Duplo in wasmachine?
+12
PiP
Liadan
Tazz
Lejow
moepie
Paper Crown
Parisienne
Tiana
Famke
MissD
LindaK
sheila123
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Duplo in wasmachine?
Ik kreeg een paar maanden terug oude Duplo van mijn moeder. Ik heb heb ook in een kussensloop in de wasmachine gedaan en dat werkt prima!
Gast- Gast
Je kunt het ook in een vaatwasserwasser leggen, is ook zo schoon:)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Oh echt? Haha,ik heb dat ook nog nooit gezien,wel grappig!Liadan schreef:Echt waar? Ik moet toch eens beter de verpakkingen lezen dan, die gooi ik meestal weg zonder ernaar te kijken.Laurientje85 schreef:Als je een doos lego koopt staat t er zelfs op dat je het op 30 graden in de wasmachine kunt wassen!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
sheila123 schreef:Oh echt? Haha,ik heb dat ook nog nooit gezien,wel grappig!Liadan schreef:Echt waar? Ik moet toch eens beter de verpakkingen lezen dan, die gooi ik meestal weg zonder ernaar te kijken.Laurientje85 schreef:Als je een doos lego koopt staat t er zelfs op dat je het op 30 graden in de wasmachine kunt wassen!
Ja haha
Gast- Gast
Oh goeie! Hier moet de Duplo ook weer nodig een wasbeurtje krijgen. Je kan trouwens ook met soda wassen, scheelt je weer wasmiddel!
Senna der keukenspulletjes doe ik wel in de vaatwasser, al haar pannentjes gaan er gewoon bij die van ons bij.
Ik heb trouwens bij de Little People altijd dat er water in blijft zitten omdat er bij die poppetjes gaatjes inzitten.
Senna der keukenspulletjes doe ik wel in de vaatwasser, al haar pannentjes gaan er gewoon bij die van ons bij.
Ik heb trouwens bij de Little People altijd dat er water in blijft zitten omdat er bij die poppetjes gaatjes inzitten.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Hier staat nu ook een bak klaar om in de wasmachine te gaan. Duplo, little people, vormen van de vormen stoof badapeelgoed en stapeltoren! Verder heb ik vandaag al haar speelgoed afgenomen.
Morgen maar eens wassen, ben bang dat het nu te veel herrie maakt.
Goed topic dit, haha!
Morgen maar eens wassen, ben bang dat het nu te veel herrie maakt.
Goed topic dit, haha!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Duplo aanbieding
» dierentuin of boerderij van duplo
» Duplo, Megablocks of Abrick
» Mega bloks en Duplo
» duplo baby 9 maanden?