Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft!

+11
Melis_je
*Troela*
rapa nui
Anmy
Lonely Goatherd
Jeanette
Mamsie
Phileine
Arwyn
Guus
Aziraphale
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! Empty Help mij aan een jurkje voor een bruiloft!

Bericht  Aziraphale vr 24 aug 2012 - 3:46

In september heb ik een bruiloft van mijn neef. Ik ben nog hard op zoek naar een mooi jurkje, iemand zin om mee te denken?
Ik houd van classy, stoer, niet te kort, geen frutsels. Ik vind donkere kleuren zoals zwart, groen, paars en donkerblauw/koningsblauw mooi. Ik vind het leuk als de rug open is maar dat is geen must. Helemaal niet lastig dus nerd

Dit vind ik potentiële jurkjes:

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! M5921C015-502@1.1

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! F2121C01C-502@1.1

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! 4VI21C001-802@1.1

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! LM121C00Q-802@1.1

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! ZA821C02T-802@1.2

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! VE121C0A9-801@1.1

Met name door de achterkant:
Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! VE121C0A9-801@2.1

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! Empty Re: Help mij aan een jurkje voor een bruiloft!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 7:02

O, ik vind het allemaal mooie jurkjes, maar die laatste vind ik echt beeldschoon! als ik bh-loos door het leven kon zou ik hem direct aanschaffen. Ik denk dat hij jou prachtig zou staan.

Gast
Gast

Help mij aan een jurkje voor een bruiloft! Empty Re: Help mij aan een jurkje voor een bruiloft!

Bericht  Guus vr 24 aug 2012 - 7:09

Ooooh die laatste vind ik mooi! Ik heb iets met ruggen Wink

(wel echt een jurkje wat je voor een gelegenheid moet kopen anders hangt hij in m'n kast...)

Waar is hij van?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale vr 24 aug 2012 - 7:10

Die laatste vind ik ook het mooist, samen met de eerste. Ik ga ze denk ik beide bestellen als ze er morgenochtend tenminste in mijn maat zijn Wink
Die laatste is van Vero Moda Very, via Zalando! M'n vriend vindt die trouwens ook het mooist smile
Ik kan ook niet BH-loos maar ik denk dat ik wel van die kipfiletjes erbij kan dragen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 24 aug 2012 - 8:01

Volgens mij heb jij helemaal geen hulp nodig, haha.
Die laatste is mooi!!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Phileine vr 24 aug 2012 - 8:05

Voor een bruiloft vind ik de eerste heel erg mooi. De vierde lijkt mij leuk voor het dagelijks leven.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Aziraphale vr 24 aug 2012 - 8:13

Arwyn schreef:Volgens mij heb jij helemaal geen hulp nodig, haha.
Die laatste is mooi!!

Haha, nu nog hulp nodig om te kiezen dan smile Toen ik dit topic opende had ik nog 0,0 inspiratie!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 24 aug 2012 - 8:22

Ik vind de eerste, tweede en laatste het leukst.
Bestellen en showen, helpen we je dan met kiezen Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale vr 24 aug 2012 - 8:26

Arwyn schreef:Ik vind de eerste, tweede en laatste het leukst.
Bestellen en showen, helpen we je dan met kiezen Wink

Goed idee Wink Ik heb de eerste iig alvast besteld, die was er nog in m'n maat!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie vr 24 aug 2012 - 9:59

De laatste!!! Ooh hij is echt mooi!
(jammer dat hij best prijzig is anders kocht ik hem meteen)
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Jeanette vr 24 aug 2012 - 10:07

Die laatste is erg mooi inderdaad!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Lonely Goatherd vr 24 aug 2012 - 10:11

Ik vind de derde en de laatste erg gaaf!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Aziraphale vr 24 aug 2012 - 19:15

Ik duik zo m'n bed weer in maar ik heb het laatste jurkje besteld! In 2 maten donkerblauw en ook in het donkergroen (maar dan in 1 maat, vind het anders erg duur om voor bijna €300 aan spullen te moeten retourneren). Ben benieuwd! Tegen die tijd kom ik hier wel advies vragen. Goed idee, Arwyn Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale wo 29 aug 2012 - 9:14

Jurkje 1 en het laatste jurkje zijn allebei heel leuk smile Ik houd ze allebei. Even kijken wat ik doe met de bruiloft, welke ik dan aan doe. Of ik wissel af, 's middags in het gemeentehuis en 's avonds op het feest een andere.
Ik zal morgen even een foto plaatsen van jurkje 1. Toevallig heb ik ook pumps precies in die kleur van het blauw/paarse kanten bovenstukje.
Het laatste jurkje is echt heel gaaf. ik had donkerblauw en donkergroen besteld en heb gekozen voor de donkergroene, die past mooier bij m'n tatoeage en vind ik net iets minder 'zakelijk' qua kleur. Alleen moest ik dus een kleinere maat... :O Moet zelf duidelijk nog aan m'n nieuwe maat wennen, ik koop steeds te grote dingen online. Maar de donkergroene is nu dus onderweg in de goede maat!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 29 aug 2012 - 9:23

Klinkt goed, ben benieuwd naar de foto! smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale vr 31 aug 2012 - 5:22

Weg

Laatst aangepast door Aziraphale op vr 31 aug 2012 - 9:37; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 5:23

Allebei prachtig! Ik vind het niet ordinair, je hebt een mooie tattoo smile

Gast
Gast

Bericht  Anmy vr 31 aug 2012 - 5:26

Ik vind de eerste van de achterkant mooier en de tweede van de voorkant. Je hebt natuurlijk niks aan deze reactie Wink
Anmy
Anmy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 5:27

De tweede vind ik chiquer en mooier samen met jouw tatoeage.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 5:28

Anmy schreef:Ik vind de eerste van de achterkant mooier en de tweede van de voorkant. Je hebt natuurlijk niks aan deze reactie Wink

Eens, voor de foto's zou ik jurkje 2 doen (ik weet niet of er ook foto's worden gemaakt met de daggasten).

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 31 aug 2012 - 5:36

Bedankt voor de reacties smile Ik denk dat ik jurkje 2 dan overdag aan doe (met dus een bh eronder want nu vind ik het niet zo mooi) en jurkje 1 's avonds op het feest.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Guus vr 31 aug 2012 - 6:20

Jaa jurkje nummer 2 staat je absoluut het mooiste! Helemaal mooi ook met de kleuren van je tattoo en kan je je schoenen vast inlopen Wink

Ik vind nummer 1 minder mooi zitten en ik vind hem eigenlijk minder mooi dan verwacht! Ook omdat twee je tattoo 'ondersteunt' en een je tattoo 'onderbreekt' mocht je begrijpen wat k daarmee bedoel Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui vr 31 aug 2012 - 6:31

Ik vind jurkje 2 je van kleur wel erg mooi staan. Jurkje 1 past trouwens ook wel echt bij jou. Maar ben eigenlijk vooral jaloers op de familie Barbapapa in de kast Laughing
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Jeanette vr 31 aug 2012 - 6:34

Jurkje 2 staat je super! Ook erg mooi in combi met je tattoo overigens.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Aziraphale vr 31 aug 2012 - 6:39

Haha, ben sinds klein meisje al fan van Barbapapa smile Ik heb twee plankjes weten te veroveren in de kast, m'n vriend vindt de roze B namelijk minder leuk :nopompom:

Goochempie, ik snap wat je bedoelt! Maar op de foto komt jurkje 1 niet zo goed tot z'n recht. Ik vroeg net aan m'n (kritische) vriend of ik jurkje 1 niet beter terug kon sturen, nadat ik hier de foto's weer bekeek, en hij was helemaal verontwaardigd. Ik houd 'm dus maar en moet stoppen met twijfelen Wink Jurkje 1 is in het echt mooier dan op deze foto's. Hij is diep donkergroen, dat zie je hier al amper, en het is een mooie, dikke stof. De achterkant moet ik even strijken, scheelt ook. Oh en een string aan scheelt ook een heel stuk Yes.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: