Twee keer een eisprong?
+2
Amber-
Lejow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Twee keer een eisprong?
Ik weet zo goed als zeker dat ik afgelopen donderdag mijn eisprong gehad heb 's avonds. Alle pijnklachten en andere symptomen kwamen overeen (afscheiden, kramp onder in mijn buik enz enz enz).
Alleen nu twee dagen verder, heb ik weer links onderin mijn buik dat zelfde weëige, kramperige gevoel. Het is wel een heel heel stuk minder dan afgelopen donderdag, maar het zeurt wel..
Kun je twee keer een eisprong hebben? Of zou dit iets van een innesteling kunnen zijn ofzo? Of kan dat niet zo kort na je eisprong? Of heb ik gewoon last van mn buik
Iemand die het herkent?
Alleen nu twee dagen verder, heb ik weer links onderin mijn buik dat zelfde weëige, kramperige gevoel. Het is wel een heel heel stuk minder dan afgelopen donderdag, maar het zeurt wel..
Kun je twee keer een eisprong hebben? Of zou dit iets van een innesteling kunnen zijn ofzo? Of kan dat niet zo kort na je eisprong? Of heb ik gewoon last van mn buik
Iemand die het herkent?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Twee keer een eisprong?
Lejow schreef:Ik weet zo goed als zeker dat ik afgelopen donderdag mijn eisprong gehad heb 's avonds. Alle pijnklachten en andere symptomen kwamen overeen (afscheiden, kramp onder in mijn buik enz enz enz).
Iemand die het herkent?
Geen idee eigenlijk of je 2 keer een eisprong kunt hebben.
Ik heb deze ronde vanaf een paar dagen na mijn eisprong tot dat ik vannacht ongesteld ben geworden een kramperig gevoel onder in mijn buik gehad. Voelde het dagelijks een paar keer. Wat het geweest is geen idee.
Laatst aangepast door amber22 op za 23 jul 2011 - 6:22; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Voor een innestelling lijk het mij nog wat te vroeg. Ik heb altijd rond mijn eisprong een paar dagen (ervoor en erna) last van kramp, afscheiding en misselijk zijn.
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op za 23 jul 2011 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Volgens mij kan je wel 2x een eisprong hebben. Je hebt toch 2-eiige tweelingen?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Een eisprong (dubbele) gebeurd eigenlijk altijd rond hetzelfde moment. Zodra er namelijk 1 eitje is gesprongen maak je geen hormonen meer aan om het andere eitje te laten doorgroeien. Enkele uren verschil is dus mogelijk, geen dagen.. Wel kunnen 2 eitjes er verschillend over doen qua tijd om zich in te nestelen.
Je kunt gewoon nog nakrampen hebben van je ei, of donderdag was het groeipijn en nu springt hij pas.
succes
Je kunt gewoon nog nakrampen hebben van je ei, of donderdag was het groeipijn en nu springt hij pas.
succes
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Dank je wel!
Het is alweer behoorlijk afgezwakt, dus misschien was het gewoon inderdaad wat kramp in mijn buik ofzo!
Net zoals wat jij zegt, Amber!
Het is alweer behoorlijk afgezwakt, dus misschien was het gewoon inderdaad wat kramp in mijn buik ofzo!
Net zoals wat jij zegt, Amber!
Lejow- Lady Post-a-lot
Het kan ook zijn dat je er teveel over nadenkt en dan ook daadwerkelijk elk krampje en steekje voelt.
Ik voelde ook altijd wat, zat rustig een week tussen. Maar twee keer een eisprong hebben kan niet (of 1 op de miljard ofzo) En toen ik zwanger raakte heb ik niets gevoeld.. geen eisprong, geen innesteling, geen krampen niets. je lichaam kan je ook goed voor de gek houden omdat je iets zo graag wilt.
Ik voelde ook altijd wat, zat rustig een week tussen. Maar twee keer een eisprong hebben kan niet (of 1 op de miljard ofzo) En toen ik zwanger raakte heb ik niets gevoeld.. geen eisprong, geen innesteling, geen krampen niets. je lichaam kan je ook goed voor de gek houden omdat je iets zo graag wilt.
Dat kan best hoor, SK!
Alleen ben vanmorgen ook weer wakker geworden met een weeig (schrijf ik dat goed zo?) gevoel in mijn onderbuik.
Heb vrij vaak last van mijn darmen, maar dit voelt anders en zit ook lager in mijn buik..
Alleen ben vanmorgen ook weer wakker geworden met een weeig (schrijf ik dat goed zo?) gevoel in mijn onderbuik.
Heb vrij vaak last van mijn darmen, maar dit voelt anders en zit ook lager in mijn buik..
Lejow- Lady Post-a-lot
Gewoon seksen, Lejow. Als het je eisprong is dan moet je daar wel wat mee doen.
Gast- Gast
Alex schreef:Gewoon seksen, Lejow. Als het je eisprong is dan moet je daar wel wat mee doen.
Whaha
Dat weet ik, het doet alleen zeer en das niet zo prettig
Lejow- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Veel last van eisprong
» En nog twee keer, hiep hiep, hoera!!! Voor M en N!!
» wel of geen eisprong?
» Je eisprong voelen
» Voel(de) jij je eisprong?
» En nog twee keer, hiep hiep, hoera!!! Voor M en N!!
» wel of geen eisprong?
» Je eisprong voelen
» Voel(de) jij je eisprong?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: