Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Youandi schreef:Haha, dat filmpje. Die gast is cool!
eens haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Zei ik toch..Reva schreef:Hee, drama loont!
*noteert in forumhandleiding*
Drama loont. Hysterie en/of drama staat gelijk aan reacties. Een intro zonder clou zorgt voor vermenigvuldiging. Laconiek loont niet.
Gast- Gast
Nee, daar snap ik niks vanYouandi schreef:Ga je met zo'n programmaatje lopen, Rush? En alleen, of samen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jaaa Lejow, Fast and Loose is zooo leuk
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Godallejezus (*$^&%(*&^(*#&^$23(857^!!!
Edit: ook ff testen, je kunt zo'n regel pas zeker weten als 'ie bevestigd is door het nog een keer te controleren.
Edit: ook ff testen, je kunt zo'n regel pas zeker weten als 'ie bevestigd is door het nog een keer te controleren.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar moet ik even twee maanden over nadenken en het daarna analyseren en nog even thuis overleggen..Reva schreef:Hmmm, er voelde een man aan mijn raamkozijn
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!
Inbreker? Woningbouw? Dronken iemand? Raamkozijnenliefhebber? Brandweerman?
Probeer je nu te insinueren dat ik vannacht zélf...?
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Zei ik toch..Reva schreef:Hee, drama loont!
*noteert in forumhandleiding*
Drama loont. Hysterie en/of drama staat gelijk aan reacties. Een intro zonder clou zorgt voor vermenigvuldiging. Laconiek loont niet.
Gast- Gast
Ja? Hmm... Ik ben zelf nog ff aan het uitzoeken wat ik eigenlijk zei. Ik kan het niet lezen door die rare tekens.Youandi schreef:Das rake taal, VMN!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Godallejezus (*$^&%(*&^(*#&^$23(857^!!!
Gast- Gast
Ik vind jou niet irritant hoor! Eerder interessantYouandi schreef:Ze geeft geen reden (zie complottheorie-topic), maar ze heeft me al vaker aparte opmerkingen toegespeeld. Dus nu vraag ik me echt af of ik voor anderen ook 'irritant' ben.
Gast- Gast
Voelt u zich niet eenzaam in uw dronkenschap. U hebt lotgenoten. U staat er niet alleen voor. Velen zijn met u!Reva schreef:Smikkell schreef:Daar moet ik even twee maanden over nadenken en het daarna analyseren en nog even thuis overleggen..Reva schreef:Hmmm, er voelde een man aan mijn raamkozijn
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!
Inbreker? Woningbouw? Dronken iemand? Raamkozijnenliefhebber? Brandweerman?
Probeer je nu te insinueren dat ik vannacht zélf...?
Gast- Gast
Dat rijmt!Storm schreef:Ik vind jou niet irritant hoor! Eerder interessantYouandi schreef:Ze geeft geen reden (zie complottheorie-topic), maar ze heeft me al vaker aparte opmerkingen toegespeeld. Dus nu vraag ik me echt af of ik voor anderen ook 'irritant' ben.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Dat rijmt!Storm schreef:Ik vind jou niet irritant hoor! Eerder interessantYouandi schreef:Ze geeft geen reden (zie complottheorie-topic), maar ze heeft me al vaker aparte opmerkingen toegespeeld. Dus nu vraag ik me echt af of ik voor anderen ook 'irritant' ben.
Gast- Gast
Storm schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Dat rijmt!Storm schreef:Ik vind jou niet irritant hoor! Eerder interessantYouandi schreef:Ze geeft geen reden (zie complottheorie-topic), maar ze heeft me al vaker aparte opmerkingen toegespeeld. Dus nu vraag ik me echt af of ik voor anderen ook 'irritant' ben.
Echt waar? Waarom dan??
Gast- Gast
Ik vind je trouwens zelfs zo leuk dat ik over je droomYouandi schreef:Storm schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Dat rijmt!Storm schreef:Ik vind jou niet irritant hoor! Eerder interessantYouandi schreef:Ze geeft geen reden (zie complottheorie-topic), maar ze heeft me al vaker aparte opmerkingen toegespeeld. Dus nu vraag ik me echt af of ik voor anderen ook 'irritant' ben.
Echt waar? Waarom dan??
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Thanks!Stuiterbal schreef:Heeeeyyy Lekker wijf in tha house !!!
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: