Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij weleens...

+17
Bliss
TGR
Sneeuwwitje
PluDan
Makamba
Carra
Rouxxxe
Blond
tess05
Benthe
Toet
Mamsie
smooch
Ugly Betty
VeryCherry
Mystic
Blair
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:27

toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:
Storm schreef:GHB is echt zo'n fout spul...helemaal in combi met alcohol..
Dat is iedere drug bij verkeerd gebruik.

Buiten dat het gewoon heel slecht voor je lichaam is, kan je het gewoon 'goed' gebruiken..

Ik ben het hier niet helemaal mee eens, het is ontzettend moeilijk te doseren. één druppel kan teveel zijn.
Ik heb het al zo vaak fout zien gaan, in een dorp hier in de buurt word super veel GHB gebruikt, daar kijken ze er niet eens meer van op als iemand out gaat, echt gekkenwerk.
Dat is hier niet anders.. Maargoed, ik ga er verder ook niet op in.. Ik zie het regelmatig verkeerd gaan door misbruik en nog veel vaker goed gaan omdat mensen weten hoe ze er mee om moeten gaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  tess05 vr 17 dec 2010 - 5:12

Ja hoor ik ook.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Blond vr 17 dec 2010 - 5:33

Ja, afgelopen zaterdag nog. Toen had ik ook moeten luisteren.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Rouxxxe vr 17 dec 2010 - 5:36

Ik kan me eigenlijk niet echt iets bedenken. Ik heb genoeg dingen gedaan waarbij er mensen waren die het me afraadde maar daaritgene was er dan ook altijd wel minimaal 1 iemand die me het dan juist wel aan raadde haha, misschien het het ermee te maken dat ik vaak aan veel mensen advies vraag.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 5:37

Lagom schreef:Haha dan ben ik wel benieuwd wat jij denkt Wink. Toevallig hadden wij het hier vorige borrel over maar er waren tot dan toe totaal geen nieuwe ontwikkelingen.
Hmm i kan meerdere dingen bedenken. I'll let you know tonight.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 6:07

Ja vaak zat, maar het heeft altijd nog goed uit gepakt smile. Ben stiekem
ook wel benieuwd waar je op doelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 6:26

Regelmatig haha, en dat pakte dan of goed, óf slecht uit.

Ik maak mijn keuzes op gevoel, en luister zeker wel naar anderen. Maar als iemand mij iets afraadt en het voelt voor mij toch echt goed op dat moment, doe ik t wel. Van fouten maken leer je ook tenslotte.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 6:47

Het hoeft geen gevolgen te hebben hoor maar ik denk dat dat wel gewenst is van de andere partij zeg maar. Tis te lang en ingewikkeld verhaal om zo even uit te leggen, sorry smile. Ik heb ermee ingestemd omdat ik nieuwsgierig ben maar daarna kan ik zelf gewoon nog steeds beslissen of ik er iets mee doe of niet en het lijkt me heel sterk dat ik er iets mee ga doen omdat ik geen vertrouwen heb in de situatie. Ik heb me namelijk al twee keer gestoot aan deze steen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:01

Ja hoor. Als je het niet probeert weet je nooit met zekerheid hoe het af loopt. Als je het wel probeert, ook al raad bijna iedereen het af, dan weet je het einde tenminste zeker.

Als je zelf twijfelt, en je doet het niet, blijf je twijfelen of je het misschien toch had moeten doen. Doe je het wel, en valt het tegen, weet je het in elk geval. En hoef je ook niet meer te twijfelen of je het wel of niet moet doen. En kan je het ook af sluiten. Misschien valt het niet tegen. Nou ja, leuk toch smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Carra vr 17 dec 2010 - 7:13

Gisteren nog. Ik heb een ticket geboekt naar Londen om daar oud en nieuw te vieren met een 'speciaal iemand'. Iedereen raadt het af en waarschuwt me voor de gevolgen. Maar ik heb het wel gedaan en heb er ontzettend veel zin in!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:21

Lagom schreef:Het hoeft geen gevolgen te hebben hoor maar ik denk dat dat wel gewenst is van de andere partij zeg maar. Tis te lang en ingewikkeld verhaal om zo even uit te leggen, sorry smile. Ik heb ermee ingestemd omdat ik nieuwsgierig ben maar daarna kan ik zelf gewoon nog steeds beslissen of ik er iets mee doe of niet en het lijkt me heel sterk dat ik er iets mee ga doen omdat ik geen vertrouwen heb in de situatie. Ik heb me namelijk al twee keer gestoot aan deze steen Wink.

Ik word wel nieuwschierig haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:23

Carra schreef:Gisteren nog. Ik heb een ticket geboekt naar Londen om daar oud en nieuw te vieren met een 'speciaal iemand'. Iedereen raadt het af en waarschuwt me voor de gevolgen. Maar ik heb het wel gedaan en heb er ontzettend veel zin in!

Wat zijn de gevolgen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:24

Ah nee!! Ik ben nu hartstikke nieuwsgierig maar ben te ziek om mee te gaan vanavond maar ik wil het weten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:32

_Donnaa schreef:
Storm schreef:GHB is echt zo'n fout spul...helemaal in combi met alcohol..
Dat is iedere drug bij verkeerd gebruik.

Buiten dat het gewoon heel slecht voor je lichaam is, kan je het gewoon 'goed' gebruiken..

Precies. Als je goed doseert en absoluut geen alcohol drinkt gaat het helemaal goed.

Degene die erover begon, had jij dat spul genomen toen je op een feest was waar je ouders ook waren?! uuups

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Makamba vr 17 dec 2010 - 7:49

Ja.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Carra vr 17 dec 2010 - 8:21

Lagom schreef:
Carra schreef:Gisteren nog. Ik heb een ticket geboekt naar Londen om daar oud en nieuw te vieren met een 'speciaal iemand'. Iedereen raadt het af en waarschuwt me voor de gevolgen. Maar ik heb het wel gedaan en heb er ontzettend veel zin in!

Wat zijn de gevolgen dan?

Een gebroken hart...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:27

Op het moment eigenlijk wel..

Ik ben bezig met een ontzettend leuke stageplaats, maar dat is op een redelijk afstand reistijd. (2 uur deur tot deur - enkele reis).. Mijn vriend hou wijzelijk zijn mond, hij weet dat ik dit heel graag wil en vind het ook een hele gave kans. Maar mijn vader die laat echt blijken dat het het maar niets vind, en dat ik maar lekker in de buurt moet werken..(Ik hoop toch dat je dit of dit of dit doet.. maar niet dat.. dat is zo ver..)

Net als dat ik zeg dat ik na mijn studie tijdelijk wil studeren in het buiteland, emigreren, reizen etc. Hij vind het allemaal niet nodig ofzo.. ik snap het niet zo goed.. Want hij moedigd ons juist wel aan om 40 uur per week te werken, omdat we nog jong zijn.. (bij we, heb ik het over mij en mijn vriend) Maar echte grote uitdagingen (dingen die ik als een uitdaging zie) vind hij allemaal niets, en ik krijg daardoor het gevoel alsof hij denkt dat ik het niet 'kan'.. iets wat mij juist weer meer uitdaagd om het wel te doen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  PluDan vr 17 dec 2010 - 8:33

Ja, dat heb ik wel eens gedaan. Ennn achteraf had ik toch beter naar hen kunnen luisteren.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 12:50

Ja dat heb ik wel eens gedaan, omdat ik behoorlijk eigenwijs kan zijn. Maar ik denk ook altijd heel goed na voordat ik iets doe, dus het is altijd goed uitgepakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 18:29

Twixx schreef:
_Donnaa schreef:
Storm schreef:GHB is echt zo'n fout spul...helemaal in combi met alcohol..
Dat is iedere drug bij verkeerd gebruik.

Buiten dat het gewoon heel slecht voor je lichaam is, kan je het gewoon 'goed' gebruiken..

Precies. Als je goed doseert en absoluut geen alcohol drinkt gaat het helemaal goed.

Degene die erover begon, had jij dat spul genomen toen je op een feest was waar je ouders ook waren?! uuups

Ik heb het gehad. Maar dan in combinatie met andere soorten drugs en alcohol. Leef nog steeds Very Happy Gelukkig! Ik heb het toen gehad bij een vriend thuis. Achteraf gezien ben ik echt héél link bezig geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Sneeuwwitje vr 17 dec 2010 - 21:31



Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt

Sneeuwwitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:47

Nu ik erover nadenk, is er nooit iets geweest wat iedereen mij afraadde. Wel dat de meningen verdeeld waren. Uiteindelijk doe ik eigenlijk altijd wat ik zelf wil en heb daar nooit echt spijt van gehad.

Oh wacht er schiet me iets te binnen, ja dat heb ik wel gehad en ja ik had moeten luisteren. Maar het was iets wat ik zelf moest meemaken en ook al was het niet verstandig ik heb er geen spijt van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  TGR vr 17 dec 2010 - 22:17

Eigenlijk niet. Ik doordenk mijn beslissingen altijd wel goed en houd zeker rekening met alle tips en adviezen die men eventueel geeft als ik twijfel.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Bliss vr 17 dec 2010 - 23:00

Ja hoor, dat heb ik wel eens gedaan. Ik vind het prima en ook wel fijn als mensen mij adviezen geven, maar meestal volg ik toch mijn gevoel en de ene keer pakt dat positief uit en de andere keer juist negatief.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Jeanette vr 17 dec 2010 - 23:22

Jaa, zo vaak. Neem liever een beslissing waar ik zelf volledig achter sta.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij weleens... - Pagina 2 Empty Re: Heb jij weleens...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum