Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duplo in wasmachine?

+12
PiP
Liadan
Tazz
Lejow
moepie
Paper Crown
Parisienne
Tiana
Famke
MissD
LindaK
sheila123
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 8:26

hihi, die tip kreeg ik van de week ook. Heb ook duplo (imitatie dan) gekocht. 100 blokjes voor 8 euro.
Alleen de kleine blokjes heb ik er tussenuit gehaald, die kan hij helemaal in de mond stoppen.

Ben benieuwd Famke.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Famke do 21 jul 2011 - 8:27

sheila123 schreef:
Famke schreef:Het zit er nu in! Ben benieuwd!

Spannend!! Cool

Superspannend! Tis omdat het in kussenslopen zit, anders zat ik voor de wasmachine!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Liadan do 21 jul 2011 - 8:28

Dankzij dit topic ga ik onze duplo ook maar eens een keer in de wasmachine stoppen. En little people kan er dus ook in? Dat blijft wel mooi? En op hoeveel graden wassen jullie het, op 30 ofzo? Ik heb ook nog een plastic serviesje, zou dat er ook in kunnen?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  PiP do 21 jul 2011 - 8:30

Ik denk dat ik van het weekend ook maar een wat speelgoed bij elkaar ga zoeken!
Enne Sheila, je bent niet de enigste hoor Embarassed
Als ik zie dat het vies is maakt ik het wel schoon, maar niet dat ik om de week/maand alles schoonmaak.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Printje do 21 jul 2011 - 8:32

Ik was ook regelmatig al het speelgoed, de Duplo/little people/en meer van dat soort spul gooi ik in bad met een flinke scheut schoonmaakmiddel, ff weken en daarna goed uitspoelen, daarna droog ik alle little people spullen af en de duplo wikkel ik in handdoeken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 8:33

ik zou het op zo'n spoelprogramma doen. WIj hebben een optie die 19min duurt...daar was ik normaliter ook mijn truitjes mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  sheila123 do 21 jul 2011 - 10:13

Famke,en is het mooi schoon geworden? Haha!

Liadan,wat goed he van mij. Door dit topic ook jou aan het wassen gekregen Wink ik heb het trouwens gewassen op 30 graden.

Pip,ja hier ook hoor. Was het speelgoed niet of nooit alleen als ik zie dat het heel goor is. Maar nu ik heb ontdekt hoe makkelijk ik het plastic speelgoed kan wassen zal ik het vast vaker gaan doen smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Liadan do 21 jul 2011 - 19:27

sheila123 schreef:
Liadan,wat goed he van mij. Door dit topic ook jou aan het wassen gekregen Wink ik heb het trouwens gewassen op 30 graden.

Ja, jij bent goed bezig Wink .
Ik zal eens kijken of ik er vanmiddag tijd voor heb (als de jongste niet weer heel zijn bed, slaapzak en kleren onderpoept, want dan heb ik andere was...).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Famke do 21 jul 2011 - 19:38

De duplo is mooi schoon en droog geworden. Ik had een kortprogramma op 30 graden en gecentrifugeerd op 1000 toeren. Mijn wasmachine kan ook op 1200 of 1600 maar dat durfde ik niet aan. De duplo was nog wel licht vochtig, maar gisteravond gewoon op de tafel gelegd, en vanochtend was helemaal droog en kon het zo de bak in.

Heb ook little people poppetjes + dieren mee gewassen en dat is ook goed gegaan.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  sheila123 do 21 jul 2011 - 21:45

Liadan schreef:
sheila123 schreef:
Liadan,wat goed he van mij. Door dit topic ook jou aan het wassen gekregen Wink ik heb het trouwens gewassen op 30 graden.

Ja, jij bent goed bezig Wink .
Ik zal eens kijken of ik er vanmiddag tijd voor heb (als de jongste niet weer heel zijn bed, slaapzak en kleren onderpoept, want dan heb ik andere was...).
Oh dat is minder:( heeft ie zo last van spuitluiers? Of is hij ziekjes?
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  sheila123 do 21 jul 2011 - 21:47

Famke schreef:De duplo is mooi schoon en droog geworden. Ik had een kortprogramma op 30 graden en gecentrifugeerd op 1000 toeren. Mijn wasmachine kan ook op 1200 of 1600 maar dat durfde ik niet aan. De duplo was nog wel licht vochtig, maar gisteravond gewoon op de tafel gelegd, en vanochtend was helemaal droog en kon het zo de bak in.

Heb ook little people poppetjes + dieren mee gewassen en dat is ook goed gegaan.
Fijn dat het gelukt is! smile Hier was het ook nog een beetje vochtig maar niet noemenswaardig.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  duckie do 21 jul 2011 - 21:55

dus je kunt alle plastic speelgoed zon beetje dus in de wasmachine stoppen? tenminste waar geen muziekjes oid inzitten... en doen jullie er dan nog iets van wasmiddel oid in Embarassed ? en dan een kort programma van een uurtje ofzo dus... maar je hebt toch nooit een hele trommel vol met speelgoed? of zou je er direct ook knuffels enzo in een andere waszak bij in kunnen doen?

onze dochter is nu 7 maand en laatst bij mn schoonzus kwam ze de duplo tegen en dat vond ze mega interessant, al die kleurtjes enzo... dus zit er aan te denken om voor haar eens wat grote blokken te halen... zou dit nu al wat zijn denken jullie?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Famke do 21 jul 2011 - 22:56

Duckie: Ik denk dat het met bijna al het plastic speelgoed wel kan, zonder technische snufjes en er moeten geen sticker oid op geplakt zijn. Ik heb het gedraaid op een programma van 30 minuten.

Mijn dochtertje had al wel duplo met 7 maanden, ze speelde er ook mee maar natuurlijk niet echt bouwen. Ze deed ze in en uit de bak, en ze zocht soms de dieren eruit. Vanaf een jaar of 1 vond ze het echt intressant worden.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Liadan do 21 jul 2011 - 23:24

sheila123 schreef:
Liadan schreef:
sheila123 schreef:
Liadan,wat goed he van mij. Door dit topic ook jou aan het wassen gekregen Wink ik heb het trouwens gewassen op 30 graden.

Ja, jij bent goed bezig Wink .
Ik zal eens kijken of ik er vanmiddag tijd voor heb (als de jongste niet weer heel zijn bed, slaapzak en kleren onderpoept, want dan heb ik andere was...).
Oh dat is minder:( heeft ie zo last van spuitluiers? Of is hij ziekjes?

Nee niet ziek gelukkig. Hij produceert fijne spuitpoep en daardoor ook veel vieze was, haha.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  sheila123 vr 22 jul 2011 - 1:03

Liadan schreef:
sheila123 schreef:
Liadan schreef:
sheila123 schreef:
Liadan,wat goed he van mij. Door dit topic ook jou aan het wassen gekregen Wink ik heb het trouwens gewassen op 30 graden.

Ja, jij bent goed bezig Wink .
Ik zal eens kijken of ik er vanmiddag tijd voor heb (als de jongste niet weer heel zijn bed, slaapzak en kleren onderpoept, want dan heb ik andere was...).
Oh dat is minder:( heeft ie zo last van spuitluiers? Of is hij ziekjes?

Nee niet ziek gelukkig. Hij produceert fijne spuitpoep en daardoor ook veel vieze was, haha.
Oh gelukkig is hij niet ziek. Ik herken het wel die spuitluiers........hier ook niet onbekend Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  sheila123 vr 22 jul 2011 - 1:07

duckie schreef:dus je kunt alle plastic speelgoed zon beetje dus in de wasmachine stoppen? tenminste waar geen muziekjes oid inzitten... en doen jullie er dan nog iets van wasmiddel oid in Embarassed ? en dan een kort programma van een uurtje ofzo dus... maar je hebt toch nooit een hele trommel vol met speelgoed? of zou je er direct ook knuffels enzo in een andere waszak bij in kunnen doen?

onze dochter is nu 7 maand en laatst bij mn schoonzus kwam ze de duplo tegen en dat vond ze mega interessant, al die kleurtjes enzo... dus zit er aan te denken om voor haar eens wat grote blokken te halen... zou dit nu al wat zijn denken jullie?
Yep en net als wat Famke al zegt,alles zonder stickers en muziekjes en dan moet het goed gaan. Maar ik had ook geen trommel vol hoor,dat maakt toch niks uit? Gewoon draaien. Of als je graag een volle trommel wil stop je er wat knuffels bij die wel een wasbeurtje kunnen gebruiken Wink

Ik had voor J. pas duplo na haar eerste verjaardag. Voor die tijd 'speelde' ze bij omi al wel met de blokken maar nog niet bouwen. Dat kwam pas later.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Liadan vr 22 jul 2011 - 1:38

Hier draait nu ook een wasje met duplo, plastic serviesje en badspeeltjes. Ik ben benieuwd smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Liadan vr 22 jul 2011 - 4:30

En ook hier is alles blinkend schoon gewassen:-)
Morgen ga ik het boxkleed en de knuffeltjes/stoffen speelgoed maar weer eens wassen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  sheila123 vr 22 jul 2011 - 4:31

Liadan schreef:En ook hier is alles blinkend schoon gewassen:-)
Morgen ga ik het boxkleed en de knuffeltjes/stoffen speelgoed maar weer eens wassen.
Goed bezig Liadan!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 4:36

Ik deed het altijd in een emmertje smile misschien dit ook maar eens proberen, kost toch een stuk minder moeite Wink haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Liadan vr 22 jul 2011 - 4:37

HeartBeat schreef:Ik deed het altijd in een emmertje smile misschien dit ook maar eens proberen, kost toch een stuk minder moeite Wink haha
Ik deed het eerst heel soms in een afwasteil en vond het een verschrikkelijk klusje. De wasmachine is veeeeeel makkelijker:-)

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  sheila123 vr 22 jul 2011 - 4:37

HeartBeat schreef:Ik deed het altijd in een emmertje smile misschien dit ook maar eens proberen, kost toch een stuk minder moeite Wink haha
Ja zou ik doen! Hier was het zo gepiept! Even op een kort programa en voila!!! Schoon en hygienisch speelgoed smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  LindaK vr 22 jul 2011 - 5:19

Wauw, wat zijn jullie allemaal ijverig Wink goed hoor!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 6:50

Als je een doos lego koopt staat t er zelfs op dat je het op 30 graden in de wasmachine kunt wassen! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Liadan vr 22 jul 2011 - 6:54

Laurientje85 schreef:Als je een doos lego koopt staat t er zelfs op dat je het op 30 graden in de wasmachine kunt wassen! :P
Echt waar? Ik moet toch eens beter de verpakkingen lezen dan, die gooi ik meestal weg zonder ernaar te kijken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duplo in wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: Duplo in wasmachine?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum