Ons huisje!
+8
Snoes
Suus
applestar
Eliesje
Raindrop
Oasis
Marin
Roodkapje
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ons huisje!
Na 2 jaar wachten sinds we de aanbieding kregen.... na 9maanden uitstel van opleverdatum... hebben we vandaag de brief binnen gekregen dat we op 9 november eindelijk de sleutel krijgen van ons huis!
Ik ben zoooo blij! Weg hier uit de flat... eindelijk een echt "grote mensen huis" waar mijn kindjes lekker kunnen spelen en ik gewoon mijn was kan buiten hangen etc!
Ik ben zoooo blij! Weg hier uit de flat... eindelijk een echt "grote mensen huis" waar mijn kindjes lekker kunnen spelen en ik gewoon mijn was kan buiten hangen etc!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Re: Ons huisje!
Oh wat een genot zal dat zijn! Zodra 't af is, eis ik foto's!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat leuk zeg!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd!!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar foto's
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, wat fijn! Gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dit gaat 'm worden
Inmiddels zit de keuken enzo erin dus ik moet van de week even langs om nieuwe fotootjes te schieten van in en om het huis.. Ik zal ze hier dan weer plaatsen! Nog iets minder als 4 weken en er zijn pas 6 verhuisdozen ingepakt.. Eigenlijk nog maar 2,5 week want de week voor de oplevering zijn we op Honeymoon naar Noorwegen *stress*
Inmiddels zit de keuken enzo erin dus ik moet van de week even langs om nieuwe fotootjes te schieten van in en om het huis.. Ik zal ze hier dan weer plaatsen! Nog iets minder als 4 weken en er zijn pas 6 verhuisdozen ingepakt.. Eigenlijk nog maar 2,5 week want de week voor de oplevering zijn we op Honeymoon naar Noorwegen *stress*
Roodkapje- Prater
Ziet er mooi uit!
Succes met alle voorbereidingen en geniet van de Honeymoon!
Succes met alle voorbereidingen en geniet van de Honeymoon!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi huisje!
Eliesje- Fluisteraar
Vandaag was het dan eindelijk zo ver! We hebben het contract getekend en de 1e huur is betaald. Op 9 november om 10.30 gaan we een rondje door het huis met de opzichter en dan gaan krijgen we de sleutel en dan hard aan de klus!
Roodkapje- Prater
Leuk Roodkapje! Veel plezier met klussen. Ik ben benieuwd naar de binnenkant
Gast- Gast
Chipp: dan valt je meteen de slechte smaak van mijn vriend op... Die heeft de keuken uitgezocht terwijl ik moest werken. Hij heeft berkenkastjes, berkenblad en zwarte plint. Ik zag het van de week voor het eerst ( toen was het al avond en donker) maar ik schrok me dood. Gelukkig zetten we onze eigen keuken erin tzt, en gaat deze naar de schuur voor de frituurpan enzo. Maar goed. Ik had toch liever een mooie keuken, voor de eerste tijd en ook voor in de schuur..
Roodkapje- Prater
Spannend Roodkapje!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mooi huis, hoor !
Zou alleen noooooooit mijn vriend alleen op pad sturen om de keuken uit te zoeken. Dat is toch iets wat je samen doet?
Zou alleen noooooooit mijn vriend alleen op pad sturen om de keuken uit te zoeken. Dat is toch iets wat je samen doet?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Roodkapje schreef:Chipp: dan valt je meteen de slechte smaak van mijn vriend op... Die heeft de keuken uitgezocht terwijl ik moest werken. Hij heeft berkenkastjes, berkenblad en zwarte plint. Ik zag het van de week voor het eerst ( toen was het al avond en donker) maar ik schrok me dood. Gelukkig zetten we onze eigen keuken erin tzt, en gaat deze naar de schuur voor de frituurpan enzo. Maar goed. Ik had toch liever een mooie keuken, voor de eerste tijd en ook voor in de schuur..
Haha, o nee! Dat lijkt me echt een ramp als het eigenlijk heel lelijk is.. ik zou dat ook nooit alleen uit laten zoeken
Gast- Gast
Wat een leuk huisje van buiten, Roodkapje!
En wat stom dat je vriend dat heeft uitgezocht hahaha. Ik vind berk ook onwijs lelijk!
En wat stom dat je vriend dat heeft uitgezocht hahaha. Ik vind berk ook onwijs lelijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een leuk huisje roodkapje!
Veel plezier met klussen.
Kon je vriend niet even een dag wachten met de keuken uitzoeken zodat jij ook mee kon ?
Veel plezier met klussen.
Kon je vriend niet even een dag wachten met de keuken uitzoeken zodat jij ook mee kon ?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Eliesje schreef:Mooi huisje!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Elke keer als ik er langs rijd moet ik aan je denken. Maar het is dus bijna zover! Spannend.
Gast- Gast
Lady4 schreef:Eliesje schreef:Mooi huisje!
Of het nu Huis of huisje is Komt op hetzelfde neer
Eliesje- Fluisteraar
Mooi huis hoor! Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent en niet kan wachten!
Ik wil ook een 'grote-mensen-huis'!
Ik wil ook een 'grote-mensen-huis'!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Een huisje!
» eigen huisje
» Ik heb een huisje!! + Foto's!
» Yes!! We hebben een huisje!!!