Online geld verdienen met enquetes, ervaring?
+16
Atelier Madame
sonly
RioolSpook
Zora
Zininzon
ekiaam87
Lejow
Tullow
Arwyn
loura
SarahKey
PluDan
Rush
Raindrop
jill
TukTuk
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Online geld verdienen met enquetes, ervaring?
Ik bestel super vaak dingen via bol.com.. dit zou dus wel handig zijn.
Gast- Gast
volgens mij ben ik niet aangemeld bij nipo hoor?
Gast- Gast
Dromertje schreef:volgens mij ben ik niet aangemeld bij nipo hoor?
De vraag was ook niet voor jou bedoeld:P Maar ik wil me anders wel via jou aanmelden bij Euroclix?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Dromertje schreef:volgens mij ben ik niet aangemeld bij nipo hoor?
De vraag was ook niet voor jou bedoeld:P Maar ik wil me anders wel via jou aanmelden bij Euroclix?
ik zal mijn link even opzoeken!
Het is niet toegestaan om dit soort links te plaatsen. Link is verwijderd door Burgemeester Nicky
Gast- Gast
Nipo kan je alleen uitgenodigd voor worden en dat staat nu dicht. Verdient trouwens prima (10 euro per maand oid).
Invotes en Intomart GFK vul ik ook geregeld wat voor in, dit zijn trouwens allemaal enquetebureaus. Ik ben wel lid geweest van anderen, maar dat bracht weinig op!
Ik denk dat ik met enquetes sinds 2006 al wel zo'n 400 euro minimaal aan bonnen heb!
Verder heb ik nog wat GTP (Get-Paid-sites), waar ik inmiddels zo'n sinds 2006 mee bezig ben. Ik zet er gelijk bij wat je per week ongeveer verdiend met alleen mails lezen (is weinig hoor!). De goed meest verdienende en betrouwbare zijn:
- Surfrace: 15-20 cent
- Zinngeld: 17 cent
- Moneymiljonair (al genoemd): 30-40 cent
- Euroclix (ook genoemd): 10 cent
- jiggy (verdiend goed, maar nog niet uitbetaling aangevraagd): 12 cent
- Spaarbron (bekende van mij): 14 cent
Ik ben lid geweest van een stuk of 50 sites, maar meesten verdienen slecht of betalen niet uit. Je kan meer geld dus verdienen door mee te doen aan acties of andere mensen zich te laten aanmelden (aanmeldbonus & percentage verdiensten). Het zijn dus geen topbedragen, maar ik zit vaak toch wel op internet en het is een leuk extraatje, in totaal heb ik sinds 2006 zo'n 500 euro bij elkaar gespaard op deze manier. Reken je dus niet rijk!
Mocht je me nog een plezier willen doen, je kan me aanmelden via mij (krijg ik een extraatje, in plaats van dat het naar een speciaal betalend lid van die site gaat).
Invotes en Intomart GFK vul ik ook geregeld wat voor in, dit zijn trouwens allemaal enquetebureaus. Ik ben wel lid geweest van anderen, maar dat bracht weinig op!
Ik denk dat ik met enquetes sinds 2006 al wel zo'n 400 euro minimaal aan bonnen heb!
Verder heb ik nog wat GTP (Get-Paid-sites), waar ik inmiddels zo'n sinds 2006 mee bezig ben. Ik zet er gelijk bij wat je per week ongeveer verdiend met alleen mails lezen (is weinig hoor!). De goed meest verdienende en betrouwbare zijn:
Ik ben lid geweest van een stuk of 50 sites, maar meesten verdienen slecht of betalen niet uit. Je kan meer geld dus verdienen door mee te doen aan acties of andere mensen zich te laten aanmelden (aanmeldbonus & percentage verdiensten). Het zijn dus geen topbedragen, maar ik zit vaak toch wel op internet en het is een leuk extraatje, in totaal heb ik sinds 2006 zo'n 500 euro bij elkaar gespaard op deze manier. Reken je dus niet rijk!
Mocht je me nog een plezier willen doen, je kan me aanmelden via mij (krijg ik een extraatje, in plaats van dat het naar een speciaal betalend lid van die site gaat).
Gast- Gast
Surfrace heb ik ook gedaan idd. Ik heb me net maar weer eens aangemeld, leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
SunnyScience schreef:Nipo kan je alleen uitgenodigd voor worden en dat staat nu dicht. Verdient trouwens prima (10 euro per maand oid).
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik reken mezelf ook zeker niet rijk hoor, maar het is echt iets voor er bij zeg maar, zeker omdat ik toch veel online ben in de avonduren vooral.
Als je nog wat aanmeld links hebt mag je me wel PM-en! Ik heb Euroclix en MM al!
TukTuk- Ratel
Nog een handige tip: gebruik gmail en laat die mails filteren naar een map. Zo heb je niet elke dag een volle mailbox en kan je 's avonds even op je gemak dit soort dingen doen!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Nog een handige tip: gebruik gmail en laat die mails filteren naar een map. Zo heb je niet elke dag een volle mailbox en kan je 's avonds even op je gemak dit soort dingen doen!
Bedankt voor de tip! Maar heb ik al een alias email adres in Hotmail aangemaakt die ik speciaal voor deze dingen heb aangemaakt
TukTuk- Ratel
SunnyScience, begrijp ik goed dat jij ook geen mensen meer kunt aanmelden voor NIPO? Jammer, anders had ik wel interesse gehad, cadeaubonnen kan ik altijd gebruiken
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik zit bij
Euroclix
Moneymiljonair
Ladyclix
Geldrace
en Zinngeld
Allemaal betalen ze uit
Euroclix
Moneymiljonair
Ladyclix
Geldrace
en Zinngeld
Allemaal betalen ze uit
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik zit alleen nog maar bij euroclix & NIPO.
mm heb ik o.a. ook gedaan en heb ik ook 2x uit laten betalen. maar was er even klaar mee
euroclix zit ik nu net aan de 50 euro, maar ben ook al een aantal jaar lid en klik alleen op mailtjes (soms een enquete)
dingen kopen en terugkrijgen via euroclix vergeet ik altijd
mm heb ik o.a. ook gedaan en heb ik ook 2x uit laten betalen. maar was er even klaar mee
euroclix zit ik nu net aan de 50 euro, maar ben ook al een aantal jaar lid en klik alleen op mailtjes (soms een enquete)
dingen kopen en terugkrijgen via euroclix vergeet ik altijd
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb me nu aangemeld bij Moneymiljonair.
http://www.moneymiljonair.nl/
http://www.moneymiljonair.nl/
Gast- Gast
Ik zit bij Moneymiljonair (100 euro in 3 jaar) en Intomart GFK (20 euro VVV bonnen, 30 euro kijkshop bonnen en 20 euro bol.com in 3 jaar)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik deed er altijd veel meer, maar heb er laatst een paar die veel te langzaam gingen (zinngeld, geldrace) weggedaan. Nu alleen nog Euroclix (ik denk 150e in 5 jaar) en Moneymiljonair (80e in 2 of 3 jaar). Gaat heeeel langzaam dus. GFKconsumerjury gaat het snelst. In een half jaar tot een jaar vvv bonnen van 50 euro in ieder geval. Daar moet je dan ook het meest voor doen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik zit sinds begin dit jaar bij Toluna. Zit nu bijna aan mijn tweede 25 euro en heb gewoon betaald gekregen. Hier moet je enquetes invullen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik wil nog even consumerjury toevoegen. Die betaald uit in VVV bonnen (per 15 euro) en gaat redelijk snel. Zijn voornamelijk enquetes en je moet bijhouden wat je koopt (qua kleding, lampen, cosmetica). Als je geen zin hebt om dat in te vullen hoeft dat niet, maar als je het wel invult krijg je 100 punten per maand.
Oh zie net dat deze er toch wel tussen stond.. Niet goed gekeken dus. Iniedergeval, als je via enquetes wat wilt verdienen, vind ik dit de grootste aanrader. (gaat volgens mij het snelst)
Oh zie net dat deze er toch wel tussen stond.. Niet goed gekeken dus. Iniedergeval, als je via enquetes wat wilt verdienen, vind ik dit de grootste aanrader. (gaat volgens mij het snelst)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
sonly schreef:Ik wil nog even consumerjury toevoegen. Die betaald uit in VVV bonnen (per 15 euro) en gaat redelijk snel. Zijn voornamelijk enquetes en je moet bijhouden wat je koopt (qua kleding, lampen, cosmetica). Als je geen zin hebt om dat in te vullen hoeft dat niet, maar als je het wel invult krijg je 100 punten per maand.
+1 dus. Deze gaat echt het snelst. Maar goed, het kost ook het meeste tijd
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Klopt, maar het is wel leuk om te doen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toen ik verhuisde ging het bij mij snel met euroclix, heb toen heel actief alles via die websites afgesloten (inboedelverzekering, energie, water, telefoonabonnement, internet) en ook nog de vakantie in die periode geboekt en de zorgverzekering overgestapt. Heb toen in een maand of 2 bijna 100 euro bij elkaar gespaard! Lekker uit laten betalen toen ik een weekendje weg ging . Ik vind het echt een hele leuke manier om wat extra geld te verdienen.
MM heb ik sinds 2006 en ik denk daarbij tot nu toe 100 euro mee verdiend. Dus niet heel erg veel maar goed toch weer een extra zakcentje.
Nipo doe ik ook, mu 1,5 jaar en heb daarmee iets van 50 euro verdiend aan bol.com bonnen.
Verbaas me dat sommige mensen 10 euro per maand bij Nipo verdienen
MM heb ik sinds 2006 en ik denk daarbij tot nu toe 100 euro mee verdiend. Dus niet heel erg veel maar goed toch weer een extra zakcentje.
Nipo doe ik ook, mu 1,5 jaar en heb daarmee iets van 50 euro verdiend aan bol.com bonnen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
PluDan schreef:SarahKey schreef:Ik ben alleen lid van moneymiljonair.
Heb al bijna 75 euro gespaard. Het gaat niet hard ( je moet het niet als een bijbaan oid zien) maar gewoon voor de fun. Klik per week wat mailtjes door en zo spaar je steeds een paar cent.
Ik heb al 3 keer laten uitbetalen en dat is prima gegaan.
Enige nadeel, ik vulde in het begin netjes alle enquetes in, maar wel met een raar telefoonnummer. Maar daar ben ik mee gestopt want dat slokte best wel wat tijd in en met 4 mailtjes aanklikken had je dezelfde hoeveelheid parels.
Moet je met die mailtjes verder dan ook nog wat doen?
Of moet je via die mailtjes de enquêtes invullen?
Je klikt op het mailtje, daar staat: parels innen en er verschijnt een nieuw venster en dan heb jij je parels. Ik klik die vensters meteen weer weg altijd. Kwestie van 2 seconden
Atelier Madame schreef:
Ligt eraan in welke doelgroep je valt he en hoe lang je het al doet!
Gast- Gast
Oooh oke, want ik krijg ongeveer 1x per week ofzo? Mss zelfs nog minder, een enquete toegestuurd. Mss dat mensen met kinderen gewoonweg vaker iets krijgen dan studentenSunnyScience schreef:Atelier Madame schreef:
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
\Atelier Madame schreef:Oooh oke, want ik krijg ongeveer 1x per week ofzo? Mss zelfs nog minder, een enquete toegestuurd. Mss dat mensen met kinderen gewoonweg vaker iets krijgen dan studentenSunnyScience schreef:Atelier Madame schreef:
Lieve schat, ik behoor ook tot de student. Maar ik woon in het Noorden van het land. Daarbij doe ik ook mee aan het vakantiecontinueonderzoek, dit brengt ook wel wat extra's erin!
Gast- Gast
Het is niet toegestaan om persoonlijke links hier neer te zetten zodat je extra parels, punten, geld e.d. kunt sparen. Alle links zijn verwijderd.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Oppassen, 'makkelijk' geld verdienen?
» Online daten, wie heeft er ervaring mee?
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Enquetes invullen
» Online daten, wie heeft er ervaring mee?
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Enquetes invullen
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: