Mega bloks en Duplo
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mega bloks en Duplo
past dit op elkaar? Ik lees op I-net verschillende verhalen en ook in de winkels waar ik het gevraagd heb zegt de ene dat het kan maar niet helemaal netjes...je blijft een randje zien zeg maar. Dat moet ik dus niet hebben dus vandaar ook hier ff mijn vraag. Passen de Megabloks goed op de Duploblokken?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mega bloks en Duplo
Volgens mij niet, maar ik weet het niet honderd procent zeker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee dat past niet, ik heb het net geprobeerd. Een duploblokje past niet bovenop een megablok, een megablok wel op een duploblokje (maar het blijft er hier niet goed opzitten).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Oke dank je wel Liadan! Ik had namelijk MegaBloks gezien die nu flink in de aanbieding waren maar ik vind het zonde als het niet op zijn duplo past.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
En dan zou ik het nog niet doen want de kwaliteit is echt een stuk minder, uiteindelijk haal je het geld van de duplo er wel uit!
Gast- Gast
Ik heb 2 weken geleden een volle kist met duplo (incl winnie de pooh setje van duplo) op marktplaats gekocht voor 10 euro. Misschien kun je ook eens daarop kijken?
Duplo is zo stevig dat het wel meerdere rondes meekan. Mijn ouders hebben zelfs de duplo van 30 jaar nog op zolder staan, en dat is nog in perfecte staat.
Duplo is zo stevig dat het wel meerdere rondes meekan. Mijn ouders hebben zelfs de duplo van 30 jaar nog op zolder staan, en dat is nog in perfecte staat.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Duplo, Mega bloks of iets anders? Tips?
» Mega Blocks
» Hoeveel pampers in een mega doos?
» Duplo, Megablocks of Abrick
» duplo baby 9 maanden?
» Mega Blocks
» Hoeveel pampers in een mega doos?
» Duplo, Megablocks of Abrick
» duplo baby 9 maanden?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: