Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met een van deze auto's?

+10
Jordana
Guus
Mamsie
Paper Crown
Kabouter
Rovine
Zonnetje
Rush
silly-one
TGR
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand ervaring met een van deze auto's? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met een van deze auto's?

Bericht  Paper Crown wo 20 jul 2011 - 23:05

mozzarella schreef:Oooh jammer echt geen redenen dus de mini te kopen wahhaha.

De nieuwe polo is mooi! Alleen te klein (als ik toch toegeef dat een mini niet past) hahaha. Ik heb iets rondom Golf formaat nodig ik vind alleen bij VW dat je zooooveel betaalt voor zo weinig luxe eigenlijk. En echt mooi vind ik ze ook niet.

Ik kan via mijn werk deze als leasewagen krijgen (daar passen tenminste al mijn spullen in) maar dat is pas écht een ouwelullenbak.

Iemand ervaring met een van deze auto's? - Pagina 2 Peugeot-3008-officieel

Mijn man wil ook alleen maar Duitse auto's Rush...hij wil zoiets....maar ik vind ze zo duur, heb liever een mini én nieuwe schoenen hahaha.

Iemand ervaring met een van deze auto's? - Pagina 2 2011-bmw-x3_2

Een mini is ook duits, hoor..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een van deze auto's? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met een van deze auto's?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 23:06

Ik heb niks tegen Duits hoor...en een mini mag ik ook best van hem (is BMW toch?), ik moet er toch in rijden. Hij is een duitser en hem vind ik ook leuk :o .

Gast
Gast

Bericht  Mamsie wo 20 jul 2011 - 23:08

Daarom zei ik ik van een bepaalde periode. Op de versnellingsbak na hebben ze bijna nooit iets idd.

ooh die peugeot heeft mijn man ook een tijdje geleasd, altijd lampjes aan het brandn en in de winter starte hij soms gewoon niet. Dan ging hij dus met het 22 jaar oude mazda'tje naar t werk zonder problemen. haha

VW is idd erg fijn, nooit geen trubbels gehad met onze golf.

( ja mijn man is auto gek )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mamsie wo 20 jul 2011 - 23:09

Wat vind je van een mazda 3
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Jordana do 21 jul 2011 - 3:08

En de opel corsa?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 3:09

Jordana schreef:En de opel corsa?

Opel Corsa hebben we nu...ik vind m geen pit hebben, niet zo lekker op de weg liggen en hij heeft vaak wat. Mazda 3 zegt me niks, eens ff googelen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 21 jul 2011 - 3:50

Ik zou voor de Mini gaan! I love you
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  marjoleinnn do 21 jul 2011 - 7:38

Mini heeft inderdaad niet zo'n grote kofferbak. Hij trekt wel echt snel op en de wegligging is ook wel goed, je kan met een mini best met wat snelheid door een bocht zonder dat je het idee hebt dat je uit de bocht vliegt haha. Qua vering is het niet echt ideaal verder en qua ruimte achterin ook niet.
Maar hij ziet er wel leuk uit haha
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 7:39

Puur op het uiterlijk zou ik zeer zeker voor de mini gaan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:37

Ik ben verliefd en we hebben er al de hele avond ruzie over whahahha laughcry

Iemand ervaring met een van deze auto's? - Pagina 2 $(KGrHqJ,!igE3(2WoNsBBOID5T6(ow~~_19

Gast
Gast

Bericht  Rush do 21 jul 2011 - 20:20

mozzarella schreef:
De nieuwe polo is mooi! Alleen te klein (als ik toch toegeef dat een mini niet past) hahaha. Ik heb iets rondom Golf formaat nodig ik vind alleen bij VW dat je zooooveel betaalt voor zo weinig luxe eigenlijk. En echt mooi vind ik ze ook niet.
De nieuwe Polo is net zo groot als een Golf 4, haha. Maargoed een Golf5 is weer wat groter, vooral langer dan weer.

Anyway, voor nieuwere auto`s betaal je idd een hoop als je een VW/Audi (en de rest van de familie) wilt, daarom rij ik ook geen nieuwer type laughcry

Heb je nog ruzie? :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:32

Nee wij hebben altijd maar 5 min ruzie maximaal hahaha. Ik mag m ik mag m ik mag m! Nu nog even kijken of het wel zo zinvol is en proefritjes maken. Een nieuwe auto zou ik idd nooit kopen. Het compromis is nu dat ik een mini mag kopen en dat mijn man (zijn auto is ook bijna kapot) dan de grotere auto uitkiest.

Ik twijfel nu tussen de mini en de a-klasse.. dat wordt dus proefritjes maken!

Gast
Gast

Bericht  Rush do 21 jul 2011 - 20:39

Ik weet bijna wel zeker dat de mini je beter gaat bevallen, hihi!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Cupcake do 21 jul 2011 - 21:30

Ik heb een mini gehad! Stoer ding, reed super.
Nooit problemen mee gehad. Nadeel: achterin
Zitten is geen pretje, erg krap, vooral niet nemen als
Je kinderen overweegt te nemen of al hebt!

Audi a2 ook gehad: veel problemen mee gehad.
Na een driekwart jaar weer weggedaan.

Nu een nieuwe suzuki swift exclusive: prachtig wagentje,
Rijd fantastisch. Kan ool gewoon mijn kind erin
Kwijt.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mamsie do 21 jul 2011 - 21:33

En check dus het bouwjaar van de mini ivm versnellingsbak problemen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 21:34

Ik wil ooook een Mini I love you I love you I love you

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje do 21 jul 2011 - 21:46

De mini is wel super leuk!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 1:07

En heb je nu een mini?

Ik heb sinds gisteren een a2, super luxe auto en rijdt geweldig!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 2:57

Een mini is echt vreselijk als je kinderen hebt, believe me...had 10 keer liever een andere auto gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 2:58

Daar lijkt hij me idd ook niet ideaal voor.

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut zo 31 jul 2011 - 20:03

Wij hebben een alfa 147, en hij bevalt ons prima! Het is een super fijne auto, rijdt heerlijk en er zit genoeg ruimte in.

Er zijn veel mensen anti alfa, omdat het vroeger niet de beste auto's waren, maar volgens mij valt dat tegenwoordig heel erg mee.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: