Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

+44
Oasis
Flower_L
PiP
Bruintje Beer
Eris
CCC
Pussycat
Mida4you
Silver
Mamasapje
Mamsie
Pien
Zwerver
Mon Amour
Flinder
Ugly Betty
Bimbam
sanne-84
blondje1313
Moonlight
Joli86
Caramba
TNMN
Flip Fluitketel
Susan
Fearie
SuperGrover
Effie_O
BJA
Kabouter
Zininzon
Zonnetje
Shy
Tullow
patjuhhh
Roxi3
duckie
M-G
Guus
pitbullgup
Raindrop
Angela_1986
Macelka
Rush
48 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  TNMN wo 20 jul 2011 - 8:15

Om de dag of 1x in de 3 dagen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Caramba wo 20 jul 2011 - 8:22

1 keer in de 2 dagen gaat hij aan.
Niet alle pannen kunnen er in, past ook niet, maar wil ik ook niet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:28

Hier staat hij ongeveer 2 a 3 keer per week aan. De pannen wassen we wel (bijna) elke dag af, voor de rest gaat vrijwel alles erin, maar met 2 personen heb je per dag niet zoveel afwas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Joli86 wo 20 jul 2011 - 9:23

Snowflake schreef:Om de 2 a 3 dagen. Wij kunnen echt niet meer zonder haha.

+1
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Moonlight wo 20 jul 2011 - 10:03

Iedere dag? :shock: wow das een beetje teveel van het goede haha. Hier om de 3 dagen denk ik. Soms 4. Pannen was ik gewoon af want die heb ik de volgende dag gewoon weer nodig. 1 Of 2 pannen afwassen overleef ik wel, voor de rest heb ik ook een gruwelijke hekel aan afwassen Mad
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  blondje1313 wo 20 jul 2011 - 18:45

Als ik met meerdere pannen gekookt heb moet de vaatwasser meteen aan, anders meestal om de dag (kook ook vaak in één wok ofzo).
Ik was niets meer met de hand af en spoel ook niets voor, we hebben niet voor niets een vaatwasser!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 23:15

4 keer per week meestal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  sanne-84 wo 20 jul 2011 - 23:18

om de 2-3 dagen.
ook wel erg afhankelijk van wat ik kook en of ik late diensten heb (en dus nie hoef te koken)
maar mocht ik iedere dag koken dan gaat ie echt niet iedere dag aan, dan zit ie nog niet vol hoor!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Bimbam wo 20 jul 2011 - 23:33

Wij hebben geen vaatwasser, helaas... Ik mis hem wel, ik heb echt een hekel aan afwassen. Ik zeg ook altijd dat als we gaan verhuizen, dat er een vaatwasser in dat huis moet zitten laughcry
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Ugly Betty wo 20 jul 2011 - 23:41

1x per 2-3 dagen ongeveer. Afhankelijk van hoeveel pannen ik heb gebruikt.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Flinder do 21 jul 2011 - 6:04

Elke dag! Dat is mijn beste aankoop van 2010! Ik heb een jaar of zes moeten afwassen (studentenhuis en later samenwonen en toen hadden we nog geen vaatwasser). Toen toch overgehaald door zusje en nu kunnen mijn vriend en ik de vaatwasmachine echt niet meer missen!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Mon Amour do 21 jul 2011 - 6:33

nooit, heb er geen

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:52

1x per week en als ik een week niet gekookt heb en dus buiten de deur heb gegeten, dan wanneer de borden en het bestek op is. Embarassed Het is ook zo'n moeite om even een bordje, bestek en een glas af te wassen met de hand. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Zwerver do 21 jul 2011 - 9:53

Om de dag.

Wij hebben sinds kort een MINI vaatwasser. Hahaha. Ook voor ons was dat onze beste aankoop van het jaar!!!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Pien do 21 jul 2011 - 10:11

om de dag en soms om de 2 dagen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 10:14

Dagelijks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Mamsie do 21 jul 2011 - 10:36

Had ik die maar!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Mamasapje do 21 jul 2011 - 12:16

Minimaal 1 x per dag . Wij doen er ook alles in, spullen die niet in de vaatwasser kunnen kopen we niet Wink. ( Nou ja, op de Rituals theekopjes na.. die was ik met liefde met de hand af;).

Wij hebben trouwens dan weer geen droger... die mis ik altijd zo in de winter met een gezin van 5! Wink Al die was uitgestald door het hele huis.. altijd zo'n rommeltje... Dat is na onze verhuizing spaarproject nr 1!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Silver do 21 jul 2011 - 12:28

1x per 2 dagen, we zijn dan ook maar met z'n 2 smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Mida4you do 21 jul 2011 - 18:16

Punk'd schreef:Wij hebben geen vaatwasser en ik kan er elke dag wel om janken Cry

Ik ook, ik wil alles wel doen maar aan afwassen heb ik echt een hekel.......!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:08

Elke dag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Pussycat do 21 jul 2011 - 20:09

Ik denk om de 2 dagen ongeveer net hoeveel zin we hebben om de pannen af te wassen Very Happy
Maar als ik de pannen er in doe dan heb ik de volgende dag geen pannen haha. Nou ja die heb ik wel, maar die zijn dan weer groter en dus onhandiger. Ik heb mijn favouriete aardappel en groentepannen nerd
Dus die was ik vaak wel met de hand af voor de volgende dag. En dan kom je op de om de 2 dagen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:14

Mamasapje schreef:Minimaal 1 x per dag . Wij doen er ook alles in, spullen die niet in de vaatwasser kunnen kopen we niet Wink. ( Nou ja, op de Rituals theekopjes na.. die was ik met liefde met de hand af;).

Wij hebben trouwens dan weer geen droger... die mis ik altijd zo in de winter met een gezin van 5! Wink Al die was uitgestald door het hele huis.. altijd zo'n rommeltje... Dat is na onze verhuizing spaarproject nr 1!

Ja, een droger hebben wij nu ook, het ging gewoon niet meer zonder, en ik moet zeggen, die wil ik ook absoluut niet meer missen! Ik gooi er de handdoeken, luiers enz. in, en vouw dat daarna meteen weer op, scheelt een hoop rommel in mijn huis. De kleding doe ik er nooit in. Maar verder, wat er in kan, gaat er in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 0:39

Om de dag. We zijn met zijn tweetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  CCC za 23 jul 2011 - 0:42

Om de dag denk ik... Wij zijn met z'n tweetjes, wel probeer ik alle pannen en grote dingen met de hand af te wassen... Scheelt weer ruimte...

Soms ook wel vaker hoor, als ik veel bak (cupcakes) zet ik hem sneller aan omdat de vaatwasser dan ook sneller vol is natuurlijk...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum