Aanslag in Oslo
+29
Raindrop
Kabouter
anneajax
Rapunzel
Bliss
luisa
Caramba
Feline
Fearie
GeKKiE
Koffieleut
silly-one
Zininzon
Tania
Inge
Sneeuwvlok
Suus
Atelier Madame
rapa nui
Sterre
Spring
Lejow
Flinder
Arwyn
Phileine
Eris
Jente10
M_as
JoyceVL
33 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Aanslag in Oslo
Ik begin het steeds meer bizar te vinden. Die arme, arme kinderen...
Geen kant op kunnen, vluchten voor je leven, in doodsangst.. Ik kan er geen woorden voor vinden. Wat verschrikkelijk onwerkelijk
Geen kant op kunnen, vluchten voor je leven, in doodsangst.. Ik kan er geen woorden voor vinden. Wat verschrikkelijk onwerkelijk
Gast- Gast
Tenten.Gloria schreef:Als jullie die helikopterbeelden zien van het eiland, dan zie je daar allemaal gekleurde plekjes. Blauw en rood en nog wat kleuren. Zijn dat nou mensen of tenten?
Gast- Gast
Ik snap 1 foto ook niet.. Daar zie je de schutter aan de rand van het eiland staan en lijkt te schieten/richten op iemand. Die foto maak je toch niet
Gast- Gast
Bedoel je deze?
In het water smeekt iemand om zijn leven
- Spoiler:
In het water smeekt iemand om zijn leven
Laatst aangepast door Smikkell op zo 24 jul 2011 - 3:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind 't bizar dat er tig mensen op mijn FB 'RIP Amy' in hun status hadden, dat er hier een topic 15 pagina's lang is, voor een dode junk en er relatief weinig aandacht is, voor zo'n drama..
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ik vind 't bizar dat er tig mensen op mijn FB 'RIP Amy' in hun status hadden, dat er hier een topic 15 pagina's lang is, voor een dode junk en er relatief weinig aandacht is, voor zo'n drama..
Gast- Gast
Omg, Smikkell, die foto...
Je ziet relatief weinig maar toch genoeg om me overal kippenvel te geven, wat afschuwelijk.
Je ziet relatief weinig maar toch genoeg om me overal kippenvel te geven, wat afschuwelijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't bizar dat er tig mensen op mijn FB 'RIP Amy' in hun status hadden, dat er hier een topic 15 pagina's lang is, voor een dode junk en er relatief weinig aandacht is, voor zo'n drama..
Sorry, alcoholist, mag ook.
Gast- Gast
Wie maakt zo'n foto? Was er toen al een helikopter?Storm schreef:Omg, Smikkell, die foto...
Gast- Gast
Zou mens ook mogen?Bazinga schreef:Smikkell schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't bizar dat er tig mensen op mijn FB 'RIP Amy' in hun status hadden, dat er hier een topic 15 pagina's lang is, voor een dode junk en er relatief weinig aandacht is, voor zo'n drama..
Sorry, alcoholist, mag ook.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ik vind 't bizar dat er tig mensen op mijn FB 'RIP Amy' in hun status hadden, dat er hier een topic 15 pagina's lang is, voor een dode junk en er relatief weinig aandacht is, voor zo'n drama..
Amy was ook een mens met gevoel!
Smikkell, die foto is echt erg zeg! Dat iemand zo ziek kan zijn om zoiets te doen...
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee. Zet me ook wel aan het denken.Smikkell schreef:Wie maakt zo'n foto? Was er toen al een helikopter?Storm schreef:Omg, Smikkell, die foto...
Aan de andere kant, wat kun je anders doen? Wtf..oke, het is misschien bizar dat er een foto gemaakt is, maar kom op...die man is overal aan het schieten.
Gast- Gast
Daarnaast heeft het topic van Amy W meer pagina's door een discussie.Snowflake schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't bizar dat er tig mensen op mijn FB 'RIP Amy' in hun status hadden, dat er hier een topic 15 pagina's lang is, voor een dode junk en er relatief weinig aandacht is, voor zo'n drama..
Amy was ook een mens met gevoel!
Smikkell, die foto is echt erg zeg! Dat iemand zo ziek kan zijn om zoiets te doen...
Er wordt hier ook meer gereageerd in een topic over 'wat is je lunch..' dan in een topic 'Mijn moeder heeft kanker'..
Gast- Gast
Ik zie ook het nut wel van vastleggen, maar hoe bizar dat je niets kunt doen..Storm schreef:Geen idee. Zet me ook wel aan het denken.Smikkell schreef:Wie maakt zo'n foto? Was er toen al een helikopter?Storm schreef:Omg, Smikkell, die foto...
Aan de andere kant, wat kun je anders doen? Wtf..oke, het is misschien bizar dat er een foto gemaakt is, maar kom op...die man is overal aan het schieten.
Gast- Gast
Ik vraag me ook gelijk of die persoon nog leeft van die foto
De foto die ik zag was van geenstijl, maar soortgelijk.
Gast- Gast
Ik denk dat het antwoord op die vraag bijna zeker NEE is..Reva schreef:Ik vraag me ook gelijk of die persoon nog leeft van die foto
Als die man al lichamen door het hoofd schiet om zeker te weten dat ze dood zijn en niet net doen alsof ze dood zijn.
Gast- Gast
De verslaggevers van de Telegraaf zijn ook lekker subtiel..
Er is nu veel kritiek op de Noorse politie, besluiten ze "Noorse Politie Onder Vuur" als kop voor hun artikel te gebruiken.
Er is nu veel kritiek op de Noorse politie, besluiten ze "Noorse Politie Onder Vuur" als kop voor hun artikel te gebruiken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Die beelden zijn echt verschrikkelijk.... Een soortgelijke foto was ''gemaakt'' door een helicopter die filmde. Later toen ze de film terugkeken beseften ze pas dat ze de schutter hadden gefilmd. Dat is met deze misschien ook wel het geval..
Helicopters kunnen daar wel sneller ter plaatse zijn dan de politie maar die kunnen helaas ook weinig doen Hij had helaas echt het perfecte doelwit gekozen Zoveel agenten hebben ze ook weer niet in Noorwegen en iedereen was bezig met de bomaanslag en dan komen er opeens meldingen dat er geschoten wordt op een eiland. Dan duurt het helaas wel even voordat de schutter echt opgepakt kan worden
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.. deze jongeren waren echt compleet onschuldig en zijn gewoon vermoord.. Nu is die Amy ook niet schuldig aan iets maar o.a. door haar levensstijl kan het mij niet echt veel doen dat zij nu overleden is, natuurlijk blijft elke dode erg en moet je zulke dingen misschien ook niet vergelijken. Maar persoonlijk kan ik toch niet snappen dat mensen meer geschokt/geraakt of hoe je het ook wilt zeggen zijn door Amy's dood. Kan op dit moment ook niet zo goed tegen die RIP statussen en dergelijke.
Helicopters kunnen daar wel sneller ter plaatse zijn dan de politie maar die kunnen helaas ook weinig doen Hij had helaas echt het perfecte doelwit gekozen Zoveel agenten hebben ze ook weer niet in Noorwegen en iedereen was bezig met de bomaanslag en dan komen er opeens meldingen dat er geschoten wordt op een eiland. Dan duurt het helaas wel even voordat de schutter echt opgepakt kan worden
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.. deze jongeren waren echt compleet onschuldig en zijn gewoon vermoord.. Nu is die Amy ook niet schuldig aan iets maar o.a. door haar levensstijl kan het mij niet echt veel doen dat zij nu overleden is, natuurlijk blijft elke dode erg en moet je zulke dingen misschien ook niet vergelijken. Maar persoonlijk kan ik toch niet snappen dat mensen meer geschokt/geraakt of hoe je het ook wilt zeggen zijn door Amy's dood. Kan op dit moment ook niet zo goed tegen die RIP statussen en dergelijke.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Oslo en Amy zijn toch 2 aparte zaken waarvan ik het nut niet zie om te met elkaar te gaan vergelijken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Precies. Zij kan er ook niets aan doen dat dit gelijk valt met Oslo.Sogood schreef:Oslo en Amy zijn toch 2 aparte zaken waarvan ik het nut niet zie om te met elkaar te gaan vergelijken.
Gast- Gast
Mensen hielden van haar muziek, kan dat niet omdat er toevallig op een zelfde dag zoiets in Oslo gebeurd? Daarbij is het topic van Amy zo lang om de hele discussie wat erger is, Oslo of Amy. Naar mijn idee is het appels met peren vergelijken.
Gast- Gast
Als in Oslo Premier Jens Stoltenberg was omgekomen, had dat ook meer aandacht gekregen dan 80 onbekende kinderen.Zusje schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't bizar dat er tig mensen op mijn FB 'RIP Amy' in hun status hadden, dat er hier een topic 15 pagina's lang is, voor een dode junk en er relatief weinig aandacht is, voor zo'n drama..
Mensen hielden van haar muziek, kan dat niet omdat er toevallig op een zelfde dag zoiets in Oslo gebeurd? Daarbij is het topic van Amy zo lang om de hele discussie wat erger is, Oslo of Amy. Naar mijn idee is het appels met peren vergelijken.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Oslo
» Oslo! :heart:
» Aanslag in Luik, doden en gewonden
» Definitieve aanslag zorgtoeslag 2011, écht definitief?
» Voorlopige aanslag 2012
» Oslo! :heart:
» Aanslag in Luik, doden en gewonden
» Definitieve aanslag zorgtoeslag 2011, écht definitief?
» Voorlopige aanslag 2012
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: