Dagcafé
+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Want?Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Slijmbal..Angela_1986 schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:En fijn te weten dat wij de onwijzen zijn
De Wijzen waren al vergeven.
Wees niet bang Zwoesj, ik vind je nog wel wijs hoor
Je bent gewoon jaloers...
Gast- Gast
Nou, Reva haar problemen worden hier regelmatig besproken, toch?Maple schreef:Serieus Reva, wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Gast- Gast
Maple schreef:Serieus Reva, wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Heb je een uurtje of drie?
Gast- Gast
Die bijnamen. Beetje jammer.Storm schreef:Huh???Maple schreef:Serieus Reva, wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Edit: blijkbaar zijn ze gepikeerd omdat ik nog even niet wilde vertellen watvoor meetingplannen we hadden, terwijl het nota bene ene meeting is waar ze zelf toch niet bij zullen zijn.
Laatst aangepast door Maple op za 23 jul 2011 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Want?Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Slijmbal..Angela_1986 schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:En fijn te weten dat wij de onwijzen zijn
De Wijzen waren al vergeven.
Wees niet bang Zwoesj, ik vind je nog wel wijs hoor
Je bent gewoon jaloers...
Nevermind
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja dat snap ik, maar dat is toch maar gewoon een grapje? Volgens mij heeft reva geen problemen met jou of met de anderen...of ik moet er finaal naast zitten.Maple schreef:Die bijnamen. Beetje jammer.Storm schreef:Huh???Maple schreef:Serieus Reva, wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Gast- Gast
Reva schreef:Maple schreef:Serieus Reva, wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Zo kort?
Gast- Gast
Zo ik ga echt naar bed ! Voor het geval mijn zoon me morgen weer om 6:00 uur gaat wekken door vrolijk op de deur te gaan bonken tot dat mama opstaat !
Gast- Gast
Trusten Stuiterbal!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Reva schreef:Maple schreef:Serieus Reva, wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Zo kort?
Voor een 'om een lang verhaal kort te maken' versie.
Gast- Gast
Oleeeeeeeee!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Maple schreef:Serieus Reva, wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Zo kort?
Voor een 'om een lang verhaal kort te maken' versie.
Oooh, ik dacht al!
Gast- Gast
ABE, hoe zit 't met die fles?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Zie edit.Storm schreef:Ja dat snap ik, maar dat is toch maar gewoon een grapje? Volgens mij heeft reva geen problemen met jou of met de anderen...of ik moet er finaal naast zitten.Maple schreef:Die bijnamen. Beetje jammer.Storm schreef:Huh???Maple schreef:Serieus Reva, wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Gast- Gast
Alex schreef:Die Lejow is ook altijd bezopen.
*hips* sorry
Kon niet van de Wicky afblijven
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik was eerder vanavond zó pissig. Liep een vrouw, zeker een maand of 5/6 zwanger, achter elkaar biertjes aan het drinken, een keer of 8 naar het rookhok geweest om een sigaret te roken, er hobbelde nog een jongetje van een jaar of 3 achter haar aan ... Ik vond het echt walgelijk om te zien.
Gast- Gast
Lejow schreef:
Oleeeeeeeee!
Het duurt nog heeeeeeeeeeel lang (veeeeeeeeeeeeeel te lang) voordat het carnaval is hoor!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Alex schreef:Ik was eerder vanavond zó pissig. Liep een vrouw, zeker een maand of 5/6 zwanger, achter elkaar biertjes aan het drinken, een keer of 8 naar het rookhok geweest om een sigaret te roken, er hobbelde nog een jongetje van een jaar of 3 achter haar aan ... Ik vond het echt walgelijk om te zien.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Jeetjemina... Sjaan meldt zich... hélemaal kapot ben ik...
We hebben de hele dag hard gewerkt, gepoetst, de hele hut op z'n kop gehad, de boel verbouwd, boodschappen gedaan, gegeten en mijn haren zijn geverfd. Worstjes en kaasjes e.d. heb ik vanavond gesneden en een mega-afwas gedaan.
En nu ben ik moe.
En het feest moet nog beginnen...
Hoe is het hier?
We hebben de hele dag hard gewerkt, gepoetst, de hele hut op z'n kop gehad, de boel verbouwd, boodschappen gedaan, gegeten en mijn haren zijn geverfd. Worstjes en kaasjes e.d. heb ik vanavond gesneden en een mega-afwas gedaan.
En nu ben ik moe.
En het feest moet nog beginnen...
Hoe is het hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Alex schreef:Ik was eerder vanavond zó pissig. Liep een vrouw, zeker een maand of 5/6 zwanger, achter elkaar biertjes aan het drinken, een keer of 8 naar het rookhok geweest om een sigaret te roken, er hobbelde nog een jongetje van een jaar of 3 achter haar aan ... Ik vond het echt walgelijk om te zien.
(en die buik was niet van de zwangerschap van t mannetje van 3?)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, dat vind ik inderdaad ook walgelijk. Echt walgelijk. Kan er geen ander woord voor verzinnen..zulke mensen zouden niet zwanger mogen worden.Alex schreef:Ik was eerder vanavond zó pissig. Liep een vrouw, zeker een maand of 5/6 zwanger, achter elkaar biertjes aan het drinken, een keer of 8 naar het rookhok geweest om een sigaret te roken, er hobbelde nog een jongetje van een jaar of 3 achter haar aan ... Ik vond het echt walgelijk om te zien.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: