Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

+44
Oasis
Flower_L
PiP
Bruintje Beer
Eris
CCC
Pussycat
Mida4you
Silver
Mamasapje
Mamsie
Pien
Zwerver
Mon Amour
Flinder
Ugly Betty
Bimbam
sanne-84
blondje1313
Moonlight
Joli86
Caramba
TNMN
Flip Fluitketel
Susan
Fearie
SuperGrover
Effie_O
BJA
Kabouter
Zininzon
Zonnetje
Shy
Tullow
patjuhhh
Roxi3
duckie
M-G
Guus
pitbullgup
Raindrop
Angela_1986
Macelka
Rush
48 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:04

Elke dag, hooguit 1,5 dag. Ik stop er ook alles in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  patjuhhh wo 20 jul 2011 - 4:05

Ligt eraan. De ene keer heb ik avonddienst en gaat de vaatwasser die dag niet aan en soms een hele week elke dag.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Tullow wo 20 jul 2011 - 4:06

Die van ons gaat ook elke dag wel aan. Soms ook als er bijna alleen glazen in zitten en ik heb schone nodig. Embarassed
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 4:33

Punk'd schreef:
Rush schreef:Mijn vriend wast met de hand af, terwijl hij een vaatwasser heeft, dus ik zeg maar niks. silent

Wil hij hem niet aan mijn verkopen :P
Nee, want ik moet er wel gebruik van maken als hij er niet is :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:35

Om de dag of elke dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:35

6 van de 7 dagen staat de vaatwasser aan laughcry I I love you mijn vaatwasser.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:37

Ik sluit me helemaal aan bij Punk'd. Ook hier geen ruimte en prioriteit ligt bij een droger.
Dat afspoelen herken ik ook, al pakken wij ook gerust schone borden, met een gigantische berg vaat als gevolg laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Shy wo 20 jul 2011 - 4:38

Ik denk om de dag ofzo Rolling Eyes
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 4:39

Oh, wij hebben geen droger. Wasrekjes it is! :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:41

Rush schreef:Oh, wij hebben geen droger. Wasrekjes it is! :P

Wij hebben wel een droger, maar ik heb alsnog steeds een wasrek staan want echt niet alles kan veilig in de droger laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:43

Wij hebben geen vaatwasser meer. Moeders vond afwassen met de hand blijkbaar toch leuker. Kan je het je voorstellen. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Zonnetje wo 20 jul 2011 - 4:51

Vergeet-me-nietje schreef:Wij hebben er geen en ik mis 'm ook niet echt. Zo'n ramp is afwassen niet. Maar goed, ik heb nog nooit de luxe van een vaatwasser gehad, dus wie weet als we onze keuken vervangen en er een in zetten (dat doen we sowieso), dat ik hem daarna echt niet meer wil missen.

+1
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Zininzon wo 20 jul 2011 - 5:07

Om de dag (ik ben alleen)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Kabouter wo 20 jul 2011 - 5:17

Wij hebben geen vaatwasser..en ik mis hem heel erg eigenlijk!

Ow en een droger hebben we ook niet, maar die mis ik niet. Nooit gehad zo'n ding..laat het maar lekker aan de buitenlucht drogen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:23

Ligt er aan welke pannen we gebruiken, want ik doe niet alles in de vaatwasser. Maar gemiddeld zo'n 2 x in de week denk ik? Vaak was ik de pannen ff af met de hand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  BJA wo 20 jul 2011 - 5:32

2 keer per week. (1 persoons huishouden)
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Effie_O wo 20 jul 2011 - 5:33

Vrijwel dagelijks: we hebben een kleine, smalle uitvoering en zijn met z'n tweeën.

Ben de vorige eigenaar van ons huis nog steeds dankbaar voor het inbouwen van de vaatwasser. Voordat mijn vriend en ik gingen samenwonen was ik er bijna 'op tegen', afwassen kan ook met de hand. We zouden dan ook geen vaatwasser gaan kopen. Maar ja, dan zit er toch al een in de keuken....nu vind ik het heerlijk! Very Happy
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  SuperGrover wo 20 jul 2011 - 5:36

Ik gebruik de vaatwasser op dit moment van maandag t/m zaterdag, op mijn werk. Maar thuis hebben we er geen, en dat mis ik ook niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:06

Wij hebben wel een droger.
Maar het enige daat ik daarin doe is ondergoed en sokken omdat ik geen zin heb om dat allemaal apart op te moeten hangen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:11

Wij zetten 'm om de dag ongeveer aan denk ik smile en wij zijn met 3 personen. De pannen doe ik altijd met de hand afwassen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Fearie wo 20 jul 2011 - 6:13

1x in de 2 á 3 dagen. Sommige pannen was ik met de hand af, vind het onzin om hem half leeg aan te zetten smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:21

Ik heb geen vaatwasser en dat boeit me echt helemaal niets. Ik was het meeste al af tijdens het koken en de rest gewoon na het eten, vind het altijd wel gezellig. Gewoon met iedereen die meegegeten heeft in de keuken, sigaretje, koffie, muziek en afwassen maar. Al ben ik eigenlijk altijd degene die kookt dus ik ben eigenlijk altijd degene die een sigaret rookt en in het kozijn zit hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:43

Hier gaat ie elke dag wel een keer aan. We hebben 'm net weer laten maken. 2 weken terug was hij er mee gestopt, en de monteur is toen de volgende dag langs geweest. Helaas begaf hij het toen weer, en moesten we 2 weken wachten voor er weer iemand kon komen.
Ik heb dat ding echt ontzettend gemist die weken! Ik kan er dan ook absoluut niet tegen als er vaat op het aanrecht of in de wasbak staat, dus ik was de hele tijd aan het afwassen.
Nu dus heerlijk weer met de vaatwasser.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 7:47

Iedere dag, ik zet er ook echt alles in. Wij hebben in de keuken een kleine boiler, dus je kunt daar geen hele afwas doen, na twee borden is het warme water op. Het warme water in de keuken is meer voor je handen of om even snel iets kleins af te wassen. Het water in de badkamer komt uit de combiketel, dus daar hebben we wel onbeperkt warm water.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Flip Fluitketel wo 20 jul 2011 - 8:11

Om de dag, soms elke dag.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum