Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb lekker biertjes en wijntjes gedronken en stokbrood met ailoli en tapanade gegeten
Ga je naar de stad om thee te drinken, wordt er bier voor je besteld..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar het zijn allemaal kleine dingen. Er stonden wat belanrijke telefoontjes die ik echt had moeten doen. Drie verslagen die ik echt had moeten doen. rekeningen betalen. Dat soort dingen. Immers de hele dag 'vrij' voor genomen.Kabouter schreef:Hoeveel wil je ook doen dan op één dag Smik? Je hebt toch al hartstikke veel gedaan..of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Gister al heel veel tijd aan mijn huis besteed. Ik heb laatste tijd gewoon moeite met het doen van alles wat er geregeld en gedaan moet worden. Ik blijf maar uitstellen tot ik door de bomen het bos niet meer zie en het overzicht verlies, ook m.b.t. rekeningen.
Ik snap hem..en toch vind ik dat je wel ook goed bezig bent geweest.
Morgen dan alle dingen doen die echt moeten? En als je dat gedaan hebt, jezelf trakteren op iets leuks/lekkers? Dan doe ik met je mee met de dingen die ik MOET doen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Sommige mensen!Smikkell schreef:Ik heb lekker biertjes en wijntjes gedronken en stokbrood met ailoli en tapanade gegeten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb lekker biertjes en wijntjes gedronken en stokbrood met ailoli en tapanade gegeten
Oehh..lekker!!
Kabouter- Kletskop
Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Gadver!
Gast- Gast
Dat doe ik inderdaad ook wel eens. Maar toch vind ik dat moeilijk als het gaat om dingen waar ik al weken een bende van maak. Ben dan eerder gewoon boos op mezelf. Maar misschien is belonen dan juist wel goed. Het kost me veel moeite..Kabouter schreef:Smikkell schreef:Maar het zijn allemaal kleine dingen. Er stonden wat belanrijke telefoontjes die ik echt had moeten doen. Drie verslagen die ik echt had moeten doen. rekeningen betalen. Dat soort dingen. Immers de hele dag 'vrij' voor genomen.Kabouter schreef:Hoeveel wil je ook doen dan op één dag Smik? Je hebt toch al hartstikke veel gedaan..of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Gister al heel veel tijd aan mijn huis besteed. Ik heb laatste tijd gewoon moeite met het doen van alles wat er geregeld en gedaan moet worden. Ik blijf maar uitstellen tot ik door de bomen het bos niet meer zie en het overzicht verlies, ook m.b.t. rekeningen.
Morgen dan alle dingen doen die echt moeten? En als je dat gedaan hebt, jezelf trakteren op iets leuks/lekkers? Dan doe ik met je mee met de dingen die ik MOET doen.
Morgen niet zo veel tijd. Ga maar weer eens naar therapie. Al vanaf woensdag niet meer geweest
Gast- Gast
Wat goedAlex schreef:Ik heb de brief in mijn hoofd, ook maar eens kijken of ik het op papier kan zetten.
Gast- Gast
Reva schreef:May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Gadver!
Mijn gedachte!
Gast- Gast
Onzin, de wereld vergaat toch al in 2012?May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Alex schreef:Reva schreef:May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Gadver!
Mijn gedachte!
Gelukkig geloof ik niet in die onzin en ga ik ervan uit dat ik veel ouder wordt dan 49.
May- Ratel
Filoria schreef:Onzin, de wereld vergaat toch al in 2012?May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Nietus! Op 21 oktober 2011!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat doe ik inderdaad ook wel eens. Maar toch vind ik dat moeilijk als het gaat om dingen waar ik al weken een bende van maak. Ben dan eerder gewoon boos op mezelf. Maar misschien is belonen dan juist wel goed. Het kost me veel moeite..Kabouter schreef:Smikkell schreef:Maar het zijn allemaal kleine dingen. Er stonden wat belanrijke telefoontjes die ik echt had moeten doen. Drie verslagen die ik echt had moeten doen. rekeningen betalen. Dat soort dingen. Immers de hele dag 'vrij' voor genomen.Kabouter schreef:Hoeveel wil je ook doen dan op één dag Smik? Je hebt toch al hartstikke veel gedaan..of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Morgen niet zo veel tijd. Ga maar weer eens naar therapie. Al vanaf woensdag niet meer geweest
Maar wel tijd dus? Eigenlijk toch proberen om iets te doen dan..ow ik klink nu als mijn moeder, sorry!
En belonen is altijd goed ..straffen werkt niet, doe ik ook vaak, maar werkt uiteindelijk alleen maar averechts bij mij. Dan doe ik helemaal geen ruk meer.
Kabouter- Kletskop
Dan is May een van de weinigen die overleeft.Filoria schreef:Onzin, de wereld vergaat toch al in 2012?May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Gast- Gast
Bah, dat klinkt maar naar May..
Kabouter- Kletskop
Smikkell schreef:Dan is May een van de weinigen die overleeft.Filoria schreef:Onzin, de wereld vergaat toch al in 2012?May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan is May een van de weinigen die overleeft.Filoria schreef:Onzin, de wereld vergaat toch al in 2012?May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Moet ik nu blij zijn dat ik als enige overblijf
May- Ratel
May schreef:Smikkell schreef:Dan is May een van de weinigen die overleeft.Filoria schreef:Onzin, de wereld vergaat toch al in 2012?May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Blij én dankbaar.
Gast- Gast
He maar Lex, had je die brieven ook moeten schrijven als je niet was afgevallen? Of is het 'strafwerk' ?
Gast- Gast
Ik denk dat ik mijn bel-regelzaken-dingen mee neem naar therapie en dat daar regel. En in de avond kan ik mijn rekeningen wel betalen. Heb ik dat ook weer gedaan.Kabouter schreef:n]Maar wel tijd dus? Eigenlijk toch proberen om iets te doen dan..ow ik klink nu als mijn moeder, sorry!
En belonen is altijd goed ..straffen werkt niet, doe ik ook vaak, maar werkt uiteindelijk alleen maar averechts bij mij. Dan doe ik helemaal geen ruk meer.
Ik weet ook dat het me rust geeft als het eenmaal is gedaan. Al zoveel dingen blijven liggen, dan worden zelfs het op de bus doen van kaartjes en het antwoorden op smsjes al te veel. Ik zie alles dan alleen nog maar als een grote berg.
Gast- Gast
Bij 'ons' moet iedereen ze sowieso schrijven.Reva schreef:He maar Lex, had je die brieven ook moeten schrijven als je niet was afgevallen? Of is het 'strafwerk' ?
Gast- Gast
Reva schreef:He maar Lex, had je die brieven ook moeten schrijven als je niet was afgevallen? Of is het 'strafwerk' ?
Ik zie het niet echt als strafwerk. Het is meer om te zien hoe ik tegen mijn eetstoornis aankijk. Het is nogal duidelijk dat ik totaal niet kan opboksen tegen mijn eetstoornis, mijn eetstoornis 'wint' nog altijd. Vandaar dat het een soort noodplan is om te zien hoe ik erin sta.
Gast- Gast
Als er nou ook een man blijft leven kunnen jullie samen een nieuw volk beginnen! Als een soort Adam en Eva. Vet romantisch. Moet je nog wel flink wat kindjes maken vóór 18 februari 2038.May schreef:Smikkell schreef:Dan is May een van de weinigen die overleeft.Filoria schreef:Onzin, de wereld vergaat toch al in 2012?May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
May heeft toch wel blond haar en blauwe ogen, he??Filoria schreef:Als er nou ook een man blijft leven kunnen jullie samen een nieuw volk beginnen! Als een soort Adam en Eva. Vet romantisch. Moet je nog wel flink wat kindjes maken vóór 18 februari 2038.May schreef:Smikkell schreef:Dan is May een van de weinigen die overleeft.Filoria schreef:Onzin, de wereld vergaat toch al in 2012?May schreef:Ik was mijn naam aan het googlen en kom op de eerste pagina een link tegen dat ik op 18 februari 2038 kom te overlijden om 00:59
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: