Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan dit jurkje voor een bruiloft?

+7
Jezzie
Raindrop
Minx
Melis_je
TNMN
Mint
Antibes
11 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 4 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Bliss wo 20 jul 2011 - 9:15

Ok, dan moet jij me maar een keer irl vertellen welke kleuren ik wel en niet kan hebben Wink
Of we houden een kleurentypemeeting, waarbij Gloria pashmina's in alle kleuren meeneemt en ons aan de hand daarvan vertelt welke kleuren we beter wel en niet kunnen dragen! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 4 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 9:21

Jaaa! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 9:21

Bliss schreef:
Of we houden een kleurentypemeeting, waarbij Gloria pashmina's in alle kleuren meeneemt en ons aan de hand daarvan vertelt welke kleuren we beter wel en niet kunnen dragen! Very Happy

Geweldig idee Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 9:30

I'm in. Maarre, dan moet ik eerst nog een cursus volgen. En daar heb ik geen centjes voor Very Happy. Ik heb het echt puur zelf ontdekt dames, me er een beetje in verdiept, net als Sproet. Kunnen jullie ook!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:17

Leuk jurkje! Ik vind het wel kunnen voor een bruiloft, zeker als je het een beetje opleukt. Wat komt jou taille hier trouwens ontzettend goed tot z'n recht!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: