Dagcafé
+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Angela_1986 schreef:Was dat maar waar Stuiterbal, dat 't mannen regende. Dan ging ik wél ff buiten staan...
Hahahaha regent het bij jou geen mannen dan ???? Hier wel en ik ben ze met een grote parasol aan het opvangen
Oh ze vallen natuurlijk weer allemaal op één plaats... Maar als jij ze dan gewoon ff voor ons vangt, d'r een foto van maakt en ze hier in de aanbieding gooit, dan komt 't vast wel goed
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
*steekt hand op voor de donkerharige of donkerblonde mannen, lekker lomp, niet metro en welbespraakt en zonder pretty face*
Gast- Gast
Waarom zonder pretty face?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Dit is de eerste groep die is opgevangen.... ze hebben hun natte shirt maar uitgetrokken toen ze me zagen staan
Gast- Gast
Haha Stuiterbal!
Ik ga even douchen, want heb het koud.
Ik ga even douchen, want heb het koud.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Lucky you Stuit!
wahahahaha hun hoofden zijn niet goed te zien maar het gaat om het lichaam he ! Ik bedoel op de slaapkamer doe ik het licht wel uit !
Gast- Gast
Lichaam al helemaal niet mooi.Stuiterbal schreef:wahahahaha hun hoofden zijn niet goed te zien maar het gaat om het lichaam he ! Ik bedoel op de slaapkamer doe ik het licht wel uit !
Gast- Gast
Smikkell schreef:Volgens mij is er geen een man die ik mooi vind
wil je pot worden dan ????
Die optie staat voor mij ook nog open hahaha
Gast- Gast
Ik heb deze uit je groepje gepikt en dan laat ik mijn slaapkamer lamp wel aan hoor !Storm schreef:Ik heb deze vangst net gedaan...
Gast- Gast
Mag ik nr. 2 van je 'lenen' Storm? Gewoon voor 'n dagje/nachtje... Daarna krijg je 'm weer terug hoor.
uhhhh echt niet die ligt hier al in bed !Angela_1986 schreef:Mag ik nr. 2 van je 'lenen' Storm? Gewoon voor 'n dagje/nachtje... Daarna krijg je 'm weer terug hoor.
Gast- Gast
Nou, nou, nou.. mannen zijn geen gebruiksvoorwerpen voor een dagjeAngela_1986 schreef:Mag ik nr. 2 van je 'lenen' Storm? Gewoon voor 'n dagje/nachtje... Daarna krijg je 'm weer terug hoor.
Gast- Gast
En mannen zijn ook niet alleen voor in bed!!Stuiterbal schreef:uhhhh echt niet die ligt hier al in bed !Angela_1986 schreef:Mag ik nr. 2 van je 'lenen' Storm? Gewoon voor 'n dagje/nachtje... Daarna krijg je 'm weer terug hoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, nou, nou.. mannen zijn geen gebruiksvoorwerpen voor een dagjeAngela_1986 schreef:Mag ik nr. 2 van je 'lenen' Storm? Gewoon voor 'n dagje/nachtje... Daarna krijg je 'm weer terug hoor.
Niet ?????? owww doe dan maar een week !
Gast- Gast
Ohh ik weet nog wel andere plekjes hoor hahahaSmikkell schreef:En mannen zijn ook niet alleen voor in bed!!Stuiterbal schreef:uhhhh echt niet die ligt hier al in bed !Angela_1986 schreef:Mag ik nr. 2 van je 'lenen' Storm? Gewoon voor 'n dagje/nachtje... Daarna krijg je 'm weer terug hoor.
Gast- Gast
Is dit een voorstelStuiterbal schreef:Smikkell schreef:Volgens mij is er geen een man die ik mooi vind
Gast- Gast
Smikkell schreef:En mannen zijn ook niet alleen voor in bed!!Stuiterbal schreef:uhhhh echt niet die ligt hier al in bed !Angela_1986 schreef:Mag ik nr. 2 van je 'lenen' Storm? Gewoon voor 'n dagje/nachtje... Daarna krijg je 'm weer terug hoor.
Ja okee, ook voor de schoonmaak
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Doe ermee wat je wilt !Smikkell schreef:Is dit een voorstelStuiterbal schreef:Smikkell schreef:Volgens mij is er geen een man die ik mooi vind
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ohh ik weet nog wel andere plekjes hoor hahahaSmikkell schreef:En mannen zijn ook niet alleen voor in bed!!Stuiterbal schreef:uhhhh echt niet die ligt hier al in bed !Angela_1986 schreef:Mag ik nr. 2 van je 'lenen' Storm? Gewoon voor 'n dagje/nachtje... Daarna krijg je 'm weer terug hoor.
Ik wil ook!
Ennuh, hij hoeft hier ook niet per sé in bed hoor... als ie wat anders wil dan kan dat ook geregeld worden!
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: