Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu? (aanvang werk)

Ga naar beneden

En nu? (aanvang werk) Empty En nu? (aanvang werk)

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 3:47

Maandag begin ik met een nieuwe klus via een wervingsbureau. Zij zouden mij nog doorgeven of ik maandag echt kan beginnen ivm autorisaties, op welk tijdstip en bij wie ik mij melden moet gezien de persoon met wie ik ga samenwerken er maandag niet is. Ik had nog niets gehoord dus ik heb vanmorgen gebeld en ze zou erachteraan gaan want mijn contactpersoon is met vakantie. Ik heb nu nog niets gehoord en ze nemen de telefoon niet meer op en de afwezigheidsassistent staat ook al aan.
Het bedrijf heeft duidelijk aangegeven dat tot het moment dat ik er ga werken alle communicatie via het wervingsbureau loopt en ik heb dus ook geen telefoonnummer of iets dergelijks.

Zal ik maandag dan maar gewoon heen rijden? Het is namelijk niet naast de deur en er bestaat een kans dat ik niet kan werken en dus weer dat pokkestuk terug kan rijden.
Aaaargh! Stom bureau.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu? (aanvang werk) Empty Re: En nu? (aanvang werk)

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 3:53

Hmm, ik geloof niet dat ik nog zo lang had zitten wachten maar rond 14u nog eens gebeld zou hebben.

Maar goed, in dit geval zou ik er dan maar heen rijden.
Hoe ver is het?

En anders, als ze geen werk voor je hebben maandag en je moet weer terug, de reiskosten bij het wervingsbureau declareren.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 3:56

Ik heb er rond 15.00 uur een mail achteraan gestuurd en daar stond in dat ze het nog aan het uitzoeken waren omdat mijn contactpersoon de gegevens niet had overgedragen. En dan houden ze er om 16.00 uur ineens mee op.
Het is zo'n 50 km. Ik denk dat ik inderdaad gewoon heen ga (8 uur of half 9 aanwezig zijn) en dan hoor ik het wel en dan maar declareren bij het bureau.

Gast
Gast

Bericht  Kqip vr 22 jul 2011 - 3:57

Hazeltje schreef:Hmm, ik geloof niet dat ik nog zo lang had zitten wachten maar rond 14u nog eens gebeld zou hebben.

Maar goed, in dit geval zou ik er dan maar heen rijden.
Hoe ver is het?

En anders, als ze geen werk voor je hebben maandag en je moet weer terug, de reiskosten bij het wervingsbureau declareren.

+1
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 3:59

Fijne organisatie dan laughcry

Ik zou er inderdaad heen gaan en je onkosten, indien nodig, bij hun (wervingsbureau) declareren.
Dan hadden ze hun zaakjes maar op orde moeten hebben.

Succes!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: