Even snel Defqon vraagje
+4
Toet
Tiara
Yzma
Try
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Even snel Defqon vraagje
_Chance schreef:ALs het binnen 20 minuten is uitverkocht, is het niet onmogelijk om kaartjes te krijgen toch? Ik ben naar alle concerten geweest waar ik heen wilde, zonder de hoofdprijs te moeten betalen op Marktplaats. Ook concerten die binnen 20 minuten waren uitverkocht. Gewoon zorgen dat er meerdere mensen tegelijk op internet en aan de telefoon zitten!
Succes iig! Ga je zelf ook mee Try?
Weet je hoeveel er wordt gefraudeerd met Defqon 1 e-tickets? Voor duizenden euro's. Je kunt die code zovaak uitprinten als je wilt. Dus nee, ik zou nooit Defqon 1 kaarten kopen via marktplaats. Je weet nooit hoe vaak ze al zijn verkocht en dan sta je daar met je goede gedrag & een vals kaartje. Concerten hebben vaak nog kaarten-kaarten en geen etickets. Kaarten zou ik wel durven bestellen, maar etickets bij een feest als Defqon, no way!
Nog een dringend oproepje! Ik hoor hier meerdere mensen over dat zij die code krijgen. Zou ik die van iemand mogen hebben wanneer jullie besluiten niet heen te gaan? Ik ga al een aantal jaar naar defqon en elke keer door "geluk" op het laatste moment (vriendin met gebroken enkel, zieke zus etc..) Zou het heel fijn vinden zelf een keertje een kaartje te kunnen hebben.
Dus vandaar.. als iemand hem krijgt ( & er niets mee doet), zou ik hem mogen hebben of desnoods overnemen tegen betaling?
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
toetje_ schreef:Dit jaar dus niet het 2e weekend van juni, maar het laatste. En op een andere locatie.
http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_Festival_verhuist_naar_Biddinghuizen/list_messages/12065
Let op, dit gaat net zo als met Mysteryland. Het feest wordt gewoon verkracht en verliest dan zijn oorsprong. Maar ik hoop dat het zo blijft!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
xxDila schreef:_Chance schreef:ALs het binnen 20 minuten is uitverkocht, is het niet onmogelijk om kaartjes te krijgen toch? Ik ben naar alle concerten geweest waar ik heen wilde, zonder de hoofdprijs te moeten betalen op Marktplaats. Ook concerten die binnen 20 minuten waren uitverkocht. Gewoon zorgen dat er meerdere mensen tegelijk op internet en aan de telefoon zitten!
Weet je hoeveel er wordt gefraudeerd met Defqon 1 e-tickets? Voor duizenden euro's. Je kunt die code zovaak uitprinten als je wilt. Dus nee, ik zou nooit Defqon 1 kaarten kopen via marktplaats. Je weet nooit hoe vaak ze al zijn verkocht en dan sta je daar met je goede gedrag & een vals kaartje. Concerten hebben vaak nog kaarten-kaarten en geen etickets. Kaarten zou ik wel durven bestellen, maar etickets bij een feest als Defqon, no way!
Nog een dringend oproepje! Ik hoor hier meerdere mensen over dat zij die code krijgen. Zou ik die van iemand mogen hebben wanneer jullie besluiten niet heen te gaan? Ik ga al een aantal jaar naar defqon en elke keer door "geluk" op het laatste moment (vriendin met gebroken enkel, zieke zus etc..) Zou het heel fijn vinden zelf een keertje een kaartje te kunnen hebben.
Dus vandaar.. als iemand hem krijgt ( & er niets mee doet), zou ik hem mogen hebben of desnoods overnemen tegen betaling?
Dat zegt ze toch ook niet? Ze zegt dat het haar tot nu toe altijd is gelukt ZONDER de hoofdprijs op marktplaats te betalen. Dus via de reguliere weg.
Ik vind het ook heel jammer dat defqon na een andere locatie gaat, het speciale is er nu idd af.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:xxDila schreef:_Chance schreef:ALs het binnen 20 minuten is uitverkocht, is het niet onmogelijk om kaartjes te krijgen toch? Ik ben naar alle concerten geweest waar ik heen wilde, zonder de hoofdprijs te moeten betalen op Marktplaats. Ook concerten die binnen 20 minuten waren uitverkocht. Gewoon zorgen dat er meerdere mensen tegelijk op internet en aan de telefoon zitten!
Dat zegt ze toch ook niet? Ze zegt dat het haar tot nu toe altijd is gelukt ZONDER de hoofdprijs op marktplaats te betalen. Dus via de reguliere weg.
Ik vind het ook heel jammer dat defqon na een andere locatie gaat, het speciale is er nu idd af.
Juist. Ik snapte de quote ook niet helemaal..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Even snel een vraagje
» Even een snel vraagje?
» even snel een vraagje
» snel vraagje
» Snel vraagje!!
» Even een snel vraagje?