Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Whoeoe, ik ben gek op verjaardagspost! PM komt eraan!Reva schreef:Sjaantje schreef:Hey Reev! Hoe istie?
Hoi Wat leuk dat je verjaardag zo geslaagd was! Dan was het de moeite wel waard dus van de boodschappen etc.
Mag ik je een kaart sturen (dan is ie er dinsdag!)? Oftwel, pm je adres dan even, whaha.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ehm... tja...Reva schreef:Ik dacht dan krijgt Sjaan tenminste van íemand post op haar verjaardag..
June schreef:toetje_ schreef:Lees dan June, ik wil slapen vriend!
Ongeduldig dronken stuk vreten dat je er bent.
Hèhè, eindelijk slapen. Traag mormel.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Ik dacht dan krijgt Sjaan tenminste van íemand post op haar verjaardag..
De rest is op vakantie .
Ik kreeg post van Smikkell. Helaas leek het de postbode een goed idee om de kaart uit de envelop te laten vallen (vierkante envelop met mijn naam erop) en daar vervolgens een veel grotere kaart in te stoppen die aan Lidewij gericht was (voor de duidelijkheid: ik heet geen Lidewij en een heel grote rechthoekige kaart, past NIET in een klein vierkant envelopje..).
Gast- Gast
@ Toet: Ik ook van jou!
Slaap lekker! Ik hoop dat je niet over enge wespen droomt
Slaap lekker! Ik hoop dat je niet over enge wespen droomt
Gast- Gast
Meeevroouuwwwww, er zit een wesp in mijn bier!!!
Weltruste
Weltruste
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hahaha June, da's ook maf...
Maar het is idd wel, er zijn veel mensen op vakantie nu. En bovendien zijn veel mensen vandaag geweest, die geven dan een gevulde envelop kado met een leuk kaartje erin, maar dat betekent dus dat die mensen geen kaartje meer gaan opsturen voor dinsdag. Wat een geluk voor de postbode!
Maar het is idd wel, er zijn veel mensen op vakantie nu. En bovendien zijn veel mensen vandaag geweest, die geven dan een gevulde envelop kado met een leuk kaartje erin, maar dat betekent dus dat die mensen geen kaartje meer gaan opsturen voor dinsdag. Wat een geluk voor de postbode!
Ik had dit jaar ook heel weinig kaarten. Wel veel sms'jes en Facebookberichten. Ik haat nieuwe media.. ik wil post!
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Ik dacht dan krijgt Sjaan tenminste van íemand post op haar verjaardag..
De rest is op vakantie .
Ik kreeg post van Smikkell. Helaas leek het de postbode een goed idee om de kaart uit de envelop te laten vallen (vierkante envelop met mijn naam erop) en daar vervolgens een veel grotere kaart in te stoppen die aan Lidewij gericht was (voor de duidelijkheid: ik heet geen Lidewij en een heel grote rechthoekige kaart, past NIET in een klein vierkant envelopje..).
HUH, wat raar, whahahahahaha. Ik weet dat je niet zo heet, je hebt dezelfde naam als mijn lieve zus
Zo krijg ik elk jaar een kerstkaart. Die niet voor mijn adres is en ook niet voor mijn postcode. Gericht aan *mijn voornaam* en Gert-Jan (ofzoiets). Ik zoek hem elk jaar, maar kan hem nooit vinden.
En de kaart is van 'Tante Janny' (mijn tante janny is al jaren dood en was al dood toen ik hier ging wonen).
Het is elk jaar een raadsel..
Gast- Gast
+1000!!!June schreef:Ik had dit jaar ook heel weinig kaarten. Wel veel sms'jes en Facebookberichten. Ik haat nieuwe media.. ik wil post!
Ik had ook een wesp in mijn biertje op een terras. Kreeg ik een lepeltje van de ober Thanks he.
Gast- Gast
Wat ontzettend gek, Reva
-weg, voornaam hoeft niet per se zo duidelijk te zijn. Je mag het doen met de hint van Reva -
Zo zag het er trouwens uit. Die lijn in de envelop is het einde van de kaart . Het zou toch al een hint moeten zijn dat een kaart niet tot onderin een envelop past .
-weg, voornaam hoeft niet per se zo duidelijk te zijn. Je mag het doen met de hint van Reva -
Zo zag het er trouwens uit. Die lijn in de envelop is het einde van de kaart . Het zou toch al een hint moeten zijn dat een kaart niet tot onderin een envelop past .
Laatst aangepast door June op zo 24 jul 2011 - 13:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Ik had ook een wesp in mijn biertje op een terras. Kreeg ik een lepeltje van de ober Thanks he.
Hahaha, dat is ook wel heel bijzonder. Van mij krijgen mensen dan gewoon een nieuw drankje hoor.. dat is zo rot.
Gast- Gast
Whahaha die foto! Pff welke domoor verzint nou zoiets???
Reev, altijd handig zo'n lepeltje Is m'n pm goed aangekomen?
Reev, altijd handig zo'n lepeltje Is m'n pm goed aangekomen?
Reva schreef:Pm ontvangen!
June, heb je die foto ook naar tnt gestuurd?
Over getwijfeld.. heb normaal niet echt klachten over mijn postbode namelijk.
Gast- Gast
Ladies, ik ga slapen!
Sjaan, waarschijnlijk kom ik niet meer echt op het forum voor ik op vakantie ga dinsdag, dus alvast een fijne verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt en stiekem toch veel kaartjes.
Slaap lekker!
Sjaan, waarschijnlijk kom ik niet meer echt op het forum voor ik op vakantie ga dinsdag, dus alvast een fijne verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt en stiekem toch veel kaartjes.
Slaap lekker!
Gast- Gast
Ik ga ook slapen.
Dankjewel June en ik wens jou een fijne vakantie!!
Truste allemaal
Dankjewel June en ik wens jou een fijne vakantie!!
Truste allemaal
Angel Blue Eyes schreef:shygirl87 schreef:
+ 1 !! omg ik weet hoe je je voelt...en ik heb dan nog meer redenen om niet in n relatie te stappen, gewoon het wel zo graag willen, maar niet durven!! bah
Spooky! Dit is wel een van de redenen. Maar er zijn er voor mij nog meer. Wat je zegt, dat herken ik helemaal.
maarja, wat doen we eraan?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
June schreef:Ik had dit jaar ook heel weinig kaarten. Wel veel sms'jes en Facebookberichten. Ik haat nieuwe media.. ik wil post!
Ik kreeg bijna alleen maar facebookberichtjes om te feliciteren Ja oke wel leuk hoor, maar ik vind het leuker om gewoon een persoonlijk mailtje te krijgen of een kaartje, desnoods een persoonlijk berichtje via facebook. Maar zon krabbel van 'gefeliciteerd X' is me net iets te onpersoonlijk.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: