tuigje in de kinderstoel
+7
Liadan
Parisienne
Coccinelle
Teddyaapje
Printje
pantuf
duckie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
tuigje in de kinderstoel
we hebben een stokke kinderstoel en ik zit te denken om er nu een tuigje in te kopen aangezien ons dametje de hele tijd alle kanten op gaat, zich afzet aan de onderste plank en niet echt rustig blijft zitten. hebben jullie ook een tuigje in de kinderstoel of niet? vind het ook nog wel een beetje een eng idee zon tuigje....
past er ook een tuigje van een ander merk op de stokke toevallig dat iemand weet?
past er ook een tuigje van een ander merk op de stokke toevallig dat iemand weet?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: tuigje in de kinderstoel
Wat vind je er eng aan?
Ja wij hebben ook een tuigje, we hebben gewoon die van stokke hij is wel 30 euro maar goed.
We gebruiken hem elke dag omdat hij anders er af klimt.
Ja wij hebben ook een tuigje, we hebben gewoon die van stokke hij is wel 30 euro maar goed.
We gebruiken hem elke dag omdat hij anders er af klimt.
Gast- Gast
Wij hebben ook het originele tuigje erin. Ik gebruik hem nu regelmatig (ze is 1.5 jaar) omdat ze erin gaat staan en voorover gaat leunen...als ze dan niet vast zit valt ze eruit.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Wij hebben het tuigje ook maar gebruiken hem niet.. Hij zit nu gewoon in de stoel met dat buikding ervoor (ben ff de naam kwijt)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
De baby inzet bedoel je?
Die hebben wij er ook in, maar als ze staan en voorover gaan leunen houdt dat ding ze niet tegen! Ze doet het ook nog maar sinds kort, maar het zag er dood eng uit, dus nu is het tuigje in gebruik.
Die hebben wij er ook in, maar als ze staan en voorover gaan leunen houdt dat ding ze niet tegen! Ze doet het ook nog maar sinds kort, maar het zag er dood eng uit, dus nu is het tuigje in gebruik.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Ja ik bedoel idd de baby inzet. Ons ventje blijft redelijk goed zitten, soms probeert hij een beentje omhoog te doen amar zodra hij me ziet kijken doet hij zijn been terug.
Strakjes stond meneer trouwens wel op het plankje vd triptrapp, hij zei al een tijdje TITTEN? (zitten) maar ik denk dat het te lang duurde voordat ik reageerde voor meneer want hij klauterde zo omhoog
Strakjes stond meneer trouwens wel op het plankje vd triptrapp, hij zei al een tijdje TITTEN? (zitten) maar ik denk dat het te lang duurde voordat ik reageerde voor meneer want hij klauterde zo omhoog
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij hebben dan wel geen stokke maar wel een tuigje.
Ik vind het enger dat ze eruit kan vallen dan dat ze vastzit met een tuigje en er wienig tot niks kan gebeuren....
Ik vind het enger dat ze eruit kan vallen dan dat ze vastzit met een tuigje en er wienig tot niks kan gebeuren....
Gast- Gast
Wij hebben een tuigje aan de tripp trapp hangen (die wat erbij hoort) maar gebruiken hem nog niet. T. blijft nog goed zitten. Zodra hij gaat klimmen gaat hij in de gordels!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Onze dochter probeert sinds een wk ong. uit de stoel te klimmen, sindsdien gebruiken wij het tuigje.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vanaf het begin het tuigje gebruikt (wij hebben overigens geen Stokke). Zie niet echt in wat er eng aan is om deze te gebruiken?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Het kan ook zijn dat de onderste plank van de stoel een stukje naar beneden kan.
Toen wij bij prenatal een tuigje gingen halen voor de stoel omdat onze dochter eruit klom, vertelde de verkoopster dat ze er niet uit kunnen klimmen als het voetenplankje op de juiste hoogte zit. Die moesten we dan omlaag doen.
Thuis hebben we het plankje naar beneden gedaan want die zat inderdaad te hoog, maar toen kon ze er nog uit klimmen want ze ging op die stang staan . Maar misschien helpt het bij jullie.
Toen wij bij prenatal een tuigje gingen halen voor de stoel omdat onze dochter eruit klom, vertelde de verkoopster dat ze er niet uit kunnen klimmen als het voetenplankje op de juiste hoogte zit. Die moesten we dan omlaag doen.
Thuis hebben we het plankje naar beneden gedaan want die zat inderdaad te hoog, maar toen kon ze er nog uit klimmen want ze ging op die stang staan . Maar misschien helpt het bij jullie.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb wel tuigjes maar mijn dochtertje wurmpt zich er uit, hoe strak hij ook zit.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
ik weet niet precies wat ik er eng aan vind, denk gewoon het idee ofzo... maar ik moet er wel aan denk ik want ze zet zich af aan de onderste plank en gaat dan een beetje staan zeg maar en ze wiebelt alle kanten op... ze kan nie stil zitten... binnenkort toch maar een tuigje halen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
hier een stokke en ook onze man klimt eruit! Een ramp!
Een 'nep'tuigje gekocht en dit is een nog grotere ramp,haha!
Denk er dus over om de echte aan te gaan schaffen, maar pfff weeeeer 30 euro.
Je blijft bezig met die stokke!
Een 'nep'tuigje gekocht en dit is een nog grotere ramp,haha!
Denk er dus over om de echte aan te gaan schaffen, maar pfff weeeeer 30 euro.
Je blijft bezig met die stokke!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik ben dat laatst gaan vragen de babywinkel, Levi zit steeds te wippen en gaat staan in de stokke. Mevrouw zei dat een tuigje voor de stokke geldklopperij is want als de stoel goed staat afgesteld kan een kind er niet uit zei ze. Nu heb ik idd de plankjes iets anders staan en sindsdien kan hij nog 1 cm omhoog wippen maar gaat gelijk zitten als ik hem aankijk
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Parisienne schreef:Ik heb vanaf het begin het tuigje gebruikt (wij hebben overigens geen Stokke). Zie niet echt in wat er eng aan is om deze te gebruiken?
+1
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Dat zeiden ze tegen mij ook in de winkel, maar onze dochter ging op de stang staan (dus niet op het plankje) en kon er dan alsnog uit.Barbabella schreef:Ik ben dat laatst gaan vragen de babywinkel, Levi zit steeds te wippen en gaat staan in de stokke. Mevrouw zei dat een tuigje voor de stokke geldklopperij is want als de stoel goed staat afgesteld kan een kind er niet uit zei ze. Nu heb ik idd de plankjes iets anders staan en sindsdien kan hij nog 1 cm omhoog wippen maar gaat gelijk zitten als ik hem aankijk
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben een Stokke stoel met een tuigje van de Prénatal. Het pastte niet maar we hebben het zo gefabriseerd dat het nu wel redelijk past
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» tuigje kinderstoel
» wandelkoord / tuigje
» tuigje voor peuter
» Vraagje stokke tuigje
» Tuigje bevestigen aan Stokke stoel
» wandelkoord / tuigje
» tuigje voor peuter
» Vraagje stokke tuigje
» Tuigje bevestigen aan Stokke stoel
Pagina 1 van 1