Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie morgen doen met de kids?

+10
studiebol
SarahKey
Flower_L
Liadan
Printje
Shopaholic
Parel
Thunder
Nana
Teddyaapje
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat gaan jullie morgen doen met de kids? Empty Wat gaan jullie morgen doen met de kids?

Bericht  Teddyaapje ma 29 apr 2013 - 2:46

Wat gaan jullie morgen doen? Wij wilden iets leuk doen met de vriendengroep maar iedereen heeft al los van elkaar plannen gemaakt. We zijn even inspiratieloos...we willen iets actiefs voor T. maar wel iets wat geschikt is voor iemand die 28w zwanger is Very Happy Over een paar weken gaan we al naar de dierentuin dus die valt ook af.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie morgen doen met de kids? Empty Re: Wat gaan jullie morgen doen met de kids?

Bericht  Nana ma 29 apr 2013 - 3:25

Wij gaan naar mijn oude woonplaats; een kinderrommelmarkt, spelletjes voor de kinderen (schmink, springkussen, pony rijden) en dan een rondje over de kermis (touwtje trekken, draaimolen). Hoop dat het geschikt is voor iemand die 28 weken zwanger is, want we zitten in hetzlfde schuitje :P
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Wat gaan jullie morgen doen met de kids? Empty Re: Wat gaan jullie morgen doen met de kids?

Bericht  Thunder ma 29 apr 2013 - 3:27

Wij gaan het dorp in, daar is kleedjesmarkt o.a.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parel ma 29 apr 2013 - 4:19

Smorgens gaan we naar de optocht en de kermis en na haar slaapje gaan we naar de stad, beetje terrassen en kletsen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Shopaholic ma 29 apr 2013 - 4:21

Naar de rommelmarkt! Wat gaan jullie morgen doen met de kids? 281626781
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Printje ma 29 apr 2013 - 4:21

Niets bijzonders, ik wil eerst op tv kijken naar de kroning etc. Daarna of cachen of hier door het winkelcentrumpje. Man haat dat soort dingen dus hoogstwaarschijnlijk gaat hij met heel veel plezier mee hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Liadan ma 29 apr 2013 - 4:32

Ik ga met Y., mijn schoonzus en zwager naar de vrijmarkt hier in het dorp. Y krijgt 10 euro die ze daar uit mag geven, verder gaan we op een terrasje zitten en er zijn activiteiten waar Y. mee aan kan doen als ze wil.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Flower_L ma 29 apr 2013 - 6:00

Ik zoek nog een kleedjesmarkt in de buurt...hier is er geen. Daarna naar onze oude woonplaats, daar verjaardag en daarna met vrienden dorp in voor festiviteiten. Denk dat we dan ook nog even met j en l dorp in gaan...is draaimolen etc.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  SarahKey ma 29 apr 2013 - 6:20

Ik sta zelf op de rommelmarkt dus S is bij papa. Het is voor ons huis dus de bedoeling dat S gewoon om mij heen scharrelt als hij wakker is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Teddyaapje ma 29 apr 2013 - 6:26

Hmm..hier is niks speciaals te doen morgen. Markten vind mn vriend echt afschuwelijk en ook T. zou ik er niet blij mee maken. Eigenlijk zou ik graag gaan zwemmen maar aangezien t vakantie is is t daar waarschijnlijk ontzettend druk en geen doen met T.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 29 apr 2013 - 6:27

Naar een speeltuin met een bevriend stel en hun dochter gaat ook mee.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  _Jet ma 29 apr 2013 - 6:53

Ik blijf gewoon hier op dorp. Er is vrijmarkt, bij de tent zijn allerlei spelletjes te doen en er is kermis.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  _Jet ma 29 apr 2013 - 6:54

Teddyaapje schreef:Hmm..hier is niks speciaals te doen morgen. Markten vind mn vriend echt afschuwelijk en ook T. zou ik er niet blij mee maken. Eigenlijk zou ik graag gaan zwemmen maar aangezien t vakantie is is t daar waarschijnlijk ontzettend druk en geen doen met T.

Misschien is het juist wel rustig ivm koninginnedag! Ik zou er zelf nl niet opkomen om dan te gaan zwemmen ;-)
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  sabje ma 29 apr 2013 - 7:07

Wij gaan naar BillyBird/hemelrijk met vrienden. Kunnen de kinderen lekker spelen en wij hopelijk van de zon genieten.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Lejow ma 29 apr 2013 - 7:11

Wij gaan eerst tv kijken en daarna naar de kermis en rommelmarkt in Capelle ad IJssel!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow ma 29 apr 2013 - 7:13

_Jet schreef:
Teddyaapje schreef:Hmm..hier is niks speciaals te doen morgen. Markten vind mn vriend echt afschuwelijk en ook T. zou ik er niet blij mee maken. Eigenlijk zou ik graag gaan zwemmen maar aangezien t vakantie is is t daar waarschijnlijk ontzettend druk en geen doen met T.

Misschien is het juist wel rustig ivm koninginnedag! Ik zou er zelf nl niet opkomen om dan te gaan zwemmen ;-)

De Efteling is ook altijd goed te doen op Koninginnedag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Teddyaapje ma 29 apr 2013 - 7:13

_Jet schreef:

Alle zwembaden in de buurt liggen bij een vakantiepark, denk dat t daar wel druk is nu.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 ma 29 apr 2013 - 7:19

Ik ga samen met mijn moeder en Y. 's morgens even langs de kleedjes lopen. Ondertussen halen mijn vader en vriend Y. zijn babykamertje uit elkaar, want die wordt zaterdag opgehaald. 's Middags lekker binnen: Y. is al 4 dagen niet naar buiten geweest doordat hij behoorlijk ziek was door de waterpokken, dus die zal blij zijn dat hij even naar buiten kan smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: