Haar lang laten groeien
+19
luenca
Zwerver
Raindrop
Guus
girli
SoGood
sanne-84
Rovine
Arwyn
loura
Pussycat
minoessepoes
Rush
Antibes
_Femme
Ella
marjoleinnn
Zininzon
PluDan
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Haar lang laten groeien
Ik heb deze keer te lang gewacht met naar de kapper gaan, mijn punten waren toen zo droog en beschadigd dat er echt een flink stuk af moest. Het is nog steeds wel lang, maar niet meer zo heerlijk lang als het was. Dus nu moet het weer groeien. Ik weet wel dat ik mijn haar nu beter ga verzorgen en dat ik sneller naar de kapper ga als het gaat klitten onderin en dan echt alleen maar de puntjes er af, dus 1,5 a 2 centimeter.
Weet iemand nog een fijn haarmasker?
Weet iemand nog een fijn haarmasker?
Gast- Gast
Ik doe altijd cremespoeling in de punten en dit laat ik dan zitten...Werkt echt super!
Gast- Gast
Ik heb bij de kapper een tijd terug een pot van Goldwell meegenomen.
Je kunt dit gewoon als conditioner aanbrengen en snel weer uitspoelen of 5 minuten met een warme handdoek bedekken, dan is het echt een masker. Ik vind het super!
Je kunt dit gewoon als conditioner aanbrengen en snel weer uitspoelen of 5 minuten met een warme handdoek bedekken, dan is het echt een masker. Ik vind het super!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik doe altijd cremespoeling in de punten en dit laat ik dan zitten...Werkt echt super!
Je laat het zitten, als in je spoelt het nooit uit? Dat schijnt toch slecht voor je haar te zijn?
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik heb bij de kapper een tijd terug een pot van Goldwell meegenomen.
ah top, er zit bij mij op de hoek een kappersgroothandel waar je als particulier ook mag kopen dus ik ga wel even snuffelen daar. Ze hebben daar echt alles wat je maar kunt bedenken, zo cool!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:_Leaf_ schreef:Ik doe altijd cremespoeling in de punten en dit laat ik dan zitten...Werkt echt super!
Je laat het zitten, als in je spoelt het nooit uit? Dat schijnt toch slecht voor je haar te zijn?
Ik spoel het niet uit nee...Geen idee of het slecht is? Mijn gespleten en dode punten zijn er heel erg door verminderd aangezien ik maar 1 keer per jaar puntjes hoef te laten knippen...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Powerbabe schreef:_Leaf_ schreef:Ik doe altijd cremespoeling in de punten en dit laat ik dan zitten...Werkt echt super!
Ik spoel het niet uit nee...Geen idee of het slecht is? Mijn gespleten en dode punten zijn er heel erg door verminderd aangezien ik maar 1 keer per jaar puntjes hoef te laten knippen...
Oke! Nou dat is het proberen waard! Krijg je geen vette punten dan of plakkerig? En hoeveel doe je dan? Want ik gebruik altijd veel meer cremespoeling dan shampoo omdat ik gewoon een lekkere dikke laag over mijn hele haar wil hebben.
Gast- Gast
Nee, geen vette punten en ook niet plakkerig! Ik heb natuurlijk heel lang haar dus ik smeer het goed in, met een lekkere dikke klodder haha. Ik was altijd eerst mijn haar en daarna de rest, dus er loopt ook altijd wel weer wat uit bij mij.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Nee, geen vette punten en ook niet plakkerig! Ik heb natuurlijk heel lang haar dus ik smeer het goed in, met een lekkere dikke klodder haha. Ik was altijd eerst mijn haar en daarna de rest, dus er loopt ook altijd wel weer wat uit bij mij.
Hoe vaak was jij je haar dan?
Goed om te weten dat het een fabeltje is om zo vaak naar de kapper te moeten.
Tis trouwens ook niet logisch om zo vaak te gaan want dan knip je het idd er weer af.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PluDan schreef:_Leaf_ schreef:Nee, geen vette punten en ook niet plakkerig! Ik heb natuurlijk heel lang haar dus ik smeer het goed in, met een lekkere dikke klodder haha. Ik was altijd eerst mijn haar en daarna de rest, dus er loopt ook altijd wel weer wat uit bij mij.
Hoe vaak was jij je haar dan?
Goed om te weten dat het een fabeltje is om zo vaak naar de kapper te moeten.
Tis trouwens ook niet logisch om zo vaak te gaan want dan knip je het idd er weer af.
Om de dag, soms om de 2 dagen...Ik doe altijd alleen de punten he, dus niet mijn hoofdhuid.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:hmm ik was mijn haar trouwens maar 2x in de week.
+1
En het is best mooi al zeg ik het zelf
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was mijn haar altijd vóór het echt vet wordt...Ik heb echt een tic wat dat betreft. Als ik ook maar dénk dat het vet is, dan is meteen mijn hele dag verpest. Dan verbeeld ik me een trekkende/jeukerige hoofdhuid en IEUW...
Laatst had ik het even niet gewassen omdat ik niet lekker was en s avonds pas ging douchen, ik wou niet met nat haar mijn bed in. Dus de volgende ochtend gedaan...Nou ben de halve nacht wakker geweest van het vieze gevoel op mijn hoofd, haha.
Wat een aansteller ben ik ook Laten hechten zonder verdoving dat doe ik wel, maar vet haar....gruwel!
Laatst had ik het even niet gewassen omdat ik niet lekker was en s avonds pas ging douchen, ik wou niet met nat haar mijn bed in. Dus de volgende ochtend gedaan...Nou ben de halve nacht wakker geweest van het vieze gevoel op mijn hoofd, haha.
Wat een aansteller ben ik ook Laten hechten zonder verdoving dat doe ik wel, maar vet haar....gruwel!
Gast- Gast
Haha! Maar mijn haar wordt ook nooit echt vet eigenlijk, ik was het alleen maar omdat het "moet" en omdat het zo lekker is nat, gewassen haar.. Denk dat je haar er ook aan went als het vaak gewassen wordt.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Jij hebt heel mooi haar! Vooral de kleur is prachtig!
Haha ik heb een hekel aan m'n haar wassen, het droogt ook zo langzaam (zelfs de kapper viel het op bij het droogfohnen) misschien heeft dat er ook mee te maken
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik wil mijn haar ook lang laten groeien. Voorheen ging ik ook om de 6 a 8 weken maar mijn haar leek alleen maar korter te worden ipv langer.
Nu ben ik al iets langer niet geweest en nu is het al een stukje langer. Veel mooier dit
Nu ben ik al iets langer niet geweest en nu is het al een stukje langer. Veel mooier dit
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Goochempie schreef:Powerbabe schreef:Jij hebt heel mooi haar! Vooral de kleur is prachtig!
Haha ik heb een hekel aan m'n haar wassen, het droogt ook zo langzaam (zelfs de kapper viel het op bij het droogfohnen) misschien heeft dat er ook mee te maken
Dat heb ik ook! haha. Ze staan altijd 20 minuten te fohen voordat het een beetje opgedroogt is.. Ik haat ook echt haren wassen.. Zo ontzettend zwaar, en als ik het fohn een grote pluis bol.. Maarja als ik het laat drogen aan de lucht krijg ik een geirriteerde hoofdhuid omdat het zeg maar gaat euhh tja condenseren ofzo
Ik ben nog steeds opzoek naar de perfecte shampoo trouwens.. is echt een hele zoektocht
Gast- Gast
Een vriendin van mij gebruikt dit, en haar haren groeien daar echt beter van.
Ik heb het ook een tijde gebruikt en vind het lekker spul, alleen mijn haar groeit al veel te snel
Ik wil het de laatste tijd juist een beetje kort houden..
Ik heb het ook een tijde gebruikt en vind het lekker spul, alleen mijn haar groeit al veel te snel
Laatst aangepast door Smikkell op do 21 jul 2011 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben ook bezig met mijn haar laten groeien, nou het zit echt nergens naar, maar goed kan nu bijna een mini staartje in!! Hahaha.
Ik ga om de 3 maand even heen. Ik laat vooral de voorkant dan wat opleuken zodat ik niet constant het zelfde heb. Dan ben ik er heel snel weer flauw van
Ik ga om de 3 maand even heen. Ik laat vooral de voorkant dan wat opleuken zodat ik niet constant het zelfde heb. Dan ben ik er heel snel weer flauw van
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ja mochten ze willen die kapsters elke 6 weken...nou dacht het niet. ik kan maar 1 ding zeggen, goeie verzorging is het belangrijkst. ik laat mijn haar ook groeien, ik ga 1 keer per jaar naar de kapper, er gaat dan hooguit 1 cm vanaf, de kapsters geven me zelfs complimenten. ik laat geen cremespoeling in mn haar zitten, maar was het 3 4 keer per week, zo nu en dan een masker en ik gebruik serum. mijn haar was eerst tot op me schouders en nu tot de helft van me rug in 1 jaar tijd
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Smikkell schreef:Een vriendin van mij gebruikt dit, en haar haren groeien daar echt beter van.
Kun je dat in een afroshop kopen ofzo? En hoe gebruik je het?
Gast- Gast
Daar ben ik ook benieuwd naar.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ow, ik zie dat het plaatje wel heel erg groot is.
Ik kocht het bij de toko!
Edit: ik smeerde mijn haar er mee in, half uurtje voor het douchen. Je kunt er ook mee slapen, maar ik vind dat mijn bed dan zo gaat stinken
Ik kocht het bij de toko!
Edit: ik smeerde mijn haar er mee in, half uurtje voor het douchen. Je kunt er ook mee slapen, maar ik vind dat mijn bed dan zo gaat stinken
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Haar laten groeien / kapper
» Haar terug laten groeien
» haartjes laten groeien of knippen?
» Lang haar of kort haar?
» Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?
» Haar terug laten groeien
» haartjes laten groeien of knippen?
» Lang haar of kort haar?
» Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: