Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tong riempje los maken, iemand ervaring mee?

+3
joyce0606
Rumble
Rush
7 plaatsers

Ga naar beneden

Tong riempje los maken, iemand ervaring mee? Empty Tong riempje los maken, iemand ervaring mee?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 23:24

Helaas moet ik met mijn zoontje naar de chirurg omdat zijn tong riempje vast zit en hij hier niet overheen zal groeien...

Iemand ervaring met de ingreep?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tong riempje los maken, iemand ervaring mee? Empty Re: Tong riempje los maken, iemand ervaring mee?

Bericht  Rush di 27 dec 2011 - 23:25

Mijn neefje heeft het gehad toen hij net geboren was, maar dat schijnt een heel simpele ingreep te zijn. Hij heeft er ook geen last van gehad.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Tong riempje los maken, iemand ervaring mee? Empty Re: Tong riempje los maken, iemand ervaring mee?

Bericht  Rumble di 27 dec 2011 - 23:25

Het zoontje van Limburg heeft dat geloof ik gehad maar heb haar al een tijdje niet meer hier gezien, weet ook niet of ze hier nog komt.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 23:31

Rush schreef:Mijn neefje heeft het gehad toen hij net geboren was, maar dat schijnt een heel simpele ingreep te zijn. Hij heeft er ook geen last van gehad.
Ik wou dat ze het toen gedaan hadden, dan was bij hem de bv waarschijnlijk wel gelukt laughcry

Hij schijnt wel een roesje te krijgen, maar dat zal vooral zijn om te voorkomen dat hij gaat bewegen?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 27 dec 2011 - 23:32

mijn man had dit als baby. het schijnt een makkelijke/snelle ingreep te zijn. een knipje en thats it, het groeit vanzelf dicht, en vrij snel, omdat het natuurlijk in je mond zit. Succes!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 23:41

.

Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 27 dec 2011 - 23:46

Nucia schreef:Het zoontje van Limburg heeft dat geloof ik gehad maar heb haar al een tijdje niet meer hier gezien, weet ook niet of ze hier nog komt.

+1

Volgens mij heb je Limburg op Hyves, toch Stofzuiger?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Coccinelle wo 28 dec 2011 - 0:32

Mijn dochter heeft dit ook gehad. De verloskundige zag meteen na de geboorte dat ze een erg kort tongriempje had, en toen het moeilijk ging met de borstvoeding heeft ze haar tongriempje, toen ze een dag of 2 was, thuis doorgeknipt (of doorgehaald dmv een klein sneetje).

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 0:44

Snap niet dat het niet gelijk gedaan is. Als ze zo klein zijn zijn ze minder beweeglijk en sterk. Als ze nu alleen al naar zijn tong willen kijken zet hij het op een brullen, laat staan als ze nog iets gaan doen in zijn mondje... Sad

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 28 dec 2011 - 1:12

Doe dit inderdaad zo jong mogelijk.

Bij mij is het nooit gedaan als kind, omdat m'n moeder dat zielig vond omdat ik al 5 weken in het ziekenhuis lag bij m'n geboorte.
Met als gevolg dat ik op m'n 18e heel onzeker was of ik wel kon zoenen of niet, en uiteindelijk het heb laten doen. Toen werd het weggebrand, wat echt heel goor was, de geur van verbrandend vlees uit m'n mond recht m'n neus in. Maar echt pijn deed het niet.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Happydobby wo 28 dec 2011 - 1:37

Ow Marin, dat is vervelend.

Stofzuiger, volgens mij is het zo gepiept limburg heeft het laten doen idd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: