Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fijne facewash?

+9
Geluk
Niekske
Sunshine24
Zininzon
Belle1985
Beachgirl
sawasdee
Antibes
Feline
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Fijne facewash? - Pagina 2 Empty Re: Fijne facewash?

Bericht  KOL wo 27 jul 2011 - 7:57

Ik gebruik deze van Douglas. 13 euro voor 200 ml.

Fijne facewash? - Pagina 2 8451213034409088.image

http://www.douglas.nl/douglas/Verzorging-Gezicht-Reiniging-Douglas-Beauty-System-Face-Frangipani-Cleansing-Delicate-Cleansing-Foam_productbrand_3000002420.html
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne facewash? - Pagina 2 Empty Re: Fijne facewash?

Bericht  Possom wo 27 jul 2011 - 10:21

Powerbabe schreef:Ik gebruik de facewash van nivea young haha. Clean deeper heet hij geloof ik. Ik heb het niet echt nodig, en gebruik het ook niet elke dag, maar ik krijg er zo'n lekker schoon en fris gezicht van. Hij is niet duur en ben er heel tevreden over! Gebruik hem al jaren. Af en toe een andere geprobeerd maar die reinigden niet genoeg voor mijn gevoel of mijn huid werd er inderdaad trekkerig van.

Die gebruik ik ook, al heel lang. Het is de facewash van Nivea Pure Effect (zo heet het nu), Wash Off. De Clean Deeper gebruik ik af en toe erna, dat is de zachte scrub. Het is het enige wat goed reinigt bij mij en er niet voor zorgt dat mn huid gaat trekken of puistjes laat ontstaan. Ik heb een gemengde huid. Heerlijk spul! Volgens mij zijn die allebei rond de 7 euro, en deze zaterdag voor de helft bij etos en bij de AH heb je deze week van die kortingsstickers voor 40% korting. Scheelt toch Wink
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum