Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Een hele goede morgen
Ik ga ook meteen weer weg. Ik heb een lange to do list klaarliggen voor vandaag. En ik wil dat ´t nu allemaal eens geregeld is voor het eind van deze dag!
Ik ga ook meteen weer weg. Ik heb een lange to do list klaarliggen voor vandaag. En ik wil dat ´t nu allemaal eens geregeld is voor het eind van deze dag!
Gast- Gast
Goedzo, Smik, je kan het!
Ik ben aan het wachten tot mijn ventje wakker wordt zodat we naar de speeltuin kunnen gaan.
Ik ben aan het wachten tot mijn ventje wakker wordt zodat we naar de speeltuin kunnen gaan.
Gast- Gast
3 minuten te laat! :pSmikkell schreef:Een hele goede morgen
Succes met alles wat je wil doen vandaag!
Gast- Gast
Ik ga top of the hour-en vandaag haha. Nu even 10 minuutjes ontspannen en dan weer vol aan de bak.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
doei smikkel, veel succes met je to do lijstje
Zo m`n kaarten zijn geschreven Ben wel niet goed in teksten schrijven haha.
Zo m`n kaarten zijn geschreven Ben wel niet goed in teksten schrijven haha.
Gast- Gast
Reva heeft me een tijdje geleden geloof ik min of meer omgedoopt tot Bruce. Don't ask me why, want dat weet ik niet meer.Storm schreef:Ehh oke..Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Dat wist ik al, dank je.Storm schreef:Bruce, die haai uit Finding Nemo? Die is cool
Gast- Gast
Hallo!
Ik heb een lekker rustig weekendje thuis gehad.
Van alles gedaan maar lekker op een rustig tempo.
Ik heb een lekker rustig weekendje thuis gehad.
Van alles gedaan maar lekker op een rustig tempo.
Gast- Gast
@Maple: vervelend dat die vriendschap zo verandert is. Maar zoals eerder gezegd, vriendschappen kunnen gewoonweg veranderen door de jaren heen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
En mijn man is chagrijnig omdat ik hyper ben. Nou ben ik ook wel heel erg hyper hoor, want ik loop het huis rond te rennen als een klein kind
Denk dat ik zo maar een stuk ga wandelen met muziek erbij ofzo. We moeten zo naar het gemeentehuis, dan laat hij me daar maar achter en dan kom ik wel lopend terug, ff wat energie kwijt
Denk dat ik zo maar een stuk ga wandelen met muziek erbij ofzo. We moeten zo naar het gemeentehuis, dan laat hij me daar maar achter en dan kom ik wel lopend terug, ff wat energie kwijt
Gast- Gast
why Lex?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was afgevallen en volgens mij niet eens veel, maar ze vond dat ik niet verder mocht afvallen en dat ik niet mag toegeven aan mijn eetstoornis bladiebla en nu moet ik twee brieven schrijven aan mijn eetstoornis. Een aan mijn eetstoornis als vriendin en een aan mijn eetstoornis als vijand. Gelukkig heb ik er twee weken voor, want ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet aanpakken. Misschien moet ik maar gewoon gaan schrijven ....
Gast- Gast
Alex schreef:Ik was afgevallen en volgens mij niet eens veel, maar ze vond dat ik niet verder mocht afvallen en dat ik niet mag toegeven aan mijn eetstoornis bladiebla en nu moet ik twee brieven schrijven aan mijn eetstoornis. Een aan mijn eetstoornis als vriendin en een aan mijn eetstoornis als vijand. Gelukkig heb ik er twee weken voor, want ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet aanpakken. Misschien moet ik maar gewoon gaan schrijven ....
Lijkt mij een erg lastige opdracht. Ik zou niet weten hoe ik zou moeten beginnen.
Succes!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik denk dat dat het is Lex
Gewoon gaan schrijven, niet teveel stil staan bij hoe je moet beginnen. Als je gewoon gaat schrijven kun je er later altijd nog een begin aan toevoegen (als in een opening zeg maar)
Gewoon gaan schrijven, niet teveel stil staan bij hoe je moet beginnen. Als je gewoon gaat schrijven kun je er later altijd nog een begin aan toevoegen (als in een opening zeg maar)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Alex wat vervelend dat de therapie niet lekker ging. Het lijkt mee een hele moeilijke opdracht voor je ! Ik denk dat je idd gewoon moet gaan schrijven en kijken wat daar uit komt. Je kunt het !!!
Hallo allemaal !!!
Hallo allemaal !!!
Gast- Gast
Moeilijk inderdaad! Ik denk dat je het beste gewoon kunt gaan schrijven, gewoon opschrijven wat in je hoofd opkomt als je aan de eetstoornis denkt.
Hoi Stuit!
Hoi Stuit!
Gast- Gast
Kan je mss een woordenwolk (hoe noem je zoiets?) maken.Alex schreef:Tnx meiden!
Zilver*, nieuw hier? Of nieuwe naam?
Lieve eetstoornis ....
Verdomme eetstornis ....
waarbij je allemaal woorden opschrijft die je te binnen schieten?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
dat is ook een goed idee AM. En anders gewoon beginnen te schrijven zoals al eerder is gezegd. Was je nu wel een dagboek bij aan het houden of nog niet?
Alex, vervelend dat je therapie niet goed ging
Alex, vervelend dat je therapie niet goed ging
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: