Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter ma 25 jul 2011 - 9:09

Doei TD!

Ow..ik draag overal een zwarte legging onder laughcry . Ziet er vast niet uit, maar blote benen is al helemaal geen optie met die melkflessen van mij die niet verkleuren.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:09

TD, truste! Hoop dat je lekker slaapt ondanks je tandartsbezoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Filoria ma 25 jul 2011 - 9:09

Reva, zo heet het pasgeboren kindje van Mei Li Vos! Zag ik vanavond in shownieuws.

Mooie naam ook trouwens.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:10

Kabouter schreef:Doei TD!

Ow..ik draag overal een zwarte legging onder laughcry . Ziet er vast niet uit, maar blote benen is al helemaal geen optie met die melkflessen van mij die niet verkleuren.

Ja, ik ook. Maar deze jurk is geen legginjurk. En ik vind een zwarte legging onder lichte jurk ook niet echt kunnen voor een bruiloft, denk ik.. De dresscode is 'netjes'. Gezellig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:10

Kabouter schreef:Je hebt wel echt al serieus dingen geschreven dan Reva?
Gewoon een keer doen dan joh!! Ik bestel bij deze vast een boek als het wordt uitgegeven..beloofd!!

Woehoe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter ma 25 jul 2011 - 9:12

Kun je niet even een foto hier neer gooien om te kijken. Misschien moet je er een witte legging onder doen :P.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:13

Kabouter schreef:Kun je niet even een foto hier neer gooien om te kijken. Misschien moet je er een witte legging onder doen :P.

Jij hebt jezelf een lolletje beloofd?
Ik heb een poging gedaan tot foto's, niet van het hele geheel, maar van het printje. Omdat ik twijfelde of het niet meer iets is voor aan een gordijnrail in het plaatselijke bejaardenhuis. Maar ik krijg de kleuren er niet goed op. En op 1 of andere manier is mijn haar worteltjesoranje op de foto's dat de kleur van de jurk wel kloppen scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 9:17

Filoria schreef:Reva, zo heet het pasgeboren kindje van Mei Li Vos! Zag ik vanavond in shownieuws.

Mooie naam ook trouwens.


Tssssssssssssss spuit 11
angel







Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:18

Lejow schreef:
Filoria schreef:Reva, zo heet het pasgeboren kindje van Mei Li Vos! Zag ik vanavond in shownieuws.

Mooie naam ook trouwens.


Tssssssssssssss spuit 11
angel







Laughing

Ja, dat kind kan al bijna lopen :P

LEX. WHATSAPP.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:20

Ow, haha, ik was al weer vergeten dat ik 'hoi' had gezegd.

Ik heb vandaag (ook) jurken gekeken, maar niets leuks gevonden.

En ik zou tussen mijn lange to do list door even naar de stad gaan om een theetje te drinken. Van het een kwam het ander en nu is het al weer 22.20 Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:21

Smikkell schreef:Ow, haha, ik was al weer vergeten dat ik 'hoi' had gezegd.

Ik heb vandaag (ook) jurken gekeken, maar niets leuks gevonden.

En ik zou tussen mijn lange to do list door even naar de stad gaan om een theetje te drinken. Van het een kwam het ander en nu is het al weer 22.20 Embarassed

Maar hoe is het met je lijst!

Ik zou al mijn servies en glaswerk en pannen en bestek vandaag afwassen scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter ma 25 jul 2011 - 9:23

Reva, je maakt me alleen maar nieuwsgieriger met die omschrijving van je..dus niks geen lolletje. Bloemenprinten zijn leuk!! Hoe lelijker hoe beter zelfs..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:24

Kaarten geschreven
Oud papier weggebracht
Glasbak geweest
Afwas gedaan
wassen draaien
Was ophangen
Wasvouwen
Pakje wegbrengen
Thee drinken in de stad
Kaarten posten
Mail verstuurd
Dweilen

Allemaal gedaan..

Maar er stond nog veel meer op. Vooral dingend die ook iets belangrijker waren Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:25

Ow, en tijdens het douchen liep het water opeens niet meer weg en overstroomde de badkamer. Het lijstje wordt dus eigenlijk alleen maar langer.

Gister ben ik al de halve dag bezig geweest met de afwas, dat scheelde.

Reva, waarom is er niets van die afwas gekomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Chocolate Cookie ma 25 jul 2011 - 9:28

Ik ga er vandoor lady's!

Even wat eerder naar bed, morgen beetje optijd op voor de vakantie. Tot over 11 dagen!

Good night!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter ma 25 jul 2011 - 9:29

Hoeveel wil je ook doen dan op één dag Smik? Je hebt toch al hartstikke veel gedaan..of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:31

Smikkell schreef:Ow, en tijdens het douchen liep het water opeens niet meer weg en overstroomde de badkamer. Het lijstje wordt dus eigenlijk alleen maar langer.

Gister ben ik al de halve dag bezig geweest met de afwas, dat scheelde.

Reva, waarom is er niets van die afwas gekomen?

Ik vind dat je veel hebt gedaan hoor, als ik je lijst zo zie!!

Ik heb uitgeslapen en toen ik wakker werd even gekeken of lunch door zou gaan (alleen bij mooi weer). Die ging niet door, dus nog even omgedraaid, 11uur bed uit en daarna goed en langzaam ontbeten. Vervolgens gefatsoeneerd en mijn moeder gebeld of ze zin had om even te winkelen. Dus richting mijn ouders gegaan, met de hond gespeeld, koffie gedronken (gezeur aangehoord of ik al een leuke fiets heb gezien :P) en daarna gewinkeld. Ook die leuke woorden bij de action gekocht Very Happy Daarna naar huis gegaan. Naar het werk van mijn zus om wat op te halen. Bij buurmeisje pakket opgehaald (die belde 's morgens al aan maar toen was ik praktisch naakt). Asos bestelling uitgepakt en gepast. Daarna weer de stad hier in voor een rondje kaart, brievenbus, natuurwinkel (ik vroeg om een tasje...ik dacht even dat ze me gingen ophangen laughcry) en kibbeling. En daarna riep mijn bank me. Dus die ben ik nu warm aan het houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:32

Kabouter schreef:Hoeveel wil je ook doen dan op één dag Smik? Je hebt toch al hartstikke veel gedaan..of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Maar het zijn allemaal kleine dingen. Er stonden wat belanrijke telefoontjes die ik echt had moeten doen. Drie verslagen die ik echt had moeten doen. rekeningen betalen. Dat soort dingen. Immers de hele dag 'vrij' voor genomen.

Gister al heel veel tijd aan mijn huis besteed. Ik heb laatste tijd gewoon moeite met het doen van alles wat er geregeld en gedaan moet worden. Ik blijf maar uitstellen tot ik door de bomen het bos niet meer zie en het overzicht verlies, ook m.b.t. rekeningen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:33

Wil iemand nog een witte legging in maat 42/44? Mijn moeder heeft die van de week aan mij gegeven. Stom mens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:33

Reva schreef:
Smikkell schreef:Ow, en tijdens het douchen liep het water opeens niet meer weg en overstroomde de badkamer. Het lijstje wordt dus eigenlijk alleen maar langer.

Gister ben ik al de halve dag bezig geweest met de afwas, dat scheelde.

Reva, waarom is er niets van die afwas gekomen?

Ik vind dat je veel hebt gedaan hoor, als ik je lijst zo zie!!

Ik heb uitgeslapen en toen ik wakker werd even gekeken of lunch door zou gaan (alleen bij mooi weer). Die ging niet door, dus nog even omgedraaid, 11uur bed uit en daarna goed en langzaam ontbeten. Vervolgens gefatsoeneerd en mijn moeder gebeld of ze zin had om even te winkelen. Dus richting mijn ouders gegaan, met de hond gespeeld, koffie gedronken (gezeur aangehoord of ik al een leuke fiets heb gezien :P) en daarna gewinkeld. Ook die leuke woorden bij de action gekocht Very Happy Daarna naar huis gegaan. Naar het werk van mijn zus om wat op te halen. Bij buurmeisje pakket opgehaald (die belde 's morgens al aan maar toen was ik praktisch naakt). Asos bestelling uitgepakt en gepast. Daarna weer de stad hier in voor een rondje kaart, brievenbus, natuurwinkel (ik vroeg om een tasje...ik dacht even dat ze me gingen ophangen laughcry) en kibbeling. En daarna riep mijn bank me. Dus die ben ik nu warm aan het houden.
KIBBELING :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:34

Alex schreef:Wil iemand nog een witte legging in maat 42/44? Mijn moeder heeft die van de week aan mij gegeven. Stom mens.
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:34

Smikkell schreef:
Alex schreef:Wil iemand nog een witte legging in maat 42/44? Mijn moeder heeft die van de week aan mij gegeven. Stom mens.
laughcry
laughcry = voor de kleur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:34

Smikkell schreef:
Reva schreef:
Smikkell schreef:Ow, en tijdens het douchen liep het water opeens niet meer weg en overstroomde de badkamer. Het lijstje wordt dus eigenlijk alleen maar langer.

Gister ben ik al de halve dag bezig geweest met de afwas, dat scheelde.

Reva, waarom is er niets van die afwas gekomen?

Ik vind dat je veel hebt gedaan hoor, als ik je lijst zo zie!!

Ik heb uitgeslapen en toen ik wakker werd even gekeken of lunch door zou gaan (alleen bij mooi weer). Die ging niet door, dus nog even omgedraaid, 11uur bed uit en daarna goed en langzaam ontbeten. Vervolgens gefatsoeneerd en mijn moeder gebeld of ze zin had om even te winkelen. Dus richting mijn ouders gegaan, met de hond gespeeld, koffie gedronken (gezeur aangehoord of ik al een leuke fiets heb gezien :P) en daarna gewinkeld. Ook die leuke woorden bij de action gekocht Very Happy Daarna naar huis gegaan. Naar het werk van mijn zus om wat op te halen. Bij buurmeisje pakket opgehaald (die belde 's morgens al aan maar toen was ik praktisch naakt). Asos bestelling uitgepakt en gepast. Daarna weer de stad hier in voor een rondje kaart, brievenbus, natuurwinkel (ik vroeg om een tasje...ik dacht even dat ze me gingen ophangen laughcry) en kibbeling. En daarna riep mijn bank me. Dus die ben ik nu warm aan het houden.
KIBBELING :shock:

Okee, ik beken, twee porties laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:35

Smikkell schreef:
Smikkell schreef:
Alex schreef:Wil iemand nog een witte legging in maat 42/44? Mijn moeder heeft die van de week aan mij gegeven. Stom mens.
Dagcafé - Pagina 24 394967
Dagcafé - Pagina 24 394967 = voor de kleur!

Hahahaha oké.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:36

Ik heb de brief in mijn hoofd, ook maar eens kijken of ik het op papier kan zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum