Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moet het ff kwijt.:-)

+32
SoGood
Janelie
Kabouter
Lavendel
Jeanette
Antibes
Marin
Alias
Sterre
Melis_je
Polly
Error
mzcharlotte
BJA
TGR
Tunrida
Sorella
Jordana
Zora
pitbullgup
Suus
Feline
Lady4
Tullow
Shy
TNMN
Atelier Madame
SarahKey
bolus26
MADDIE
SparklingEyes
Rush
36 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 2:37

Guattari schreef:
Elodie schreef:Ik snap dat je nu zo'n gevoel kunt hebben, maar als er iemand is die zich zou moeten schamen, dan is hij het natuurlijk wel. Helaas zie je niet (meteen) alles...

Je hebt ook gelijk. Hij zou zich kapot moeten schamen. Toch blijft het ergens knagen aan me dat hij zich misschien nu wel suf zit te lachen, omdat hij in de veronderstelling is dat hij het allemaal wel heel slim speelt.

Daarom is het ook o zo leuk als jij hem nu af gaat wijzen. Zonder dat je zegt wat je weet maar gewoon omdat hij niet leuk genoeg is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Janelie za 30 jul 2011 - 3:11

Jemig! Wat een ontzettende hufter! Ik begrijp echt niet hoe iemand dat kan.. Echt naar voor jou, maar wel heel fijn dat je er nu al achterkomt voordat je helemaal verliefd bent. Nu zijn er wel gevoelens, maar gaat het nog niet zo diep. Ik denk dat je vertrouwen in mannen/de mens ook wel een deuk heeft opgelopen. hug Ik kan me je schaamtegevoel wel voorstellen, maar wat Lavendel al zei, je was er ook zo achter. Jij hoeft je nergens voor te schamen, jij bent niet degene die alles loopt te liegen en bedriegen.
Lastig dat je hem zo lang nog op je werk tegenkomt, laat hem maar lekker weer terug gaan naar het buitenland. Ik hoop voor zijn vriendin dat ze er ook achterkomt wat voor een freak ze aan de haak heeft geslagen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Sorella za 30 jul 2011 - 3:21

Wat een hufter zeg! En je hoeft je nergens voor te schamen, als iemand zo goed in liegen is.
Sneu voor zijn vriendin. Fijn dat je er zo snel achterkomt dat het zo'n debiel is!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  SoGood za 30 jul 2011 - 3:55

Jeetje, dit verdient niemand, maar zeker jij niet Guatt! Wat een idioot!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:03

Wat een lieve reacties. Dank jullie wel. Dat doet me wel goed, voel ik me net wat minder een dom wijf. Nu nog de succesformule zien te vinden dat ik snel van dit rotgevoel afkom en dan is er niets meer aan de hand.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Lavendel za 30 jul 2011 - 4:09

Kun je niet even iets bedenken waardoor hij zich vooral enorm lullig gaat voelen.. Laughing
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:25

Lavendel schreef:Kun je niet even iets bedenken waardoor hij zich vooral enorm lullig gaat voelen.. Laughing

Hij is enorm bang dat hij zijn baan verliest, omdat hij met een collega contact heeft (ik dus) en heel af en toe gaat er door m'n hoofd dat ik het lot wel een handje wil helpen.;-) Maar goed, zo ben ik niet van nature (wraaklustig ingesteld), maar die collega aan wie hij alles zo blij heeft verteld, kotst ook van hem en zei al tegen me: "Kan d'r wel voor zorgen dat we eens met z'n drietjes toevallig in de rookruimte staan en dat ik dan aan hem vraag of hij nou een appartement zocht voor zichzelf of om samen te gaan wonen met z'n vriendin?" Ben heel benieuwd hoe hij zich daar uit zou redden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Sorella za 30 jul 2011 - 4:28

Guattari schreef:
Lavendel schreef:Kun je niet even iets bedenken waardoor hij zich vooral enorm lullig gaat voelen.. Laughing

Hij is enorm bang dat hij zijn baan verliest, omdat hij met een collega contact heeft (ik dus) en heel af en toe gaat er door m'n hoofd dat ik het lot wel een handje wil helpen.;-) Maar goed, zo ben ik niet van nature (wraaklustig ingesteld), maar die collega aan wie hij alles zo blij heeft verteld, kotst ook van hem en zei al tegen me: "Kan d'r wel voor zorgen dat we eens met z'n drietjes toevallig in de rookruimte staan en dat ik dan aan hem vraag of hij nou een appartement zocht voor zichzelf of om samen te gaan wonen met z'n vriendin?" Ben heel benieuwd hoe hij zich daar uit zou redden.

Doen!!!! Al is het alleen maar om die eikel te laten zien dat je niet overal zo mee weg kan komen.

lol!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:42

Is het niet heel gemeen als ik dit toe zou staan? Ik zou overigens hem dan flink laten zweten en totaal geen reactie geven.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:45

Dat lijkt me echt niet zo'n gek plan. Laat hem maar lekker zweten. Aan de andere kant wordt hij misschien eerder in zn ego getrapt als je hem gewoon afwijst zoals ik eerder zei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 4:51

Elodie schreef:Dat lijkt me echt niet zo'n gek plan. Laat hem maar lekker zweten. Aan de andere kant wordt hij misschien eerder in zn ego getrapt als je hem gewoon afwijst zoals ik eerder zei.

Eigenlijk zou ik het niet doen. Wat nou als hij razendsnel de beslissing neemt om het contact met jou maar snel te ontkennen (in de arrogante veronderstelling dat die andere collega het niet weet)? Dan krijgt hij alsnog de kans om jou af te wijzen en voel jij je welicht nog rotter.

Ik zou ook voor de deuk-in-ego gaan en initiatief nemen om hem af te wijzen..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 20:33

Wat balen zeg en wat een rare kerel. Ik vind het erg onnozel van hem. Ik kan me goed voorstellen dat er toch ergens een gevoel insluipt dat je dit van tevoren had moeten zien aankomen, maar je bent er al vrij snel achter!

Ik zou verder geen spelletjes gaan spelen. Volgens mij sta je daar ook wel boven en wat heb je er uiteindelijk aan. Ik zou hem beleefd afwijzen zonder in details te treden en er een heisa van te maken. Ik denk dat je hem daar uiteindelijk het meest mee pakt (want een beetje wraak mag er toch ook wel zijn haha).

Hopelijk kun je snel van dit rottige gevoel afkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 22:05

Ik wou eerst posten wat leuk! Veel plezier! Maar nu ik verder lees denk ik wat een lul... Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Suus zo 31 jul 2011 - 6:46

Wat een stomme kerel... Gelukkig dat je er redelijk snel achter bent, maar wel vervelend voor je.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Janelie zo 31 jul 2011 - 8:00

Zie je er niet tegen op om hem weer te zien Guat?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 11:07

@Janelie: wat lief dat je ernaar vraagt. Ik heb er eigenlijk een dubbel gevoel bij. Vannacht sprak hij me aan op FB vanuit het buitenland en uit alles kon ik opmaken dat hij me graag wil zien. Dat geeft, hoe fout ook, toch een soort van machtsgevoel. Daar komt bij dat hij een 'gast'collega is bij waar ik werk en dat voelt ergens ook fijner dan omgekeerd. Als ik wil kan ik hem zo goed als ontlopen, maar ik zal vast wel even een soort van schrikmomentje hebben als ik hem onverwachts tegenkom, vermoed ik. Kan me er alleen niet echt een voorstelling bij maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  TGR zo 31 jul 2011 - 23:32

Ik zou zijn spelletje eventjes meespelen (als je dat kunt opbrengen) of een liefdesverklaring op zijn Facebook zetten Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Shisha zo 31 jul 2011 - 23:42

Wat een eikel! Evil or Very Mad Die mag je wel even flink vernederen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Caro ma 1 aug 2011 - 0:10

Ik zou er zeker voor gaan om hem gewoon te laten zien dat je het weet. Verder geen wraakgevoelens koesteren tov zijn baan, dat is hij niet waard. Dus dat plan van die collega is nog niet zo slecht.. Op zich mag hij best op zijn nummer gezet worden, maar daarna is het ook klaar. Wees blij dat je er nu achter komt en niet als je al drie maanden hoteldebotel bent.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 1:18

TGR schreef:Ik zou zijn spelletje eventjes meespelen (als je dat kunt opbrengen) of een liefdesverklaring op zijn Facebook zetten Wink

Partner in crime.;-) Het kost me geen moeite me in te houden, omdat ik verder geen gevoelens bij hem heb. Stiekem is het dan heel grappig om te zien hoeveel moeite iemand doet, want dat had hij zich ook echt wel bespaard als ik hem zou laten weten wat ik weet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Bay ma 1 aug 2011 - 22:30

Hoe is het nu? Ben je hem toch tegen gekomen?

Wat een ongelovelijke ..... met dat soort mannen hoop je echt dat what goes around comes around opgaat!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 23:47

Het afgelopen uur is hij continu in mijn blikveld geweest, maar heb hem niet begroet of wat dan ook. Eerst moest ik even bij zijn leidinggevende zitten en dat duurde wat langer dan verwacht. Zelfs zijn leidinggevende viel het op dat hij me continu in de gaten hield. Daarna was het lunchpauze en opeens was hij er ook, terwijl hij normaal gesproken altijd een halfuurtje later luncht dan ik. Wederom gewoon mijn eigen ding gedaan en niets gezegd. Het kost me geen moeite om hem te negeren, maar er hangt wel een rare spanning als we bij elkaar in een ruimte zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Lavendel ma 1 aug 2011 - 23:53

Zou hij iets doorhebben denk je?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 23:56

Lavendel schreef:Zou hij iets doorhebben denk je?

Nee, dat kan bijna niet. Gisteravond sprak hij me namelijk ook weer aan op FB. Ik doe dan gewoon normaal tegen hem, niet onaardig maar ook niet extreem geïnteresseerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Bay di 2 aug 2011 - 2:26

Guattari schreef:
Lavendel schreef:Zou hij iets doorhebben denk je?

Nee, dat kan bijna niet. Gisteravond sprak hij me namelijk ook weer aan op FB. Ik doe dan gewoon normaal tegen hem, niet onaardig maar ook niet extreem geïnteresseerd.

Denk dat deze houding ook het beste is. Niet leuk even doorbijten dan is hij weg of hopen dat je snel een andere baan hebt!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moet het ff kwijt.:-) - Pagina 5 Empty Re: moet het ff kwijt.:-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum