Gevallen, wakker maken?
+2
Snoopy
joyce0606
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gevallen, wakker maken?
H. was net gek aan het doen met mijn vader, laat wat vallen, wil in alle drukte dat ding meteen oprapen en butst zo met haar oogbot (dat bot wat net onder je wenkbrauw zit) op het puntje van de tafel
Dikke tranen, voor 20 seconde, ik wil er een natte doek op doen maar nee, ze ging alweer gek doen bij opa.
Ik heb er wat op geduwd en daar reageerde ze niet op, dus het is m.i. niet gebroken ofzo.
Ze ligt heerlijk te slapen (ging al wat later dan normaal naar bed) en heb haar net een beetje wakker gemaakt, maar dat ging moeizaam. Maar zou ik haar nog wakker moeten maken?
Ze is niet duizelig geweest en heeft ook niet overgegeven....
Bluh, dit is de eerste keer dat ze zich zo hard en lelijk gestoten heeft
Dikke tranen, voor 20 seconde, ik wil er een natte doek op doen maar nee, ze ging alweer gek doen bij opa.
Ik heb er wat op geduwd en daar reageerde ze niet op, dus het is m.i. niet gebroken ofzo.
Ze ligt heerlijk te slapen (ging al wat later dan normaal naar bed) en heb haar net een beetje wakker gemaakt, maar dat ging moeizaam. Maar zou ik haar nog wakker moeten maken?
Ze is niet duizelig geweest en heeft ook niet overgegeven....
Bluh, dit is de eerste keer dat ze zich zo hard en lelijk gestoten heeft
Gast- Gast
Re: Gevallen, wakker maken?
misschien wel doen, voor je eigen gerustheid?
vaak hoef je alleen als hard of het hoofdje gevallen zijn (hersenschudding) wakker gemaakt worden om de zoveel uur!
maar kwaad kan het natuurlijk nooit! misschien nog wel een beetje koelen voor de zwelling, maar eigenlijk is dit alleen in de eerste uur het effectiefs....
vaak hoef je alleen als hard of het hoofdje gevallen zijn (hersenschudding) wakker gemaakt worden om de zoveel uur!
maar kwaad kan het natuurlijk nooit! misschien nog wel een beetje koelen voor de zwelling, maar eigenlijk is dit alleen in de eerste uur het effectiefs....
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou in zo'n geval het zekere voor het onzekere nemen en haar even wakker maken. Als ze goed reageert ,weer lekker laten slapen en over ene paar uurtjes nog een keer. Als ze dan weer goed reageert zal het wel goed zijn.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Als ze de rest van de avond gewoon lekker bezig was en niet suf was en niet heeft overgegeven zou ik haar gewoon lekker laten slapen.
J. is laatst ook erg hard gevallen (gigantische bult op zn voorhoofd) was even een half uurtje huilen en daarna ging hij weer vrolijk verder, ik heb hem toen ook gewoon laten slapen.
J. is laatst ook erg hard gevallen (gigantische bult op zn voorhoofd) was even een half uurtje huilen en daarna ging hij weer vrolijk verder, ik heb hem toen ook gewoon laten slapen.
Gast- Gast
Arme H., dat zal wel flink blauw worden dan.
Maar ik heb Yara nooit wakker gemaakt als ze zoiets had.
Maar ik heb Yara nooit wakker gemaakt als ze zoiets had.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ja, daarom.
Nu heeft ze een behoorlijk hoge pijngrens...
Dus ik kan ook niet echt merken of ze erg (uberhaupt) pijn heeft.
Koelen heeft bij haar meestal geen zin.
Dan pakt ze doek af en zuigt het water op.
Het bloedde ook niet, ik zag alleen een klein blauw puntje.
Nu heeft ze een behoorlijk hoge pijngrens...
Dus ik kan ook niet echt merken of ze erg (uberhaupt) pijn heeft.
Koelen heeft bij haar meestal geen zin.
Dan pakt ze doek af en zuigt het water op.
Het bloedde ook niet, ik zag alleen een klein blauw puntje.
Gast- Gast
Ik zou zeggen, gewoon op je gevoel afgaan...is wellicht het beste
Gast- Gast
Ik ga sowieso nog wel even kijke tussendoor en dan maak ik haar nog wel even wakker voor ik ga slapen.
Mijn man komt wat later thuis en die meot dan ook nog maar even kijken.
Mijn man komt wat later thuis en die meot dan ook nog maar even kijken.
Gast- Gast
Wat ontzettend schrikken he, als je kind voor de eerste keer echt hard valt . Ik denk dat het meevalt omdat ze maar even huilde en toen weer doorging met stoeien, maar ik kan me voorstellen dat je voor je eigen gevoel nog wel een paar keer wilt kijken / wekken, dat had ik denk ik ook wel gedaan. D. wilde laatst wat oudere kindjes nadoen met springen, maar dat kan ze helemaal nog niet. Toen viel ze voorover: tand door de lip en een bloedneus, vond ik ook heeeel naar.
Gast- Gast
Nou, gisteren had ik haar nog wakker gemaakt en ze werd me boos hahahaha.
Verder heb ik haar lekker laten slapen.
Het is nu wel wat dik maar ze kan er gewoon normaal mee kijken/zien en het is niet blauw geworden.
Verder heb ik haar lekker laten slapen.
Het is nu wel wat dik maar ze kan er gewoon normaal mee kijken/zien en het is niet blauw geworden.
Gast- Gast
Gelukkig valt het met met H. J. is ook eens heel hard gevallen op de rand van de tafel,je hoorde echt zo'n keiharde bonk! Eng is dat he! Gelukkig viel het hier toen ook mee. Heb haar toen overigens niet wakker gemaakt. Knuffel voor je meisje!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ach arme H. en voor hier herkenbaar dit gebeurd hier zowat een paar keer in de week.. Maar goed dat weet je ook
Gast- Gast
Fijn dat ze goed geslapen heeft! En fijn dat het mee lijkt te vallen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wakker maken als iemand is gevallen is achterhaald hoorde ik vannacht op de SEH.
Er was een collega van mijn man van een hek van ruim 2 meter op zijn hoofd gevallen en die hoefde niet wakker gemaakt te worden met slapen. Maar voor mijn eigen gemoedsrust zou ik het wel doen hoor!
Gelukkig werd ze boos dat zijn de reacties die je op dat moment moet hebben.
Er was een collega van mijn man van een hek van ruim 2 meter op zijn hoofd gevallen en die hoefde niet wakker gemaakt te worden met slapen. Maar voor mijn eigen gemoedsrust zou ik het wel doen hoor!
Gelukkig werd ze boos dat zijn de reacties die je op dat moment moet hebben.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Soortgelijke onderwerpen
» Wakker maken?
» Zal ik haar wakker maken?
» Wakker maken? Borstvoeding..
» Hoe vaak wakker maken?
» Oud en nieuw, kindjes wakker maken?
» Zal ik haar wakker maken?
» Wakker maken? Borstvoeding..