Schor/ hees babyhuiltje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schor/ hees babyhuiltje
Hoi!
Ons meisje van 15 dagen heeft een hele schorre/ hese huil. Is er iets wat we daar aan kunnen doen? We geven al kamillethee tegen de darmkrampjes, maar misschien dat jullie nog een wondermiddeltje weten? Vind haar zooo zielig!!
X mizzie
Ons meisje van 15 dagen heeft een hele schorre/ hese huil. Is er iets wat we daar aan kunnen doen? We geven al kamillethee tegen de darmkrampjes, maar misschien dat jullie nog een wondermiddeltje weten? Vind haar zooo zielig!!
X mizzie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Schor/ hees babyhuiltje
Ik zou zo'n kleintje niks geven.
Als ze er zelf geen last van (lijkt) te hebben dan zou ik dat niet doen.
Als je denkt dat ze pijn heeft zou ik even langs de huisarts gaan om in haar keeltje te laten kijken.
Als je denkt dat ze pijn heeft zou ik even langs de huisarts gaan om in haar keeltje te laten kijken.
Gast- Gast
+1, daarnaast kan ik ook niet echt iets bedenken wat je 'zomaar' kunt geven.Hazeltje schreef:Ik zou zo'n kleintje niks geven.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ok! Dan blijven we gewoon lekker knuffelen!
Bedankt!
Bedankt!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Dat komt omdat de longetjes nog niet volledig gerijpt zijn, ons zoontje had dat in het begin ook en zijn ook hiervoor naar de dokter geweest maar het schijnt dus dat dat geen kwaad kan en dat dat vanzelf goedkomt wanneer de longetjes wat beter gerijpt zijn. Als hij huilt moest hij door een gat zo groot als een soort rietje de lucht halen en daar komt de piep door als ik het goed begrepen heb. Hij is inmiddels bijna 3 maanden en nergens meer last van.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Van het ene op het andere moment hees?
» Ik ben ZO schor!
» Schor
» Keelpijn en schor, hoe kom je er zo snel mogelijk vanaf?
» Ik ben ZO schor!
» Schor
» Keelpijn en schor, hoe kom je er zo snel mogelijk vanaf?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: