bij mannen vind ik ook afschuwelijk.
Ik ben juist voor kaal. Heb ooit een ex-vriend gehad die zich helemaal niet deedt scheren. OMG wat ben ik toen geschrokken, zo veel haar! Nee dan kaal, poets liever ook mijn tandjes met de tandenborstel
Gast- Gast
Hahaha, mooi topic weer
Kaal bij mannen vind ik niet nodig, maar enigszins bijgehouden wel. Anders zit je zo met je neus in het oerwoud
Bij vrouwen vind ik kaal ideaal. Het is gewoon praktisch. Ook als je ongesteld bent en maandverband gebruikt. Dat doet echt wel pijn als de plakrand per ongeluk niet aan je onderbroekje vast zit...
Kaal bij mannen vind ik niet nodig, maar enigszins bijgehouden wel. Anders zit je zo met je neus in het oerwoud
Bij vrouwen vind ik kaal ideaal. Het is gewoon praktisch. Ook als je ongesteld bent en maandverband gebruikt. Dat doet echt wel pijn als de plakrand per ongeluk niet aan je onderbroekje vast zit...
Gast- Gast
Joy_ schreef:Dat lijkt mij heel logisch.
"Sorry schat, heb je even? Je wilt seks hebben, dus ik moet me nog even scheren "
Gast- Gast
Pippa schreef:Joy_ schreef:Dat lijkt mij heel logisch.
"Sorry schat, heb je even? Je wilt seks hebben, dus ik moet me nog even scheren "
Een slimme meid is op haar seksleven voorbereid
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Pippa schreef:Joy_ schreef:Dat lijkt mij heel logisch.
Een slimme meid is op haar seksleven voorbereid
Ik ben ook slim, maar heb het niet 24/7 voor elkaar, want al samenwonend weet je het maar nooit
Gast- Gast
Haha ja ach dan is t natuurlijk ook geen ramp. T is bij mij ook niet altijd even netjes hoor, en op gegeven moment zijn er gewoon weer stoppels. En nu drie weken even lekker niet haha
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zou willen dat ik het helemaal weg kon halen maar dat gaat niet. Ik houd het netjes bij ook de bikini lijn maar helemaal kaal kan mijn huid niet aan.
Dan heb ik binnen no time alles open liggen door het ondergoed. Ik heb zo'n extreme gevoelige huid daar beneden !
Dan heb ik binnen no time alles open liggen door het ondergoed. Ik heb zo'n extreme gevoelige huid daar beneden !
Gast- Gast
Ik voel mij ook veel beter als alles weg is.
Bij een man hoeft niet alles weg, maar wel zijn zakkie glad hebben haha
Wat ik wel heel erg vies vind is heeeel veel okselhaar bij mannen. Gladde oksels hoeft nou ook weer niet, maar een beetje bijhouden vind ik wel zo fris.
Bij een man hoeft niet alles weg, maar wel zijn zakkie glad hebben haha
Wat ik wel heel erg vies vind is heeeel veel okselhaar bij mannen. Gladde oksels hoeft nou ook weer niet, maar een beetje bijhouden vind ik wel zo fris.
Gast- Gast
Extreem veel rug- en borsthaar vind ik veel smeriger
Rughaar is echt te erg!
Rush- Lady Post-a-lot
Helemaal kaal bij mannen vind ik ook niks. Gewoon netjes bijhouden.
Extreem veel borsthaar vind ik ook niet sexy. Ik heb een ex die het deed afscheren maar dat was ook niet echt een succes. Hij had binnen een dag weer stoppels en dat was niet echt prettig tijdens de sex.
Extreem veel borsthaar vind ik ook niet sexy. Ik heb een ex die het deed afscheren maar dat was ook niet echt een succes. Hij had binnen een dag weer stoppels en dat was niet echt prettig tijdens de sex.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb een ex die zijn borstkas liet waxen
Haha, maar dan blijft het wel wat langer weg! Ik ben heel blij dat mijn vriend maar een heel klein beetje borsthaar heeft!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Neeh rughaar bleugh haha dat vind ik ook niets.
Een beetje borsthaar vind ik wel sexy.
Een beetje borsthaar vind ik wel sexy.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Losbandig seksleven als je kinderen hebt
» Schaamhaar harsen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Tevreden met je seksleven?
» Schaamhaar harsen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Tevreden met je seksleven?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: