Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bloedverlies door laagliggend placenta

3 plaatsers

Ga naar beneden

bloedverlies door laagliggend placenta Empty bloedverlies door laagliggend placenta

Bericht  Poisongirl do 21 jul 2011 - 5:37

Ik heb blijkbaar een laag liggend placenta en daardoor verlies ik vaker bloed. elke keer weer schrik ik als ik bloedverlies heb. Ben morgen 15 weken. Verwachting is dat het nog gewoon omhoog groeit,met de baarmoeder mee. Hebben meer meiden dit gehad?

Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bloedverlies door laagliggend placenta Empty Re: bloedverlies door laagliggend placenta

Bericht  Annemie do 21 jul 2011 - 8:31

Mijn placenta lag voor de uitgang, maar weet niet of dat hetzelfde is als dat hij laag ligt.. maar bij mij zagen ze het pas toen ik begon te bloeden met 37 weken..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

bloedverlies door laagliggend placenta Empty Re: bloedverlies door laagliggend placenta

Bericht  Chelle do 21 jul 2011 - 9:03

ik had ook een laagliggende placenta en kreeg voor het eerst een erge bloeding met 30 weken. Heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen.
Vaak groeit de placenta mee omhoog, zo niet kun je vaker boedingen krijgen. Logisch dat je steeds schrikt. Wel verstandig elke keer dat het gebeurd je vk te bellen of voortaan onder behandeling van het ziekenhuis te blijven.
Succes!!

@ annemie, placenta bij de uitgang is erger. Waarschijnijk ben jij bevallen dmv een keizersnede?
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:28

Ja, ik. Ik schrik me bij elk druppeltje bloed nog wezenloos, gelukkig al even geen last meer van gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 1:19

Ik heb ook een laagliggende placenta. Gelukkig is die mee omhoog gegroeid met de baarmoeder, zodat ik normaal kan bevallen. Ik heb nooit last gehad van bloedverlies.

Gast
Gast

Bericht  Annemie za 23 jul 2011 - 3:27

Chelle schreef:ik had ook een laagliggende placenta en kreeg voor het eerst een erge bloeding met 30 weken. Heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen.
Vaak groeit de placenta mee omhoog, zo niet kun je vaker boedingen krijgen. Logisch dat je steeds schrikt. Wel verstandig elke keer dat het gebeurd je vk te bellen of voortaan onder behandeling van het ziekenhuis te blijven.
Succes!!

@ annemie, placenta bij de uitgang is erger. Waarschijnijk ben jij bevallen dmv een keizersnede?

Ja, ik kreeg inderdaad meteen een keizersnede toen het bloeden begon, ik verloor ook ineens heeeeeeeel veel bloed.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Poisongirl za 23 jul 2011 - 6:26

Ben dus niet deenige. Bij mij verwachten ze inderdaad dat het omhoog groeit, maar schrik inderdaad steeds heel erg als ik bloed verlies!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: