Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke extra's krijg jij bij je werk?

+19
Sarah1985
Linnie1985
Winegum
Beachgirl
teletascha
Marcellah89
Joli86
SuperGrover
studiebol
Mizz_S
Angela_1986
Rush
Aziraphale
Arwyn
Lejow
Toet
Snoopy
Kqip
mzcharlotte
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Angela_1986 vr 22 jul 2011 - 23:25

* Een vast bedrag per maand ter vergoeding woon-werkverkeer (dekt helaas alleen de daadwerkelijke kosten niet...)
* Eindejaarsuitkering t.w.v. ongeveer een maandsalaris
* We mogen, in overleg, naar de groothandel waar we ons materiaal halen
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Mizz_S za 23 jul 2011 - 2:01

Wij hebben eigenlijk nauwelijks extra's. Reiskostenvergoeding, maar ik woon zo dichtbij dat ik daar geen recht op heb.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 2:04

Uhm, voorrang voor mezelf en familiebij verschillende artsen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 5:42

*Ik maak voor mijn werk veel huisbezoeken en de reiskosten dus werk-werk verkeer mag ik declareren maar daar krijg ik 25 cent per kilometer van vergoed.
* Ik heb een mobiele telefoon van het werk maar die mag ik alleen voor werk gebruiken
* eindejaarsuitkering

Verder volgens mij niks.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  SuperGrover za 23 jul 2011 - 6:05

Gratis eten en drinken en 10% korting op de rest.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 6:15

Laptop, mogelijkheid tot af en toe thuis kunnen werken, reiskostenvergoeding, ADV-toeslag, 13e maand, 1 extra vrije dag op de zelf opgebouwde vrije dagen en als ik onder contract kom (wat ik niet wil, want ik wil weg) ga ik van 25 naar 48 vrije dagen per jaar + gsm, kerstpakket met daarbij extra een kortingsbon voor de landelijke winkels waar de produkten worden verkocht die er worden gemaakt waar ik werk, als ik 12,50 euro van m'n salaris inlever mag ik onbeperkt sporten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Joli86 za 23 jul 2011 - 23:49

Alleen reiskosten omdat ik meer dan 10 km van mijn werk woon... verder niks...
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Marcellah89 zo 24 jul 2011 - 0:33

Rush schreef:Reiskostenvergoeding, telefoonkosten vergoeding van een x bedrag per maand, onbeperkt naar de Hanos en Makro met de bedrijfspasjes, gratis printerpapier.

Dit lees ik verkeerd toch? Bij de makro moet jij toch ook wel gewoon betalen? Anders neem ik jouw baan! haha


Ik:
- 1800 euro per jaar aan scholing
- Over een half jaar een lease auto
- Telefoon om werk gerelateerd mee te bellen

Ik geloof dat dit het was.
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  teletascha zo 24 jul 2011 - 1:58

telefoon (mag ik gewoon ook prive gebruiken, maar moet minimaal 10% voor zakelijk gebruikt worden), laptop, smartphone, reiskosten, presentje met pasen en kerst, kadobonnen met kerst, winstuitkering. En uiteraard mag ik alle kosten declareren als ik moet reizen.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 2:07

- reiskostenvergoeding
- kerstpakket
- bonus
- spaarloonregeling (50% aanvulling werkgever)
- collectiviteitskorting verzekeraar (zorg/vakantie/auto/etc)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 2:09

Ow ja dan heb ik ook nog meer:

- spaarloonregeling
- kerstpakket
- 1x per week lunch en ontbijt op de zaak en borrel
- winstdeling
- thuis werken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 3:34

Op de standaard dingen na krijg ik nog 10% korting bij bepaalde drogisterijen en parfumuries. En ik krijg vaak gratis make-up

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Beachgirl zo 24 jul 2011 - 3:41

Reiskostenvergoeding voor meer dan een bepaald aantal km (maak ik geen gebruik van)
2 kerstpakketten, eentje van de gehele afdeling, en eentje van de artsen van de sectie waarin ik werk.

En het feit dat mocht ik iets mankeren, ik sneller dan andere mensen terecht kan bij een orthopeed, reumatoloog o.i.d. en sneller aan de beurt ben voor een CT of MRI scan.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Winegum zo 24 jul 2011 - 4:43

10 % korting op het assortiment
Winstuitkering
ADV dagen
13e maand
Kilometervergoeding, maar woon dichtbij dus krijg het niet. Maar als ik een cursus heb kan ik de kosten wel declareren of een km vergoeding krijgen.
Als ik een middag/avonddienst draai krijg ik gratis avondeten
Verder collectiviteitskortingen waar ik niet aan deel neem en zo nu en dan goedkope extratjes, zoals musicals, dagjes weg etc.
Dat was het volgens mij wel.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:20

Waarom krijgen veel mensen geen km vergoeding omdat ze dichtbij wonen? Ook al hoef je maar 2km dan moet je alsnog die 2 km maken? Ik woon 4 km van mn werk vandaan en ga gewoon op de fiets, maar krijg wel gewoon per km vergoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Linnie1985 zo 24 jul 2011 - 7:27

Ik mag om de zoveel tijd nieuwe Nikes uitzoeken en nieuwe zwarte nike broek (tja 3 keer raden waar ik werk LOL).
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:42

Odilia schreef:Waarom krijgen veel mensen geen km vergoeding omdat ze dichtbij wonen? Ook al hoef je maar 2km dan moet je alsnog die 2 km maken? Ik woon 4 km van mn werk vandaan en ga gewoon op de fiets, maar krijg wel gewoon per km vergoed.

Bij ons wordt er pas boven de 10 km vergoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Lejow zo 24 jul 2011 - 7:50

Pippa schreef:
Odilia schreef:Waarom krijgen veel mensen geen km vergoeding omdat ze dichtbij wonen? Ook al hoef je maar 2km dan moet je alsnog die 2 km maken? Ik woon 4 km van mn werk vandaan en ga gewoon op de fiets, maar krijg wel gewoon per km vergoed.

Bij ons wordt er pas boven de 10 km vergoed.

+1
Ik woonde 9,9 km van mijn vorige werk vandaan. Dat was echt zuur!
Had ik achterin de straat gewoond had ik het wel gekregen haha.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Sarah1985 zo 24 jul 2011 - 8:11

reiskosten vergoeding van huis na werk
eindjaarsuitkering

Meer niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:19

Linnie1985 schreef:Ik mag om de zoveel tijd nieuwe Nikes uitzoeken en nieuwe zwarte nike broek (tja 3 keer raden waar ik werk LOL).

Hema.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 10:03

Een ov-kaart om te reizen door heel Nederland
laptop
telefoon
winstuitkering
zorgverzekering via werk
mijn pensioenbijdrage is heel laag, waardoor mijn bruto-netto verhouding heel fijn is (dus houd meer netto over dan bij andere bedrijven)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 17:22

Ik heb een werktelefoon, reiskosten kan ik declareren, we hebben een pasje waarmee je bij verschillende bedrijven korting krijgt en een eindejaarsuitkering

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 20:14

Ik krijg een vast bedrag aan reiskostenvergoeding, daarnaast krijg ik voor mijn verjaardag een bepaald (leuk) bedrag, een eindejaarsuitkering en een 13e maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Jeanette zo 24 jul 2011 - 21:23

Alleen reiskosten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  RYW ma 25 jul 2011 - 0:04

eindejaarsuitkering, dertiende maand, reiskostenvergoeding voor woon-werk, en extra voor dienstreizen, onregelmatigheidstoeslag (zeer zelden in mijn werk), studiefaciliteiten, interne opleidingen, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof en veeeel vrijheid om mijn werk te doen op de manier die ik zelf het beste vind smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? - Pagina 2 Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum