Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan dit jurkje voor een bruiloft?

+7
Jezzie
Raindrop
Minx
Melis_je
TNMN
Mint
Antibes
11 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:37

Ik vind het een leuk jurkje, maar vind het een beetje 'hard' maken.
Mooie vrouw ben je zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 7:38

Haha, nee, wel een foto van mij en mijn zus (zelfde haar/huidskleur) waar zij een rode jas aan heeft, maar daar houdt het mee op! =D
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:39

Antibes schreef:Qua kleuren die me vaak juist leuk zijn, zou ik denken zomertype juist... Oefff, dis te ingewikkeld voor mij hoor!
Heb je ook geen close-upfoto van je gezicht? Dan kan ik je kleuren beter zien.

Even voor de duidelijkheid: bij kleurentesten gaat het om welke kleding jij nú vaak draagt of waar je je nú prettig bij voelt. Het gaat erom welke kleuren je beste kenmerken naar voren halen. In mijn geval: als ik bruin, beige of oranje aantrek, zie je ineens al mijn vlekjes, puistjes en rimpels. Trek ik zwart met wit aan, dan knallen mijn ogen en mond eruit van de helderheid. Dus jij kunt rood heel mooi bij jezelf vinden en lichte kleuren je flets maken, er bestaat een grote kans dat het andersom werkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 7:41

smile


Laatst aangepast door Antibes op wo 20 jul 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:42

Euuh bedoel je niet juist het gaat er NIET om wat je nu draagt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:42

Gloria schreef:
Powerbabe schreef:
Gloria schreef:Trek eens iets roods aan en maak een foto. Ahh please smile. Online amateur-kleurentest!
Mag ik ook mee doen? Very Happy
Ja hoor, maar van jou weten we het eigenlijk al. Al Antibes geen bezwaar heeft tegen het sharen van haar thunder: plaats eens een close-upfoto van je gezicht? Of maak een nieuw kleurenanalysetopic aan Very Happy.

Haha, ga ik doen! Ja weten we het van mij al??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 7:42

Gloria schreef:
Antibes schreef:Qua kleuren die me vaak juist leuk zijn, zou ik denken zomertype juist... Oefff, dis te ingewikkeld voor mij hoor!
Heb je ook geen close-upfoto van je gezicht? Dan kan ik je kleuren beter zien.

Even voor de duidelijkheid: bij kleurentesten gaat het om welke kleding jij nú vaak draagt of waar je je nú prettig bij voelt. Het gaat erom welke kleuren je beste kenmerken naar voren halen. In mijn geval: als ik bruin, beige of oranje aantrek, zie je ineens al mijn vlekjes, puistjes en rimpels. Trek ik zwart met wit aan, dan knallen mijn ogen en mond eruit van de helderheid. Dus jij kunt rood heel mooi bij jezelf vinden en lichte kleuren je flets maken, er bestaat een grote kans dat het andersom werkt.

Ja ik snap het hoor! Maar er moet natuurlijk wel een middenweg in zitten, jij kunt me vertellen dat zalmroze me mooi staat.. Als ik me dan een flets varkentje voel, wordt het hem natuurlijk niet! =D
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 7:46



Bewust daglichtfoto's trouwens, neem aan dat dat het beste licht is?


Laatst aangepast door Antibes op wo 20 jul 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:47

Kíjk dan hoe goed oranje je staat!!! Wauw! Ooo, jij en je zus moeten echt nooit meer zwart dragen. Anyway, je bent geen herfst- of wintertype, dat is nu wel duidelijk. Ik twijfel nu tussen zomer- en lentetype. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 7:47

Zwart-wit, zwart, zwart, donkergroen, zwart.. Hmm, ik zie een patroon.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 7:48

Gloria schreef:Kíjk dan hoe goed oranje je staat!!! Wauw! Ooo, jij en je zus moeten echt nooit meer zwart dragen. Anyway, je bent geen herfst- of wintertype, dat is nu wel duidelijk. Ik twijfel nu tussen zomer- en lentetype. scratch

Daar ben ik wel ook als enige opgemaakt hè.. Dus gelukkig maar dat je die het mooist vindt.. nerd En tussen die twee twijfelde ik zelf ook, haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  mzcharlotte wo 20 jul 2011 - 7:51

Valt hier even een gigantisch kwartje... :shock:
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:52

Antibes schreef:Ja ik snap het hoor! Maar er moet natuurlijk wel een middenweg in zitten, jij kunt me vertellen dat zalmroze me mooi staat.. Als ik me dan een flets varkentje voel, wordt het hem natuurlijk niet! =D
Hè, had ik nu maar mijn kleurenanalysediploma, dan zou je wel moeten :P. Ik vind het erg moeilijk om het bij je te bepalen. Kleuranalisten nemen er dan ook ruim de tijd voor en komen dan tot een weloverwogen beslissing. Dit is gewoon natte vingerwerk van mij.

Met dat oranje keek ik niet naar je make-up. Maar het haalt gewoon de goede kanten van je uiterlijk naar voren. Zwart moet je echt niet meer zo vaak doen, daar verdwijn je gewoon in... Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:52

zegmaar_ schreef:Valt hier even een gigantisch kwartje... :shock:
Welke dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 7:52

zegmaar_ schreef:Valt hier even een gigantisch kwartje... :shock:

Hahaha, haaaaaaaiii... Guess who's back! nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 7:53

Gloria schreef:
zegmaar_ schreef:Valt hier even een gigantisch kwartje... :shock:
Welke dan?

Ik néém aan een identiteitskwartje!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  mzcharlotte wo 20 jul 2011 - 7:53

Antibes schreef:
Gloria schreef:
zegmaar_ schreef:Valt hier even een gigantisch kwartje... :shock:
Welke dan?

Ik néém aan een identiteitskwartje!

Yup! En ik dacht afgelopen week nog aan je, vroeg me af hoe het ging met je. Al die tijd... :shock:
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 8:00

Gloria schreef:
Antibes schreef:Ja ik snap het hoor! Maar er moet natuurlijk wel een middenweg in zitten, jij kunt me vertellen dat zalmroze me mooi staat.. Als ik me dan een flets varkentje voel, wordt het hem natuurlijk niet! =D
Hè, had ik nu maar mijn kleurenanalysediploma, dan zou je wel moeten :P. Ik vind het erg moeilijk om het bij je te bepalen. Kleuranalisten nemen er dan ook ruim de tijd voor en komen dan tot een weloverwogen beslissing. Dit is gewoon natte vingerwerk van mij.

Met dat oranje keek ik niet naar je make-up. Maar het haalt gewoon de goede kanten van je uiterlijk naar voren. Zwart moet je echt niet meer zo vaak doen, daar verdwijn je gewoon in... Neutral

Haha, dat snap ik hoor.. En deze kleuren?


Laatst aangepast door Antibes op wo 20 jul 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Antibes wo 20 jul 2011 - 8:02

zegmaar_ schreef:
Antibes schreef:
Gloria schreef:
zegmaar_ schreef:Valt hier even een gigantisch kwartje... :shock:
Welke dan?

Ik néém aan een identiteitskwartje!

Yup! En ik dacht afgelopen week nog aan je, vroeg me af hoe het ging met je. Al die tijd... :shock:

Ut gaat goed hoor! =D Had ik jou niet op FB dan? Dat dacht ik eigenlijk.. Edit: hmm, nee ik heb Susan op facebook natuurlijk!!! Dommm
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Bliss wo 20 jul 2011 - 8:07

Ik vind dat van die kleuren een beetje bullshit altijd Embarassed Ook geen idee welk type ik ben, want bij alle types klopt er iets niet voor mij. Daarbij zou alleen het wintertype zwart kunnen dragen. Ik vind zwart eigenlijk iedereen wel staan altijd en zelf draag ik ook bijna altijd zwart. Bij mezelf vind ik beige en geel niet zo mooi, omdat ik blond ben en dat te veel op mn haarkleur lijkt, maar verder draag ik gewoon kleuren die ik mooi vind (áls ik al iets met kleur draag dus) en ga ik niet eerst checken of ze bij mij passen.

En Antibes, ik vind dat jurkje je prima staan en kan ook goed voor een bruiloft (al heb ik geen verstand van bruiloften, want er gaat nooit eens iemand trouwen die ik ken laughcry )!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:18

Dat knalroze en die blauw daarboven zijn 'm echt niet. Je huid lijkt er zo roze als een varkentje. Het verschil zie je met die foto waar je bruin draagt. Daar wordt je huid ineens perzikkleurig van en verdwijnen alle oneffenheden. Dat is dus het effect van goede kleuren. Heb je kleurenwaaiers als opgezocht?

Ik heb trouwens net een prachtige site ontdekt, die ook de overlapping tussen types erkent. Hier de kleuren voor het warme type (mix van lente en herfst):
Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Acc-warm

En dit is het lichte type (mix van lente en zomer): Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Acc-pag-licht

Misschien kun je er eens mee aan de slag gaan? Ga in kamer, verlicht door helder daglicht, voor de spiegel staan en houd bepaalde kleuren om je gezicht. Welke kleuren zorgen ervoor dat je ogen oplichten, je huid egaler lijkt, je haar glanzender? En bij welke kleuren worden je ogen flets, je haar dof en zie je ineens de oneffenheden in je huid? Zo kun je het zelf leren bepalen (en hoef je geen 125 euro voor een kleurenconsulente te betalen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:19

Bliss schreef:Ik vind dat van die kleuren een beetje bullshit altijd Embarassed Ook geen idee welk type ik ben, want bij alle types klopt er iets niet voor mij. Daarbij zou alleen het wintertype zwart kunnen dragen. Ik vind zwart eigenlijk iedereen wel staan altijd en zelf draag ik ook bijna altijd zwart. Bij mezelf vind ik beige en geel niet zo mooi, omdat ik blond ben en dat te veel op mn haarkleur lijkt, maar verder draag ik gewoon kleuren die ik mooi vind (áls ik al iets met kleur draag dus) en ga ik niet eerst checken of ze bij mij passen.
Moet je ook vooral doen als het je niets uitmaakt. No problem smile. Maar sommige mensen vinden het wel prettig om het uit te zoeken. En ik moet zeggen, het maakt shoppen een stúk makkelijker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:54

Gloria schreef:
Bliss schreef:Ik vind dat van die kleuren een beetje bullshit altijd Embarassed Ook geen idee welk type ik ben, want bij alle types klopt er iets niet voor mij. Daarbij zou alleen het wintertype zwart kunnen dragen. Ik vind zwart eigenlijk iedereen wel staan altijd en zelf draag ik ook bijna altijd zwart. Bij mezelf vind ik beige en geel niet zo mooi, omdat ik blond ben en dat te veel op mn haarkleur lijkt, maar verder draag ik gewoon kleuren die ik mooi vind (áls ik al iets met kleur draag dus) en ga ik niet eerst checken of ze bij mij passen.
Moet je ook vooral doen als het je niets uitmaakt. No problem smile. Maar sommige mensen vinden het wel prettig om het uit te zoeken. En ik moet zeggen, het maakt shoppen een stúk makkelijker!

Ik vind er ook wel iets in zitten. Ik zie gewoon dat bij bepaalde kleuren mijn gezicht veel meer spreekt dan bij andere. Als ik moet kiezen tussen zwart of bruin, dan zie ik gewoon dat bruin beter bij me 'past' dan zwart. Mijn huid steekt er veel minder bij af en oogt dus egaler.

Maar je bent natuurlijk niet verplicht om je er aan te houden :-).

Edit: Antibes ik vind je een hele mooie meid! En ik vind dat je jurk best kan. Zoals al eerder is gezegd, leuk het op met sieraden, een bloem in je haar en je bent er klaar voor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Bliss wo 20 jul 2011 - 8:57

Ja maar wat is er dan mis mee als je huid afsteekt bij een kleur? Ik hou van zwart en felle kleuren en wil juist dat het afsteekt, zodat ik niet één beige massa ben Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 9:10

Bliss schreef:Ja maar wat is er dan mis mee als je huid afsteekt bij een kleur? Ik hou van zwart en felle kleuren en wil juist dat het afsteekt, zodat ik niet één beige massa ben Wink

Haha, ja het mag wel afsteken maar als je een verkeerde kleur draagt heb je bijvoorbeeld kans dat je wallen wat meer geaccentueerd worden en dat je pukkels beter zichtbaar zijn. Je hoeft niet dezelfde kleur als je huid te dragen natuurlijk smile , maar kleuren met een ondertoon die bij je huid passen, kunnen je huid meer ophalen waardoor oneffenheden van de huid wat meer wegvallen. Heeft je huid een koele kleurtoon, kun je ook beter koele kleuren dragen. En dat kunnen dan nog gewoon kleuren zijn (dus geen beige gevallen :-) ).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit jurkje voor een bruiloft? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum