Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Mij natuurlijk, wie anders
Ik vond het al vreemd Logisch dat ze over jou droomt
Gast- Gast
Zal ik dan maar start to run gaan doen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jou, daar gaat het al zo'n 2 pagina's over toch?Youandi schreef:VMN: over Storm of over mij?
Gast- Gast
Vond ik wel leuk om te doen En voor mij werkte het motiverender dan zelf verzinnen wat ik zou gaan lopen.Rush schreef:Zal ik dan maar start to run gaan doen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik kan altijd nog zelf verzinnen wat ik wil lopen. En dit is ook een stok achter de deur, om het uit te lopen, zo`n les.Suus schreef:Vond ik wel leuk om te doen En voor mij werkte het motiverender dan zelf verzinnen wat ik zou gaan lopen.Rush schreef:Zal ik dan maar start to run gaan doen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vergeet-me-nietje schreef:Jou, daar gaat het al zo'n 2 pagina's over toch?Youandi schreef:VMN: over Storm of over mij?
Dat is waar. Vertel, wat heb je gedroomd?
Gast- Gast
Is alweer een tijdje geleden en herinner het me alleen nog maar vaag. We zaten in ieder geval allebei in hetzelfde restaurant maar met een andere groep mensen en we zagen elkaar en herkenden elkaar maar wilden niet dat de rest doorhad dat we elkaar kenden omdat je dan weer moet gaan uitleggen hoe enzo. Da was 'tYouandi schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Jou, daar gaat het al zo'n 2 pagina's over toch?Youandi schreef:VMN: over Storm of over mij?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Is alweer een tijdje geleden en herinner het me alleen nog maar vaag. We zaten in ieder geval allebei in hetzelfde restaurant maar met een andere groep mensen en we zagen elkaar en herkenden elkaar maar wilden niet dat de rest doorhad dat we elkaar kenden omdat je dan weer moet gaan uitleggen hoe enzo. Da was 'tYouandi schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Jou, daar gaat het al zo'n 2 pagina's over toch?Youandi schreef:VMN: over Storm of over mij?
Haha, oké Grappig
Gast- Gast
Volgens mij is het gewoon heel rustig hier... Maar ehm, je zou koekjes kunnen gaan bakken, daar heb ik wel zin in, maar ben aan het werk
Suus- Lady Post-a-lot
?Smikkell schreef:DRAMA, KOM BINNEN MET DRAMA..SunnyScience schreef:*feels ignored...*
Gast- Gast
Yeeeh ik ga vanaf vrijdag ook maar weer eens wat aan sport doen. Sinds ik mijn auto heb doe ik haast niks meer met de fiets en dat merk je ! Vrijdag proefles Zumba !!
Gast- Gast
Ik lig in bed. Hoofdpijn en mijn hele lichaam voelt lam aan.. Geen alcohol op trouwens .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Komt uit onderzoek van RevaSunnyScience schreef:?Smikkell schreef:DRAMA, KOM BINNEN MET DRAMA..SunnyScience schreef:*feels ignored...*
Suus- Lady Post-a-lot
Wat goed, Stuiterbal!
En beterschap Stylegirl!
En beterschap Stylegirl!
Suus- Lady Post-a-lot
Ja dat is ook zo maar I love dansen en muziek dus dat komt helemaal goed. hahahahaLily schreef:klinkt leuk stuiter, geloof wel dat het heel intensief is.
Gast- Gast
Iemand zin om wat lekkers voor mij te gaan halen op de kermis?
Dankjewel Suus, ik doe zo mijn gordijnen maar weer dicht, daglicht is fel..
Dankjewel Suus, ik doe zo mijn gordijnen maar weer dicht, daglicht is fel..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: