Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke zomerschoenen voor brede voeten

5 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke zomerschoenen voor brede voeten Empty Leuke zomerschoenen voor brede voeten

Bericht  Rebecca ma 9 mei 2011 - 6:56

Ik ben op zoek naar leuke schoenen voor in de zomer, heb een hele rits leuke schoentjes in de kast staan, allemaal ooit in een opwelling gekocht, want tja, ze zijn zo leuk, maar nu staan ze alleen maar ongedragen in de kast.

Ik heb maat 41 en best brede voeten, dus als ik mijn pootje al in een balerina of pump gepropt krijg, dan zit het totaal niet lekker. De keren dat ik toch een schoen vind die redelijk zit, krijg ik al heel gauw een blaar waar het schuurt aan de achterkant van mijn voet en een blaar bovenop mijn voet, waar het randje van de schoen zit. Mijn voeten vooraf helemaal volplakken met pleisters vind ik ook geen gezicht, bovendien gaan die dingen meestal gedurende de dag een heel eigen leven leiden.
Gympen is niet echt mijn ding, verval nu steeds in ofwel een leuk paar slippers (maar wil af en toe ook wel gewoon wat anders) of mijn laarzen (pfff heet).

Wie heeft er een tip voor mij of weet waar ik eens zou kunnen kijken?
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke zomerschoenen voor brede voeten Empty Re: Leuke zomerschoenen voor brede voeten

Bericht  Arwyn ma 9 mei 2011 - 7:10

Oh, ik heb hetzelfde, dus lees zeker even mee!
Helemaal leuk is dat mijn hak dus wel heel smal is, waardoor ik heel snel uit schoenen glip..
Wil voor mijn werk graag een paar zwarte ballerina's, maar heb nog niet echt iets gevonden, ben namelijk niet van plan daar 80euro aan uit te geven!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Leuke zomerschoenen voor brede voeten Empty Re: Leuke zomerschoenen voor brede voeten

Bericht  Vanillivi di 10 mei 2011 - 1:52

Ik heb maat 42 en brede voeten (heb zo'n enge bobbel bij mn grote teen, met dank aan al die smalle schoentjes...) Maar ik slaag meestal bij de Dolcis en de Nelson.

Pas nog bruine ballerina's gekocht voor 25 euro.
Ze hebben ze volgens mij ook in het zwart, misschien een idee om eens te passen?
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond di 10 mei 2011 - 2:03

Ik heb ook maat 41, maar slaag vrij snel voor schoenen (mijn voeten zijn ook niet zo breed, scheelt alweer).
Draag toch die schoenen met pleisters. Na een dag of twee/drie zitten je schoenen dan WEL lekker. Boeiend dat je dan een paar dagen met pleister voeten hebt gelopen.

Ik heb ook zwarte drop dead gorgeous pumps, daar heb ik ongeveer een week met pleister voeten in gelopen. Nu kan ik ze zonder pleisters gewoon aan. Ff volhouden dus. Je schijnt ook een goede compeed stick te hebben tegen blaren.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien di 10 mei 2011 - 2:24

helioform heeft breedte maten maar die schoenen moet je maar net mooi vinden... ik heb zelf helioform ballerina's voor mijn werk, in combinatie met mijn steunzolen is dat een goede manier voor mij om zonder klachten/ blaren etc de hele week staand/ lopend werk te kunnen doen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: