Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:54

Ik heb zo leuk gespeeld met mijn zoon hahaha. In de ballenbak, geklommen en geklauterd, op de glijbaan op de trampoline !!!
Hij heeft me compleet afgemat !


Met de Belg gaat het wel oke. Hij zou eigenlijk langs komen maar ik heb even afgezegd aangezien ik helemaal gaar ben !
Maar vanmiddag wel een goed gesprek gehad !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:55

Angel Blue Eyes schreef:
Alex schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Alex schreef:Ik heb de laatste weken echt een ontzettende vruchtenhagelverslaving. Rolling Eyes

Dat schijnt ontzettend gezond te zijn. Dat vruchtenhagel.

Daarom houd ik het gewoon in stand. Ik heb de afgelopen week elke ochtend ontbeten met een boterham met vruchtenhagel. Goed he? (oké, behalve vandaag, maar ik was te zwaar vanochtend)

Zolang je het alleen op de boterham doet, schijnt het, volgens vele dieetgoeroes, heel goed en gezond te zijn om te eten op brood.

Haha natuurlijk niet Wink Zit boordevol suikers en kleurstoffen. Maar is wel lekker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:56

Fijn dat je wel een goed gesprek hebt gehad. Je geeft hem nog een tweede kans, als ik het zo lees?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:56

*schrijft vruchtenhagel af*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:57

Oeh, 85% cacao chocola gevonden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:58

Alex schreef:*schrijft vruchtenhagel af*

Haha nou beter dat je het weet, anders blijf je het eten, omdat je denkt dat het gezond is smile Gewoon af en toe een broodje met vruchtenhagel eten, en dan extra genieten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:58

Angel Blue Eyes schreef:Fijn dat je wel een goed gesprek hebt gehad. Je geeft hem nog een tweede kans, als ik het zo lees?

Ik ga eerst het gesprek face tot face afwachten en dan naar mijn gevoel luisteren. Die heeft het meestal wel bij het rechte eind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:59

Jen_ schreef:
Haha natuurlijk niet Wink Zit boordevol suikers en kleurstoffen. Maar is wel lekker smile

Het is iets wat ik nooit ergens op zou doen. Het knastert zelfs. Een raar geluidje als je erop kauwt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:59

Stuiterbal schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Fijn dat je wel een goed gesprek hebt gehad. Je geeft hem nog een tweede kans, als ik het zo lees?

Ik ga eerst het gesprek face tot face afwachten en dan naar mijn gevoel luisteren. Die heeft het meestal wel bij het rechte eind.

Goed zo! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:59

Jen_ schreef:
Alex schreef:*schrijft vruchtenhagel af*

Haha nou beter dat je het weet, anders blijf je het eten, omdat je denkt dat het gezond is Dagcafé - Pagina 37 561177 Gewoon af en toe een broodje met vruchtenhagel eten, en dan extra genieten Dagcafé - Pagina 37 561177

Ik kan niet genieten van iets dat 'niet gezond' is. En ik dacht echt dat het geen kwaad kon ... dan maar weer iets anders verzinnen om op brood te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:00

Vruchtenhagel is een typisch Nederlands soort broodbeleg in de vorm van hagelslag, en is gemaakt van suiker en smaak- en kleurstoffen (E-104, E-110 en E-124). Vruchtenhagel heeft een zoete smaak

Edit:

http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=2330

400 kcal per 100 gram
98.0 gr koolhydraten
Geen eiwitten
Geen vet


Laatst aangepast door Smikkell op zo 24 jul 2011 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:00

Ja Smikkell. Je hebt je punt gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:00

Alex schreef:Zo leuk als je iets gevonden hebt om te eten waar je je niet schuldig over voelt en dat er dan gelijk zo'n gezeik over ontstaat.
Dat was uiteraard niet de bedoeling. Het enige waar ik een beetje over viel was dat ABE riep dat het zo geweldig gezond was en dat is natuurlijk een beetje apart om te zeggen, maar het kan echt geen kwaad hoor. Het zijn inderdaad alleen vruchtensuikers en die verbrand je vrij snel, vandaar dat vruchtenhagel niet zo veel kwaad kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:01

Alex schreef:
Jen_ schreef:
Alex schreef:*schrijft vruchtenhagel af*

Haha nou beter dat je het weet, anders blijf je het eten, omdat je denkt dat het gezond is Dagcafé - Pagina 37 561177 Gewoon af en toe een broodje met vruchtenhagel eten, en dan extra genieten Dagcafé - Pagina 37 561177

Ik kan niet genieten van iets dat 'niet gezond' is. En ik dacht echt dat het geen kwaad kon ... dan maar weer iets anders verzinnen om op brood te doen.

Nee? Ik kan juist intens genieten van iets wat niet gezond is Very Happy En als je het af en toe doet, is dat heus niet zo erg hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:02

Alex schreef:Zo leuk als je iets gevonden hebt om te eten waar je je niet schuldig over voelt en dat er dan gelijk zo'n gezeik over ontstaat.

He? Ben je nu serieus boos?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:03

Alex schreef:Ja Smikkell. Je hebt je punt gemaakt.
Sja, ABE opperde dat het heel goed en gezond was om te eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:04

Joehoe, om even de discussie een halt toe te roepen: Ik heb een lijst van de dietiste gehad toen ik af ging vallen en vruchtenhagel zat in de groene kolom, dus dat kon je zonder zorgen eten. Oh zo. Stom gezeur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:05

Dank u, Maple.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:05

Maple schreef:Joehoe, om even de discussie een halt toe te roepen: Ik heb een lijst van de dietiste gehad toen ik af ging vallen en vruchtenhagel zat in de groene kolom, dus dat kon je zonder zorgen eten. Oh zo. Stom gezeur.
Waarom nou weer gezeur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:05

Beter nog, ik heb de afgelopen 7 jaar bij twee verschillende dietistes gezeten, twee verschillende lijsten gehad en in beide lijsten stonden ze in de groene/voorkeurskolom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:07

Smikkell schreef:
Alex schreef:Ja Smikkell. Je hebt je punt gemaakt.
Sja, ABE opperde dat het heel goed en gezond was om te eten.

Ik zei inderdaad dat het niet ongezond was voor op brood. Ik zei niet, ga mijn woorden even afwegen tegen de waarheid en pluis even uit hoe het zit met vruchtenhagel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:07

Maple schreef:Beter nog, ik heb de afgelopen 7 jaar bij twee verschillende dietistes gezeten, twee verschillende lijsten gehad en in beide lijsten stonden ze in de groene/voorkeurskolom.
Ik heb ook nergens gezegd dat het ongezond was..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:07

Maple schreef:Beter nog, ik heb de afgelopen 7 jaar bij twee verschillende dietistes gezeten, twee verschillende lijsten gehad en in beide lijsten stonden ze in de groene/voorkeurskolom.

Toch blijf ik erbij dat het niet gezond is. Misschien het beste uit 2 kwaden als je moet kiezen tussen iets. Gewoon de ingredientenlijst lezen en je gezonde verstand gebruiken. Het is niet gezond te noemen met al die suikers en kleurstoffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:08

Angel Blue Eyes schreef:
Ik zei inderdaad dat het niet ongezond was voor op brood. Ik zei niet, ga mijn woorden even afwegen tegen de waarheid en pluis even uit hoe het zit met vruchtenhagel.

Angel Blue Eyes schreef:
Zolang je het alleen op de boterham doet, schijnt het, volgens vele dieetgoeroes, heel goed en gezond te zijn om te eten op brood.

Hier zeg je het toch scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:09

Jen_ schreef:
Maple schreef:Beter nog, ik heb de afgelopen 7 jaar bij twee verschillende dietistes gezeten, twee verschillende lijsten gehad en in beide lijsten stonden ze in de groene/voorkeurskolom.

Toch blijf ik erbij dat het niet gezond is. Misschien het beste uit 2 kwaden als je moet kiezen tussen iets. Gewoon de ingredientenlijst lezen en je gezonde verstand gebruiken. Het is niet gezond te noemen met al die suikers en kleurstoffen.

Maar ik kan me wel voorstellen dat het in de groene kolom staat. Het zal 'gezonder' zijn dan chocoladehagelslag etc. En wellicht dat een vruchtenhagel dan minder 'fout' is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum