Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van jullie heeft een website laten maken?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie van jullie heeft een website laten maken? Empty Wie van jullie heeft een website laten maken?

Bericht  Ringling do 21 jul 2011 - 1:46

Hoelang ben je ermee bezig geweest, wat voor website is het en wat waren de kosten?

Ik zet er namelijk over te denken er een op te zetten voor mezelf en wil weten wat ik daar ongeveer aan kwijt ben.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van jullie heeft een website laten maken? Empty Re: Wie van jullie heeft een website laten maken?

Bericht  Blair do 21 jul 2011 - 2:47

Ik heb er 2 gehad. Was €50,00 p/j kwijt voor mijn eigen hosting/domein, maar had dan ook wel alles onbeperkt (aantal mb's) en ik heb alles laten opzetten door iemand anders dus daar betaalde ik ook voor.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Wie van jullie heeft een website laten maken? Empty Re: Wie van jullie heeft een website laten maken?

Bericht  Ringling do 21 jul 2011 - 2:49

Het gaat mij vooral om de kosten van het bouwen/design van de website, niet het hosten.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Blair do 21 jul 2011 - 2:50

Denk dat elke designer iets anders voor vraagt, ligt ook aan wat je precies wilt. Zelf heb ik websites leren bouwen met het programma Artisteer en Adobe Dreamweaver.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 2:53

Ik had mijn webwinkel via mijnwebwinkel.nl
Daar betaalde ik enkel voor de host. Het bouwen kan daar heel makkelijk zelf.

Heb wel ooit iemand laten komen.
Dat was vrij prijzig maar het inbouwen van een winkewagen schijnt nogal wat tijd te kosten.
Ik meen dat dat iets van 3000.- was ofzo.
Incl domeinnaam volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: