Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij weleens...

+17
Bliss
TGR
Sneeuwwitje
PluDan
Makamba
Carra
Rouxxxe
Blond
tess05
Benthe
Toet
Mamsie
smooch
Ugly Betty
VeryCherry
Mystic
Blair
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 23:43

Dat heb ik vast wel een keer gedaan, maar niet zo vaak eerlijk gezegd. Ik neem vaak gewoon beslissingen zonder echt advies te vragen/te overleggen en mensen zeggen dan vaak ook niet dat ze iets een heel slecht idee vinden. Vraag ik echter wel mensen om advies, dan doe ik er meestal ook wel wat mee. Het feit dat ik dat advies nodig heb, laat dan ook wel zien dat ik zelf niet zo overtuigd ben van wat ik moet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:07

Gekje schreef:
Twixx schreef:
_Donnaa schreef:
Storm schreef:GHB is echt zo'n fout spul...helemaal in combi met alcohol..
Dat is iedere drug bij verkeerd gebruik.

Buiten dat het gewoon heel slecht voor je lichaam is, kan je het gewoon 'goed' gebruiken..

Precies. Als je goed doseert en absoluut geen alcohol drinkt gaat het helemaal goed.

Degene die erover begon, had jij dat spul genomen toen je op een feest was waar je ouders ook waren?! uuups

Ik heb het gehad. Maar dan in combinatie met andere soorten drugs en alcohol. Leef nog steeds Very Happy Gelukkig! Ik heb het toen gehad bij een vriend thuis. Achteraf gezien ben ik echt héél link bezig geweest.


Ook dat zal vaak wel goed gaan, maar is idd erg link! Gelukkig is er niks gebeurd. Ik ben helemaal niet tegen drugs, alleen zoveel mensen gebruiken het niet verantwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Toet za 18 dec 2010 - 0:33

Twixx schreef:
_Donnaa schreef:
Storm schreef:GHB is echt zo'n fout spul...helemaal in combi met alcohol..
Dat is iedere drug bij verkeerd gebruik.

Buiten dat het gewoon heel slecht voor je lichaam is, kan je het gewoon 'goed' gebruiken..

Precies. Als je goed doseert en absoluut geen alcohol drinkt gaat het helemaal goed.

Degene die erover begon, had jij dat spul genomen toen je op een feest was waar je ouders ook waren?! uuups

Nee mijn schoonouders. Ik woon in een dorp en hier kent iedereen elkaar, er is altijd een feestweekend waar zo ongeveer het hele dorp komt. Zoals ik al zei heb ik er zeker van geleerd (zou ook niet goed zijn als het niet zo was:P)

Ik heb ook helemaal geen hekel aandrugs, mits het goed en met mate gebruikt wordt.
Door fouten te maken leer je, je eigen grenzen kennen. En tegenwoordig weet ik precies wat ik kan hebben en wat ik wel en niet moet gebruiken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:36

Mamsie schreef:Ja, bijvoorbeeld zwart hoog polig tappijt (boven) nemen, en dan ben ik ook nog blond.

Of overal boven wit laminaat Twisted Evil Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  SleepingBeauty za 18 dec 2010 - 0:39

Ja hoor...door te trouwen :P
En ik ben blij dat ik het heb gedaan!
MIjn relatie met mn ouders is 10x beter geworden en ik heb mezelf veel meer kunnen ontwikkelen Very Happy
En ik geniet er nog elke dag van!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 2:01

Twixx schreef:

Ook dat zal vaak wel goed gaan, maar is idd erg link! Gelukkig is er niks gebeurd. Ik ben helemaal niet tegen drugs, alleen zoveel mensen gebruiken het niet verantwoord.

Ik ben ook blij dat er niks gebeurd is.. Ik zou het nu echt nooit meer op die manier doen. Het was gewoon echt onverantwoordelijk. En dat is het grootste risico idd. Als ik er alleen al over na denk krijg ik er kippevel van en besef ik dat ik wel geluk heb gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 3:55

Ja, onder invloed andere mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  PapillonRose za 18 dec 2010 - 4:12

Dat heb ik vaak genoeg gedaan eigenlijk. Niet dat ik standaard eigenwijs ben ofzo, maar als ik ergens écht achter sta en iemand anders raadt het mij af, dan luister ik toch echt naar mijn eigen gevoel. En meestal pakt dat achteraf gezien bijna altijd goed uit.
Neemt niet weg dat ik het wel een goed plan vind om naar de mening van anderen aan te horen, wat je er daarna mee doet moet je echter helemaal zelf weten!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 4:24

Ja ik ben op mijn 17e met een opleiding begonnen. Na 1 maand wilde ik er weer mee stoppen,omdat ik de opleiding niet zo zag zitten. Iedereen raadde het me af, omdat ik dan een jaartje zou moeten gaan werken. Ik heb het toch gedaan, en ben toen een jaar later super gemotiveerd aan een nieuwe opleiding begonnen. Had nooit gedacht dat ik toen zo graag terug naar school zou willen. Maarre dat gevoel heb ik nu ik werk, niet meer :P Geen school meer voor mij Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 4:33

Dat heb ik heel vaak gedaan. Daar heb ik mijn ouders ook ontzettend veel verdriet mee gedaan. Ik deed altijd waar ik zelf zin in had, terwijl zij vaak echt wel de situatie beter konden inschatten. In veel gevallen hadden ze gelijk en heb ik mezelf met sommige keuzes veel verdriet gedaan en daardoor ook mijn ouders. Toch is het niet verkeerd geweest, ik heb er veel van geleerd. Volwassen worden gaat nu eenmaal met vallen en opstaan. Ik kan gelukkig nu wat beter situaties inschatten en mijn ouders laten me nu ook doen wat ik wil doen, maar ik doe nog steeds precies waar ik zelf zin in heb en word ook boos als daar tegenin gegaan wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  pinklady85 za 18 dec 2010 - 23:32

Ja vaak zat.
Ik nam eerst nooit wat van anderen aan,deed waar ik zin in had en hield geen rekening met anderen en hun gevoelens. Ja ik wist altijd alles beter,en daar zijn heel wat ruzies over geweest Evil or Very Mad
Daar schaam ik me ook voor, helemaal als ik eraan terugdenk hoe vaak ik mijn moeder en stiefvader heb gekwetst.
Ik had tot een jaar geleden absoluut geen mensenkennis, dus ben regelmatig op me bek gegaan,omdat ik niet na anderen luisterde en een eigenwijze naieve impulsieve trut was (om het maar hard te zeggen)

Nu heb ik wel een goeie mensenkennis,en als mijn moeder bijvoorbeeld zegt dat moet je niet doen, ga ik doorvragen waarom niet en er ook echt over nadenken.
Ik ga op mijn eigen gevoel af,maar luister wel na de mening van een ander.
Als ik denk dat zij gelijk heeft en mijn gevoel staat erachter luister ik na haar.
Als ik weet dat zij ongelijk heeft zegt ik dat ook,en dan komt er meestal een discussie.

Ik luister altijd na iemand mening/oordeel en vraag die soms ook als ik ergens advies bij nodig heb.
Maar als ik ergens écht achter sta en iemand anders raadt het mij af,
dan ga ik toch echt op mijn eigen gevoel af.
Keuze maak ik altijd nog zelf, en dat is het laatste jaar altijd goed gegaan.
Dus blijkbaar heb ik veel geleerd van mijn ''eigenwijze'' periode of te wel de puberteit. Laughing

Als ik weet dat ik gelijk heb,en een ander beweert van niet.
Leg ik ook uit waarom ik vind dat ik gelijk heb,en probeer ik de ander mij te laten begrijpen.
Ik ga net zolang in discussie, totdat die ander zegt dat ik wel gelijk heb.
En als ik eerlijk ben, krijg ik altijd wel te horen dat ik gelijk heb.
En dan is het van:zie je wel zei ik toch.
Ik zie dat als een goeie eigenschap omdat ik voor mijn mening durf uit te komen,maar sommige mensen zien dat anders.
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 3 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum