Even snel Defqon vraagje
+4
Toet
Tiara
Yzma
Try
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Even snel Defqon vraagje
Vrienden/kennissen uit Australie willen overkomen voor Defqon maar ik kan er eigenlijk niet echt duidelijke info over vinden dus ik hoop dat iemand hier mij antwoord kan geven op de volgende vragen:
- Waar en wanneer is Defqon 2011? (ik dacht almere strand??)
- Wanneer begint de kaartverkoop? Of issie al begonnen?
- Weet je toevallig een centerparcs huisje ofzo in de buurt?
- Waar en wanneer is Defqon 2011? (ik dacht almere strand??)
- Wanneer begint de kaartverkoop? Of issie al begonnen?
- Weet je toevallig een centerparcs huisje ofzo in de buurt?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Even snel Defqon vraagje
De voorverkoop begint meestal in april, iig dat was voorgaande jaren, wanneer InQontrol was, maar dat is nu niet meer. Kaarten krijgen is altijd wel een heel gedoe, omdat ze echt zo zijn uitverkocht.
Het is altijd op Almere Strand en goed bereikbaar met de trein. Huisje is dus eigenlijk niet nodig, want je kunt heel makkelijk naar Utrecht terug of Amsterdam oid.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Zij komen uit Australie voor een maand dus een huisje is wel vereist Zit te denken om te kijken voor een bungelow/stacaravan ergens want centerparcs/hotel/ed zullen te duur zijn
Thanks voor de info btw Weet je ook al wanneer het gehouden wordt? De ene website zei 11 juni, een andere 18? Dat van die kaartjes was ik al bang voor, maar ik denk dat zij, mocht het niet lukken, er via marktplaats ook de hoofdprijs voor willen betalen. Ze zullen niet hun tickets en dergelijke boeken en dan Defqon missen... Maar zal natuurlijk mijn best doen voor hun (of ze zelf dat proberen te laten doen).
Thanks voor de info btw Weet je ook al wanneer het gehouden wordt? De ene website zei 11 juni, een andere 18? Dat van die kaartjes was ik al bang voor, maar ik denk dat zij, mocht het niet lukken, er via marktplaats ook de hoofdprijs voor willen betalen. Ze zullen niet hun tickets en dergelijke boeken en dan Defqon missen... Maar zal natuurlijk mijn best doen voor hun (of ze zelf dat proberen te laten doen).
Try- Kletskop
Op hyves lees ik dat het de 11e is.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Defqon is altijd de dag voor vaderdag, het tweede weekend van juni als het goed is.
En voor kaarten kun je beter bellen dan via internet is mijn ervaring.
En voor kaarten kun je beter bellen dan via internet is mijn ervaring.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Thanks! Ik ga het doorgeven
Verder nog dingen die ze écht moeten weten?
Try- Kletskop
zit vlakbij almere strand een centerparcs de eemhof
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk alleen dat centerparcs wel vrij duur is.
Yzma- Fluisteraar
Dat denk ik bij nader inzien ook, vandaar dat ik ook naar stacaravans/bungelows enzo ga kijken voor ze Iemand nog tips in de buurt van Amsterdam of Utrecht?Yzma schreef:Ik denk alleen dat centerparcs wel vrij duur is.
Try- Kletskop
Try schreef:Thanks! Ik ga het doorgeven
Dat Defqon vorig jaar binnen 20 minuten was uitverkocht. En dat het dus bijna onmogelijk is om kaarten te krijgen..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Met hoeveel mensen willen ze gaan? Voorgaande jaren kreeg ik een mail met daarin een code om twee kaarten al voor de voorverkoop te kopen. Vorig jaar heb ik niets met die code gegaan, dus als ik hem weer krijg, dan wil ik hem wel doormailen.
Yzma- Fluisteraar
Yzma schreef:Met hoeveel mensen willen ze gaan? Voorgaande jaren kreeg ik een mail met daarin een code om twee kaarten al voor de voorverkoop te kopen. Vorig jaar heb ik niets met die code gegaan, dus als ik hem weer krijg, dan wil ik hem wel doormailen.
"me and a couple of mates" is wat ze in eerste instantie mailde heb voor precieze aantallen gevraagd maar als je dat mailtje zou willen doorsturen: GRAAG! Ik denk dat ze uiteindelijk de opgetelde prijs van alle kaartjes delen door het aantal personen dat de kaartjes even duur waren (ben bang dat ze ze via MP moeten gaan kopen en dat dat duur zal zijn..)
Try- Kletskop
Als ik het mailtje ontvang, daar ben ik natuurlijk niet zeker van, dan stuur ik je hem door... En ja, ze moeten inderdaad waarschijnlijk de hoofdprijs betalen. Voor hen is het waarschijnlijk te onzeker, maar mijn ex woonde vroeger 'naast' Defqon en hij en vrienden gingen altijd gewoon tijdens het feest daar een kaartje scoren. Dan was het vaak nog goedkoper ook.
Mochten je vrienden kaarten via internet halen en ik weet dat je het zelf ook wel weet, maar laat ze wel echte tickets kopen hè? Weet alleen niet of Q-dance die nog aanbiedt.
Mochten je vrienden kaarten via internet halen en ik weet dat je het zelf ook wel weet, maar laat ze wel echte tickets kopen hè? Weet alleen niet of Q-dance die nog aanbiedt.
Yzma- Fluisteraar
Ja, dat sowieso. Zou nooit etickets kopen (behalve die ene keer met jou en de rest naar Awakenings). Reminds me: ben jij niet op die verjaardag vanavond?Yzma schreef:
Try- Kletskop
Nee, NS raadde aan om niet te gaan reizen met de trein. En de bussen reden ook niet optimaal.
Yzma- Fluisteraar
Verstandig!
Try- Kletskop
Yzma schreef:Met hoeveel mensen willen ze gaan? Voorgaande jaren kreeg ik een mail met daarin een code om twee kaarten al voor de voorverkoop te kopen. Vorig jaar heb ik niets met die code gegaan, dus als ik hem weer krijg, dan wil ik hem wel doormailen.
Dat was eenmalig omdat Q-dance 10 jaar bestond. Ik had deze code door gemaild naar een liefhebber.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nee hoor, dat doen ze wel twee jaar.
Edit: volgens mij als je minimaal 5 Q-dance kaartjes in het verleden hebt besteld op jou naam. (Of in één jaar.)
Edit: volgens mij als je minimaal 5 Q-dance kaartjes in het verleden hebt besteld op jou naam. (Of in één jaar.)
Toet- Lady Post-a-lot
ALs het binnen 20 minuten is uitverkocht, is het niet onmogelijk om kaartjes te krijgen toch? Ik ben naar alle concerten geweest waar ik heen wilde, zonder de hoofdprijs te moeten betalen op Marktplaats. Ook concerten die binnen 20 minuten waren uitverkocht. Gewoon zorgen dat er meerdere mensen tegelijk op internet en aan de telefoon zitten!
Succes iig! Ga je zelf ook mee Try?
Succes iig! Ga je zelf ook mee Try?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Als je vanuit het buitenland kaartjes wilt bestellen kan dat juist wel. Daar zit je namelijk op een andere server waardoor je dus wel kunt bestellen.
Gast- Gast
Sowieso is die code er al drie jaar. Een jaar heb ik hem namelijk per ongeluk weggegooid met de spam, een ander jaar heb ik er gebruik van gemaakt en vorig jaar weggegeven.Jeanette schreef:Dat was eenmalig omdat Q-dance 10 jaar bestond. Ik had deze code door gemaild naar een liefhebber.
Yzma- Fluisteraar
Yzma schreef:Sowieso is die code er al drie jaar. Een jaar heb ik hem namelijk per ongeluk weggegooid met de spam, een ander jaar heb ik er gebruik van gemaakt en vorig jaar weggegeven.Jeanette schreef:Dat was eenmalig omdat Q-dance 10 jaar bestond. Ik had deze code door gemaild naar een liefhebber.
Oh ja, dat klopt idd. Maar kon me ook herinneren dat ze deze ook weg gaven vorig jaar onder het mom van hun 10-jarig bestaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Volgens mij gaat die code er al jaren uit als de 'echte fans' eerst laten gaan. Maar gek van die feesten ben ik al jaren niet meer.
Yzma- Fluisteraar
Dit jaar dus niet het 2e weekend van juni, maar het laatste. En op een andere locatie.
http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_Festival_verhuist_naar_Biddinghuizen/list_messages/12065
http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_Festival_verhuist_naar_Biddinghuizen/list_messages/12065
Toet- Lady Post-a-lot
Echt stom! Nu wordt het een feest, net als alle anderen. De locatie maakte Defqon juist zo speciaal.
Yzma- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Even snel een vraagje
» Even een snel vraagje?
» even snel een vraagje
» snel vraagje
» Snel vraagje!!
» Even een snel vraagje?