Mijn huisje! (foto's)
+29
Tazz
Merai
smurfie
chocolate55
TGR
Sushi
Jezzie
Atelier Madame
Jeanette
Prosecco
Japie
Lady4
Suus
SnowWhite
Error
Zwoesj
Sjaantje
Kabouter
Fred
Parisienne
Tiana
Ugly Betty
studiebol
love
Gigi_
VanillaRose
Bay
mzcharlotte
Bliss
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Mijn huisje! (foto's)
Dit is echt helemaal mijn stijl! Vind het echt heel leuk!
Maar ik vroeg me af wat je met je snoeren had gedaan van je tv? Weg gewerkt in je kastje of niet?
Want bij mij liggen die snoeren gewoon over de vloer heen en dat lijkt me niet handig als je de tv midden in je kamer hebt staan.
Maar ik vroeg me af wat je met je snoeren had gedaan van je tv? Weg gewerkt in je kastje of niet?
Want bij mij liggen die snoeren gewoon over de vloer heen en dat lijkt me niet handig als je de tv midden in je kamer hebt staan.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Nee de snoeren liggen er nog gewoon, moet ik nog iets op verzinnen!!
Gisteren kon ik mn gordijnen ophalen, heb ze vanmiddag opgehangen en ben er blij mee! Zal er nog wel ff een foto van maken en die hier plaatsen
Gisteren kon ik mn gordijnen ophalen, heb ze vanmiddag opgehangen en ben er blij mee! Zal er nog wel ff een foto van maken en die hier plaatsen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Gordijnen!
de gordijnen zijn antraciet, maar door de zon lijken ze nu een beetje paarsig ofzo
en het gordijn op de slaapkamer, zwart & verduisterend:
op deze manier zie je die lelijke spiegelwand rechts dus mooi niet meer!
de gordijnen zijn antraciet, maar door de zon lijken ze nu een beetje paarsig ofzo
en het gordijn op de slaapkamer, zwart & verduisterend:
op deze manier zie je die lelijke spiegelwand rechts dus mooi niet meer!
Bliss- Lady Post-a-lot
Mooie gordijnen in de woonkamer Bliss! Waar heb je die gekocht?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:Mooie gordijnen in de woonkamer Bliss! Waar heb je die gekocht?
Leen Bakker!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ziet er goed uit Bliss! Echt je eigen plekje geworden zo, met gordijnen erbij ook. Ik ben nog steeds benieuwd waar in DH het nou is
Gast- Gast
Pippa schreef:Ziet er goed uit Bliss! Echt je eigen plekje geworden zo, met gordijnen erbij ook. Ik ben nog steeds benieuwd waar in DH het nou is
Zal je ff een PM sturen
Bliss- Lady Post-a-lot
Die gordijnen vind ik er echt mooi bij staan!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Leuk Bliss! Jij hebt ook van die mooie deuren met panelen. Die zitten ook in mijn huis . Waar heb je die badkamerspiegel met kastje er achter gekocht? Of hing die er al? Ik ben nog op zoek naar zoiets voor de badkamer, nu hangt er nog geen spiegel boven de wastafel.
Als hier de meeste dozen zijn uitgepakt ga ik ook wat foto's maken! Leuk om te showen en als herinnering, want van eerdere woningen heb ik maar weinig foto's merk ik.
Als hier de meeste dozen zijn uitgepakt ga ik ook wat foto's maken! Leuk om te showen en als herinnering, want van eerdere woningen heb ik maar weinig foto's merk ik.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Geweldig altijd dit soort topics, huisjes kijken. Leuk huis heb je. Mooie kleur grijs ook op de muren. Hoewel ik zelf echt een jaren-70-brabantia huis heb, vind ik de combi grijze muur en witte meubels vind ook altijd prachtig.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
@ Sterre: ja die deuren vind ik ook erg leuk! Het spiegelkastje is van de Gamma, maar weet ff niet meer of ik het nou in een compleet pakket heb gekocht samen met die onderkast + wastafel of dat je hem ook los kunt kopen.
Bevalt het goed in het nieuwe huis?
Bevalt het goed in het nieuwe huis?
Bliss- Lady Post-a-lot
Jaaa, bevalt goed! Al had ik net na 2 weken klussen en rotzooi en mensen in je huis en dingen die mis gaan even een kleine breakdown. De keuken is vandaag geplaatst, maar door zo'n onaardige kerel! En alles zat weer onder het stof, voor de 100ste keer, en de vaatwasser ging niet open omdat de plint er voor zat, er moest een stuk stuukwerk worden afgebroken omdat het te dik was.... zucht ;-) Maar dat hoort er bij!
Verder ben ik heel erg blij, ik denk dat ik het hier heel fijn ga hebben als alles eindelijk op zn plek staat.
Verder ben ik heel erg blij, ik denk dat ik het hier heel fijn ga hebben als alles eindelijk op zn plek staat.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Bliss schreef:Stylegirl schreef:Mooie gordijnen in de woonkamer Bliss! Waar heb je die gekocht?
Leen Bakker!
Volgens mij hebben wij dezelfde 'doorschijnende' zwarte gordijnen in de woonkamer
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
ekiaam87 schreef:Bliss schreef:Stylegirl schreef:Mooie gordijnen in de woonkamer Bliss! Waar heb je die gekocht?
Leen Bakker!
Volgens mij hebben wij dezelfde 'doorschijnende' zwarte gordijnen in de woonkamer
Als die van jou zwart zijn, hebben we niet dezelfde, die van mij zijn namelijk donkergrijs! (antraciet) Ze zijn ook niet echt doorschijnend, dat lijkt op de foto alleen zo omdat de zon toen al flink scheen.
Bliss- Lady Post-a-lot
Oeh daar vraag je me wat! Volgens mij heb ik hem laten mengen bij de Praxis, gewoon van hun eigen merk en dan de donkerste kleur grijs. Maar pin me er niet op vast
Bliss- Lady Post-a-lot
Anniej_S schreef:Je kunt ook geen RAL nr meer achter halen?
Heb even gekeken, de pot staat hier nog en er zit wel een sticker op waar een paar dingen op staan, o.a. NR616, maar geen idee of je daar iets aan hebt!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Anniej_S schreef:Je kunt ook geen RAL nr meer achter halen?
Heb even gekeken, de pot staat hier nog en er zit wel een sticker op waar een paar dingen op staan, o.a. NR616, maar geen idee of je daar iets aan hebt!
Ik ga het even opschrijven, zo kan ik het evt bij de praxis op zoeken, een ral nr bestaat vaak uit 4 cijfers!
Gast- Gast
Hmm nee ik kan me niks herinneren van een RAL-nummer! Maar succes in elk geval, ben erg blij met de kleur!
Bliss- Lady Post-a-lot
Dank je! Ik ga even zoeken bij de Praxis ;-) vind het ook een erge gave kleur!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Een huisje!
» Ons huisje!
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Een huisje!
» Ons huisje!
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: