Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 17 van 37
Pagina 17 van 37 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 37
Re: Waar is..
Lavendel schreef:Waar is... het meisje met de Engelse vriend en het gebroken been? Haar echte naar begint met een K maar kan even niet op haar forumnaam komen.
Try.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Waar is... Jadore? Iemand...?
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
zegmaar_ schreef:Lavendel schreef:Waar is... het meisje met de Engelse vriend en het gebroken been? Haar echte naar begint met een K maar kan even niet op haar forumnaam komen.
Try.
Die is er nog hoor, alleen niet zo heel veel meer, maar het gaat goed met haar
Gast- Gast
Lavendel schreef:Waar is... het meisje met de Engelse vriend en het gebroken been? Haar echte naar begint met een K maar kan even niet op haar forumnaam komen..
En waar is het meisje dat Loekie oid heette en wel eens foto's van 'ontploft' haar plaatste, is zij er nog? Diergeneeskunde studeerde ze volgens mij.
Loekie (oude forum) is toch dat meisje wat heel graag een vriend wil, sportief is en vorig jaar ook een huis heeft gekocht? Volgens mij studeerde ze geen diergeneeskunde.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zilver* schreef:Lavendel schreef:Waar is... het meisje met de Engelse vriend en het gebroken been? Haar echte naar begint met een K maar kan even niet op haar forumnaam komen..
En waar is het meisje dat Loekie oid heette en wel eens foto's van 'ontploft' haar plaatste, is zij er nog? Diergeneeskunde studeerde ze volgens mij.
Loekie (oude forum) is toch dat meisje wat heel graag een vriend wil, sportief is en vorig jaar ook een huis heeft gekocht? Volgens mij studeerde ze geen diergeneeskunde.
Nee, er was vroeger nog een andere Loekie. Misschien schreef je het net anders, maar ik weet wie je bedoelt en voor zo ver ik weet komt ze hier niet meer. Was een meisje dat veel naar festivals ging, in dezelfde stad woonde als ik.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik vraag me af waar de moeder is met die leuke tweeling, ze heette voorheen C.arebear.
Gast- Gast
Ze was hier wel aangemeld Storm. Maar zie haar ook niet reageren.
Ik spreek haar nog af en toe via FB.
Ik spreek haar nog af en toe via FB.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vraag me af waar de moeder is met die leuke tweeling, ze heette voorheen C.arebear.
Hier ben ik trouwens ook wel benieuwd naar.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Even een upje:
Ik ben op zoek naar Curious. Zij is toen bij mij thuis op de meeting geweest en ik vond haar zo leuk! Ik heb haar al heel lang niet meer zien reageren op het forum.
Ik ben op zoek naar Curious. Zij is toen bij mij thuis op de meeting geweest en ik vond haar zo leuk! Ik heb haar al heel lang niet meer zien reageren op het forum.
Gast- Gast
Ik ben hier de laatste tijd zelf weinig geweest, dus heb ook niet echt iemand gemist. Ik vond haar toen ook erg leuk!
Heb even in de gebruikerslijst teruggekeken, ze is hier voor het laatst eind juli geweest en half juli voor het laatst gepost.
Heb even in de gebruikerslijst teruggekeken, ze is hier voor het laatst eind juli geweest en half juli voor het laatst gepost.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ze wa stoen toch bezig met hun huisje Storm en SNoes? En ging ze nog niet op vakantie?
Gast- Gast
Storm schreef:Even een upje:
Ik vroeg me vandaag precies hetzelfde af !!!
Gast- Gast
Ohja, hun huisje was ergens in augustus/september helemaal klaar inderdaad. Misschien is dat wel rond deze periode.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
ProudMama schreef:Neuh, iets met planten had ik in mijn hoofdMaple schreef:Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen?ProudMama schreef:Niet meer onder de bovenstaande namen, maar ze zal vast wel weer opduiken onder andere naam.
Hoe was dat spreekwoord ook alweer?!
Oké, wie helpt mij even?
Gast- Gast
Die had ik idd in mn hoofdTheedoosje schreef:Alex> onkruid vergaat niet? Weet niet of ze die bedoelen?
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Theedoosje schreef:Alex> onkruid vergaat niet? Weet niet of ze die bedoelen?
Mwah, ik kan me er bij de persoon over wie het gaat best voorstellen dat dit bedoeld wordt.
Gast- Gast
Barbabella, wie was jij voorheen?
Wat heeft jouw zoontje een leuke leeftijd vandaag!
Wat heeft jouw zoontje een leuke leeftijd vandaag!
Gast- Gast
Ik was aardbei 1984
Was me nog niet eens opgevallen haha
Was me nog niet eens opgevallen haha
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Hmm, je naam zegt me wel iets ... maar ik weet even niet meer precies hoe of wat. Hoe heet je zoontje?
Gast- Gast
Pagina 17 van 37 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 37
Pagina 17 van 37
Permissies van dit forum: