Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een hond een paar dagen in de week in een dagopvang

+7
dyingbride
Yzma
Try
Triesje1983
Makamba
_Inge_
boekenwurm83
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

een hond een paar dagen in de week in een dagopvang - Pagina 2 Empty Re: een hond een paar dagen in de week in een dagopvang

Bericht  boekenwurm83 za 18 dec 2010 - 22:58

SarahKey schreef:Ik vind een dagopvang een goede keuze.

Maar ik vind wel dat een hond die twee dagen best alleen kan zijn. Dat is best aan te leren. Ik heb ook een hondje en werkte in het begin nog 3 hele dagen. Zat ze alleen thuis van 9 tot 16:00 uur. Dat was ze gewend en ging goed. Ze sliep, at wat en speelde ook. Als mijn man thuiskwam zag hij geregeld het speelgoed overal liggen. Ook legde ik altijd paar koekjes in een bakje en dat at ze ook op.

tuurlijk is het een hond best aan te leren. maar dat betekent niet dat de hond het fijn vindt. een hond is nou eenmaal een gezelschapsdier en is er, mijns inziens, niet voor gemaakt om hele dagen alleen te zitten.
als wij de hond een dag alleen zouden laten zou hij van 08:00 uur tot 17:30 uur alleen zijn. dat is 9,5 uur. Dat vind ik echt geen optie. tuurlijk kan hij leren om z'n behoefte op te houden. als ik dat zou moeten zou ik dat ook kunnen. maar gezond lijkt mij het niet.

dus wij gaan gewoon voor de dagopvang Very Happy
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

een hond een paar dagen in de week in een dagopvang - Pagina 2 Empty Re: een hond een paar dagen in de week in een dagopvang

Bericht  Tazz zo 19 dec 2010 - 6:48

Lijkt me ideaal, kinderen worden toch ook naar een dagopvang gebracht als de ouders moeten werken. Een hond alleen thuis laten voor langere tijd meerdere keren per week vind ik erg zielig.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum