Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is..

+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers

Pagina 32 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Waar is.. - Pagina 32 Empty Re: Waar is..

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:18

Nois schreef:
2CKC2 schreef:
Ik had dr allang ontmaskert namelijk (huis+vriend in horeca+elke keer banenwisseling+geldproblemen+kinderwens = marietje!!)

Ik vind dit best kwetsend naar haar toe.

.

Laatst aangepast door Tea-Leaf op do 13 okt 2011 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Coco do 13 okt 2011 - 19:29

Dan heb je toch gewoon gelogen? Jij beweerde hier dat ze hier niet meer kwam, dat je dat als haar beste vriendin wel zou weten.
Vervolgens vraag je aan degenen voor wie het overduidelijk is, zonder enige twijfel, om dan ook de naam te plaatsen. Dan heb je er toch om gevraagd?
Overigens werd het door jouw ontkenning alleen maar nog duidelijker Laughing .
Volgende keer dus maar zwijgen ipv jokken, want daar ben je niet zo goed in. pirat

Van ckc ging niet over haar, alleen over marietje.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:31

Nois, dat heeft ze voor mij gedaan. Dat uitlokken was inderdaad niet echt slim, maar goed het is gebeurd. Tea, zou je mijn persoonlijke info uit je post willen halen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:35

Nois schreef:Dan heb je toch gewoon gelogen? Jij beweerde hier dat ze hier niet meer kwam, dat je dat als haar beste vriendin wel zou weten.
Vervolgens vraag je aan degenen voor wie het overduidelijk is, zonder enige twijfel, om dan ook de naam te plaatsen. Dan heb je er toch om gevraagd?
Overigens werd het door jouw ontkenning alleen maar nog duidelijker Laughing .
Volgende keer dus maar zwijgen ipv jokken, want daar ben je niet zo goed in. pirat

Van ckc ging niet over haar, alleen over marietje.

Oké, ik weet niet wie Marietje is. En nee, iets niet vertellen omdat een ander dat liever niet heeft is geen liegen.

Jokken is trouwens voor kinderen. I'm outta this topic.

Jo, heb je info weggehaald.

Gast
Gast

Bericht  Coco do 13 okt 2011 - 19:38

Maar dat ze het voor jou deed maakt het natuurlijk niet zo dat ze niet heeft gelogen. Niet dat het mij wat uit maakt trouwens. Iig leuk dat je er nog bent. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:38

Jokken laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan do 13 okt 2011 - 19:40

Storm schreef:Jokken laughcry

Haha ja inderdaad laughcry .
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Coco do 13 okt 2011 - 19:42

Susan schreef:
Storm schreef:Jokken laughcry

Haha ja inderdaad laughcry .
laughcry
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  minoessepoes do 13 okt 2011 - 22:28

Tea-Leaf schreef:
minoessepoes schreef:Persoonlijk vind ik het gewoon niet zo slim dat Tea er over gaat " liegen" en gaat ontkennen dat ze terug is. Reageer dan gewoon helemaal niet, laat mensen achter met hun vermoedens maar bevestig ze niet en ga ze al helemaal niet uitlokken om hun vermoedens uit te spreken.

Ik heb niet gelogen, ik heb haar beloofd niet te zeggen wie ze eerst was omdat ze hier anoniem(er) wilde komen.
Daar heb ik respect voor en dan ga ik niet zomaar zeggen dat ze het wel is. Wink

En uitlokken? Ik weet niet waar je dat uit haalt maar dat heb ik ook niet gedaan, waarschijnlijk zie jij de definitie daarvan anders.

Iets niet vertellen is inderdaad niet liegen. Maar keihard beweren dat iemand hier niet meer komt en dat je dat zeker weet omdat ze je beste vriendin is, terwijl je weet dat ze hier wel komt, dat is wel liegen. Misschien een leugentje om bestwil, maar je hebt niet de waarheid gesproken.
En doordat je Pippa vraagt een naam te noemen, lok je haar toch uit om haar vermoedens hier uit te spreken.

Dus ik blijf erbij, je had beter niks kunnen zeggen, dit allemaal over kunnen laten waaien, want nu weet iedereen het alsnog en ben je alleen maar verder van huis.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 22:31

Zullen we het nu dan ook gewoon over laten waaien? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 22:49

minoessepoes schreef:
Tea-Leaf schreef:
minoessepoes schreef:Persoonlijk vind ik het gewoon niet zo slim dat Tea er over gaat " liegen" en gaat ontkennen dat ze terug is. Reageer dan gewoon helemaal niet, laat mensen achter met hun vermoedens maar bevestig ze niet en ga ze al helemaal niet uitlokken om hun vermoedens uit te spreken.

Ik heb niet gelogen, ik heb haar beloofd niet te zeggen wie ze eerst was omdat ze hier anoniem(er) wilde komen.
Daar heb ik respect voor en dan ga ik niet zomaar zeggen dat ze het wel is. Wink

En uitlokken? Ik weet niet waar je dat uit haalt maar dat heb ik ook niet gedaan, waarschijnlijk zie jij de definitie daarvan anders.

Iets niet vertellen is inderdaad niet liegen. Maar keihard beweren dat iemand hier niet meer komt en dat je dat zeker weet omdat ze je beste vriendin is, terwijl je weet dat ze hier wel komt, dat is wel liegen. Misschien een leugentje om bestwil, maar je hebt niet de waarheid gesproken.
En doordat je Pippa vraagt een naam te noemen, lok je haar toch uit om haar vermoedens hier uit te spreken.

Dus ik blijf erbij, je had beter niks kunnen zeggen, dit allemaal over kunnen laten waaien, want nu weet iedereen het alsnog en ben je alleen maar verder van huis.

Nee hoor, ik zit nog steeds op dezelfde plek en had dezelfde keuze zo weer gemaakt. En daar blijf ik ook bij. Ik vroeg Pippa een naam te noemen uit nieuwsgierigheid, niet om wat uit te lokken en tot dit resultaat te komen.Vat het op zoals je wil, maar ik had geen kwaads in de zin.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 22:49

Jolicious schreef:Zullen we het nu dan ook gewoon over laten waaien? Wink

Strak plan. Ik zal ook niet meer reageren.

Edit: oeps. Maar soms moet ik gewoon wel.

Laatst aangepast door Tea-Leaf op vr 14 okt 2011 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 23:54

Tea-Leaf schreef:
minoessepoes schreef:
Tea-Leaf schreef:

Nee hoor, ik zit nog steeds op dezelfde plek en had dezelfde keuze zo weer gemaakt. En daar blijf ik ook bij. Ik vroeg Pippa een naam te noemen uit nieuwsgierigheid, niet om wat uit te lokken en tot dit resultaat te komen.Vat het op zoals je wil, maar ik had geen kwaads in de zin.

En vervolgens is Pippa de gebeten hond... Beetje krom in dit geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 0:41

Yoyo schreef:
Tea-Leaf schreef:
minoessepoes schreef:
Tea-Leaf schreef:

En vervolgens is Pippa de gebeten hond... Beetje krom in dit geval.

Wat mij betreft is ze dat niet. Ik vroeg haar gewoon een naam te noemen, niks meer en niks minder. Dus krom? Vind ik niet. Ik verwijt hier niemand iets, misschien hoogstens mezelf als er dan toch naar iemand gewezen moet worden.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 14 okt 2011 - 0:43

Dus:
Niet weggaan en onder een andere naam terugkomen
Niet denken dat je anoniem kunt blijven als je toch terugkomt
Niet liegen

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Susan vr 14 okt 2011 - 0:49

Ik zie ook niet in waar Pippa de gebeten hond is. Degene die Pippa om een naam vroeg en degene die het vervolgens vervelend vond toen ze dat ook daadwerkelijk deed, zijn twee verschillende personen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 0:50

TGR schreef:Dus:
Niet liegen

TGR geeft forumles.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 0:51

Susan schreef:Ik zie ook niet in waar Pippa de gebeten hond is. Degene die Pippa om een naam vroeg en degene die het vervolgens vervelend vond toen ze dat ook daadwerkelijk deed, zijn twee verschillende personen.

Juist. En kan ik dan van jou les krijgen in "hoe omschrijft ik duidelijk wat ik bedoel hier op het forum"?

Laatst aangepast door Tea-Leaf op vr 14 okt 2011 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 0:51

Niet liegen

Zullen we de regels dan allemaal ondertekenen? Samen zorgen we voor een prettige sfeer op het forum laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 0:57

Princess schreef:
Niet liegen

Zullen we de regels dan allemaal ondertekenen? Samen zorgen we voor een prettige sfeer op het forum laughcry

Ik teken niks, ik hou me alleen aan de reeds opgestelde regels door de admins :P

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 14 okt 2011 - 3:11

Maura schreef:
Joy_ schreef:Dat was toch in september? Volgens mij is ze al weken niet op 't forum geweest. Langer dan dat ze op vakantie zou gaan iig.
volgens mij heeft ze haar oude naam verwijderd en weet ik nu al zo ongeveer wie ze nu is.

jaa zag laatste een topic van haar die nu als 'gast' staat aangeduid. Maar wie is ze nu dan? Ben wel benieuwd :P *pmmmm*
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sweety wo 26 okt 2011 - 0:37

Waar is Roze Roos? Die heb ik al een tijd niet meer online gezien.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes wo 26 okt 2011 - 2:24

Sweety schreef:Waar is Roze Roos? Die heb ik al een tijd niet meer online gezien.
Die is inderdaad al een hele tijd niet meer geweest. Druk met haar buurman/liefde, heb ik van Janelie gehoord.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 3:04

Ik mis Alex Sad en Smikkell ook!

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 26 okt 2011 - 3:06

Is Alex weg? Die wordt vandaag toch geopereerd?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: