Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moet het ff kwijt.:-)

+32
SoGood
Janelie
Kabouter
Lavendel
Jeanette
Antibes
Marin
Alias
Sterre
Melis_je
Polly
Error
mzcharlotte
BJA
TGR
Tunrida
Sorella
Jordana
Zora
pitbullgup
Suus
Feline
Lady4
Tullow
Shy
TNMN
Atelier Madame
SarahKey
bolus26
MADDIE
SparklingEyes
Rush
36 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 4 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 21:58

Sorella schreef:Leuk!! En daarna wel uitgebreid verslag komen doen he!!!

Haha, doe ik als het leuk was. ;-)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sterre ma 25 jul 2011 - 22:24

Dan vrijdag een rondje rode wijn van mij ;-)!

Maar ehm, he looks gooood! Veel plezier!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 22:59

Sterre schreef:Dan vrijdag een rondje rode wijn van mij ;-)!

Maar ehm, he looks gooood! Veel plezier!

Lief! Haha, ja wij hebben zoveel te vieren en bij te kletsen dat we alle rode wijntjes wel kunnen proberen.;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 1:51

Guattari schreef:Even een update: morgenavond heb ik met hem afgesproken. Hij gaat voor me koken en me goede rode wijn leren drinken.smile
Dat klinkt goed, zeg! Dit gaat vast een happy ending krijgen, geniet ervan!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:36

Guat, rook jij?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:44

Jada schreef:Guat, rook jij?
Dat zegt ze toch in haar verhaal?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 10:47

Veel plezier morgen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 21:26

@Jada: ja, hoezo?

Ik zit nu vrij brak op m'n werk, maar het is het waard.;-) Gisteren echt een rotdag gehad op werk en na werktijd zat ik te kletsen met één van die collega's uit het buitenland en besloten we dat we wel een wijntje konden gaan doen in de stad. Toen gingen dus zijn 2 collega's ook mee, waarvan dus eentje degene is bij wie ik vnvd zou gaan eten. Was heel gezellig; terrasje gepakt en er was stiekem oogcontact (mijn God, ik lijk wel een puber, maar we willen gewoon niet dat collega's het weten dat we elkaar leuk vinden), daarna nog wat gaan eten en tijdens dat etentje kreeg ik een sms'je van hem, of ik zin had om daarna nog samen een wijntje te gaan drinken. Toen die andere 2 collega's dus weg waren, pakte hij m'n hand en liepen we als een soort van alleen oog voor elkaar hebbend stelletje (wat we niet eens zijn;-)) door de stad. Normaal gesproken ben ik geheel niet zo, maar dit voelde heel goed. Hij is heel lief voor me geweest en volgens mij willen we beiden wel een vervolg.smile De date van vnvd is dus spontaan gisteravond al geweest en hij zou straks wel even stiekem op m'n kamer langskomen.;-)

Laatst aangepast door Guattari op di 26 jul 2011 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Melis_je di 26 jul 2011 - 21:51

Wat leuk! En vanavond zie je hem dus weer? Heb je gezien dat je een plaatsnaam in je stukje hebt gezet?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Sorella di 26 jul 2011 - 22:07

Oh wat leuk! Krijg zelf ook helemaal de kriebels haha!! Vind het echt heel leuk voor je!
Gaan jullie nou vanavond ook weer op een date?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jeanette di 26 jul 2011 - 22:29

Wat leuk zeg!! Dit klinkt heerlijk romantisch! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:01

Melis_je schreef:Wat leuk! En vanavond zie je hem dus weer? Heb je gezien dat je een plaatsnaam in je stukje hebt gezet?

Haha, ja dat heb ik gezien en zal ik zo verwijderen. Thnx voor je oplettendheid.;-)

Vnvd gaat hij geloof ik met een groep mensen van werk wat drinken en ik met een de stagiair, dus misschien dat we elkaar nog wel zien, maar dit was eigenlijk veel leuker. Het was zo spontaan.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 26 jul 2011 - 23:25

klinkt superleuk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Suus wo 27 jul 2011 - 1:36

Wat leuk, Guattari! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 7:05

Jada schreef:Guat, rook jij?
Begrijpend lezen is lastig? Lijkt mij heel vervelend voor een lerares.

@Guat: Ik wil spannende verhalen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 19:31

Wat leuk!! Wanneer gaan jullie elkaar weer zien? Op het werk natuurlijk haha, maar buiten het werk om?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 1:41

Heb er even over nagedacht of ik hier nog zou posten, omdat het contact van mij uit gezien iig een geheel andere wending heeft gekregen en ik het vooral een heel slecht verhaal vind geworden. Niemand van jullie kan hier iets aan doen en aangezien ik de reacties wel erg lief vond, heb ik toch maar besloten het hier te posten, maar zou ik het heel prettig vinden als ik nu niet word gezien als zielige Guattari.

Het blijkt dus dat hij gewoon een vriendin heeft in het buitenland. Hij weet alleen nog niet dat ik het weet, ook al ben je dan nog een grotere idioot als je dit uitgebreid gaat bespreken met een collega waarvan hij weet dat ik daar altijd sigaretjes mee rook. Het verhaal wordt nog zieker als ik vertel dat hij dit helemaal heeft uitgedacht. Er is gewoon een mapje foto's op zijn FB die hij voor mij heeft afgeschermd en dit zijn dus foto's van hem en zijn vriendin. Sterker nog: 2 wk geleden heeft hij haar nog voor een weekendje naar NL gehaald en nu hij dit wknd even in het buitenland is om een woonruimte te bezichtigen, had hij mijn collega ook laten weten lekker los te gaan, aangezien zijn vriendin momenteel in een ander land is. Het is voor mij zo'n afknapper en ik weet nog niet hoe ik hiermee om zal gaan naar hem toe. Vind het behoorlijk gestoord als je zo in elkaar steekt, maar voel niet de behoefte er een big deal van te maken. Zolang hij in de veronderstelling is dat ik nergens iets vanaf weet, lijkt de kans me vrij groot dat hij na het wknd of binnenkort vanzelf me weer benadert en dan zal ik wel aangeven dat ik er klaar mee ben. Op het werk zal ik hem behandelen zoals ik alle collega's behandel, maar in achting is hij zeker gedaald. Ik wist er niets vanaf, dus voel ik me niet schuldig naar zijn vriendin toe, maar jezus; je zal dat meisje maar zijn en zo'n vriendje hebben. Het meest domme van alles is, is dat hij zichzelf zo overschat. Als hij uitgebreid foto's laat zien en zit te vertellen over zijn vriendin aan een collega waarvan hij weet dat ik daar op werk vaak mee klets en buiten werk om ook gewoon mee omga, dan ben je niet heel slim bezig als je denkt dat je op zo'n manier vreemd kan gaan zonder dat iemand het doorheeft. Ben er verder ook niet verdrietig over, want daarvoor ken ik hem niet goed genoeg, maar vind hem wel echt een freak from nature, aangezien hij alles zo heeft uitgedacht.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel za 30 jul 2011 - 1:44

No Hoe dom je inderdaad. Arm meisje. En klote voor jou natuurlijk, gelukkig liep het nog niet zo lang.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  bolus26 za 30 jul 2011 - 1:46

wat een gestoorde actie zeg!! natuurlijk voel je je niet schuldig, hij is fout!wel vervelend voor jou zeg.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 1:49

Wat een hufter... Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Kabouter za 30 jul 2011 - 1:59

Wat een enorme flapdrol eerste klas zeg! Wat balen voor jou en enorm sneu voor dat meisje.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 2:02

Ja, het is ook echt heel sneu voor d'r als je je bedenkt dat ze uit een jarenlange relatie komt en daardoor aangaf het rustig aan te willen doen. Tref je zo'n kerel, die haar dus alle ruimte geeft en in de tussentijd die ruimte opvult met anderen.

Ik ben er wel down van, als in dat ik ervan baal dat ik hem nog 3 maanden ga zien op m'n werk (als ik niet al sneller een nieuwe baan heb gevonden), maar aan de andere kant weet ik ook dat ik mezelf gewoon recht in de spiegel aan kan blijven kijken. En toch is er iets van schaamte; schaamte dat ik het niet doorhad, maar ik weet ook wel dat ik het niet door had kunnen hebben, want hij lijkt wel een beroepsleugenaar zo ongeveer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 2:06

Ik snap dat je nu zo'n gevoel kunt hebben, maar als er iemand is die zich zou moeten schamen, dan is hij het natuurlijk wel. Helaas zie je niet (meteen) alles...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 2:22

Elodie schreef:Ik snap dat je nu zo'n gevoel kunt hebben, maar als er iemand is die zich zou moeten schamen, dan is hij het natuurlijk wel. Helaas zie je niet (meteen) alles...

Je hebt ook gelijk. Hij zou zich kapot moeten schamen. Toch blijft het ergens knagen aan me dat hij zich misschien nu wel suf zit te lachen, omdat hij in de veronderstelling is dat hij het allemaal wel heel slim speelt.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel za 30 jul 2011 - 2:24

Je bent er anders vrij snel achter! Wat een idioot, mapjes afschermen speciaal voor jou. En dan nog vertellen tegen een collega ook.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: